476 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Hester86

Hoe gaat het mommy's!? Redden we het allemaal nog een beetje? ❤️
Hoi! Hier alles goed. Deze week weer begonnen met werken. Wel fijn om ook weer aan het werk te zijn, weer iets anders dan 24/7 baby focus. Julia doet het super goed op de opvang dus dat is heel fijn! Vermoeid ben ik wel, lig standaard voor half 9 op bed haha. Dus de dagen zijn wel echt werken/baby, eten en weer slapen. Hoe gaat het bij jou en de andere mamma's met tijd voor jezelf hebben? Hebben jullie veel oppasmogelijkheden (opa's/oma's enzo)? Of hebben jullie andere creatieve oplossingen?

3 maanden geleden

Reactie op Hester86

Wat fijn dat je ff een nachtje voor jezelf had! Lekker bij kunnen tanken? D ...
Haha niet echt! Uitslapen wil gewoon niet meer en werd snachts en sochtends wakker met hele dikke boobies normaal voed ik hem natuurlijk op die tijden😅 maar was sowieso lekker hoor! Oh wat heerlijk zo lang verlof, snap ik echt helemaal. Mijn sollicitatie ging goed, aankomende week even meedraaien maar heb aangegeven vanaf juli te willen starten. Nog even wennen aan het idee en voor Body wendagje inplannen op de crèche. Wat fijn dat je zo'n makkelijk kindje hebt zeg! Ach ja die slaapjes, draagdoek en op mama zijn hier ook favorieten en dutjes duren bijna nooit langer dan 30 min😅. Maar komt vanzelf wel! Zou het al heerlijk vinden als de nachtvoeding eraf gaat maar ook dat zal vanzelf wel komen. Op verzoek is op verzoek haha!

3 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hoi! Hier alles goed. Deze week weer begonnen met werken. Wel fijn om ook ...
Ik ben voor oppas voornamelijk afhankelijk van m'n ouders en 2 zussen. Op zich kunnen ze meestal wel maar merk wel dat het een vrij klein kringetje is waar je dan afhankelijk van bent. M'n moeder heeft een paar keer een dagdeel opgepast zodat ik ff tijd voor mezelf heb. Aanstaande dinsdag weer 🎉. Ik merk wel dat ik echt toe ben aan wat meer me-time. Aanstaande zaterdag zou ik naar een festival gaan maar helaas geen oppas 😟 Zo jammer. Hoe doe jij het met me-time?

3 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Haha niet echt! Uitslapen wil gewoon niet meer en werd snachts en sochtends ...
Wat goed! Hopelijk ga je het naar je zin hebben daar en Body bij de opvang. Komt vast goed. En wat je zegt idd alles komt wel op z'n tijd. En als ze er aan toe zijn.

3 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Hier gaat het goed. Noud is een tevreden jongen op af en toe een onrustige ...
Wat een luxe dat hij zo lekker slaapt! Zo te horen heb je je draai als mama al goed kunnen vinden

3 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ik ben voor oppas voornamelijk afhankelijk van m'n ouders en 2 zussen. Op z ...
Wat fijn dat je moeder en zussen af en toe kunnen oppassen! En wat balen van het festival zeg! Dat zijn echt van die momenten waarop je merkt dat het single ouderschap zorgt voor wat meer uitdagingen. Ik heb als familie alleen mijn moeder en die woont aan de andere kant van het land. Dus die kan helaas niet zo vaak oppassen. Verder heb ik wel veel vriendinnen die het aanbieden maar in de praktijk blijkt dat vaak met drukke levens toch lastig te realiseren. Ben nu 1x uit eten geweest toen mijn moeder oppaste en verder helaas geen me-time gehad nog. Merk wel dat ik daar soms naar snak. Ik was ook echt een sporter en haalde daar altijd veel energie uit. Ik vind het wel lastig dat dat dus nu ook niet meer kan. Ik loop nu steeds naar mijn werk, zo kom ik toch aan wat extra beweging en het is toch ook even een mini me-time momentje waarop ik even kan ontprikkelen van het werk voor ik de kleine weer ophaal van de opvang.

3 maanden geleden

Hebben jullie eigenlijk nog vakantieplannen? En zo ja hoe en wat?

3 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hebben jullie eigenlijk nog vakantieplannen? En zo ja hoe en wat?
Ik zit te denken om samen met mn baby op vakantie te gaan, twijfel nog wel omdat het best spannend is met zn tweetjes naar het buitenland. Wil dan in september gaan dan is ze 6 maanden oud

3 maanden geleden

Reactie op anoniemxxx3

Ik zit te denken om samen met mn baby op vakantie te gaan, twijfel nog wel ...
Ja ik snap je helemaal. Weet zelf ook niet zo goed of ik dat al zie zitten. Vooral ook alles wat je dan mee moet nemen, dat in je eentje allemaal dragen en meeslepen lijkt me zo'n enorme onderneming. Waar wil jij naartoe? Ik denk zelf dat ik ergens in september (dan is ze 6/7mnd) een paar dagen naar mijn moeder ga. Die woont aan de kust. Misschien dan volgend jaar naar het buitenland, dan is ze net wat ouder.

3 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Wat fijn dat je moeder en zussen af en toe kunnen oppassen! En wat balen va ...
Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je toe bent aan wat meer me-time. Wat dat betreft mag ik niet klagen. Wat jammer dat er nog maar weinig sportscholen zijn die ook kinderopvang aanbieden hé. Is een mooie uitkomst

3 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hebben jullie eigenlijk nog vakantieplannen? En zo ja hoe en wat?
Ik heb eind september 2 weken vakantie en wil dan heel graag even met Zody weg. Hoe en wat weet ik nog niet. Het liefst een weekje met het vliegtuig naar de zon maar ik weet niet of dat te ambitieus is in m'n eentje 😬 en anders misschien een paar dagen ergens in Nederland of België

3 maanden geleden

Soms denk ik eigenlijk zouden we net zo als heel vroeger de kinderen met een groep vrouwen samen moeten opvoeden. Zou het allemaal een stuk makkelijker maken 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Hester86

Soms denk ik eigenlijk zouden we net zo als heel vroeger de kinderen met ee ...
Hahaha sowieso!!!!! Ook gezellig😂 Ik ga dit jaar even overslaan, ik ben bang dat het anders hetzelfde is (slaapjes verschonen wiegen voeden) alleen dan op een andere locatie😅 volgend jaar juni ga ik 2 weken naar Griekenland met mn moeder en Body. Deden we elk jaar met zn 2en nu gaat de kleine mee. Dan is alles net even wat makelijker en kunnen ze net even wat meer.

3 maanden geleden

Reactie op Hester86

Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je toe bent aan wat meer me-time. W ...
Ja dat zou echt een uitkomst zijn! Degene die er nu wel zijn, zijn echt absurd duur.

3 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ik heb eind september 2 weken vakantie en wil dan heel graag even met Zody ...
Ja weekje zon klinkt heerlijk, zeker met dat weer hier nu haha. Misschien is het ook gewoon een kwestie van doen en blijkt het dan best mee te vallen.

3 maanden geleden

Reactie op Hester86

Soms denk ik eigenlijk zouden we net zo als heel vroeger de kinderen met ee ...
Hahaha ja echt. Zag laatst op instagram dat er ergens een heel dorp te koop staat. Laten we daar een commune beginnen 😂🤣

3 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Ja weekje zon klinkt heerlijk, zeker met dat weer hier nu haha. Misschien i ...
Ja ik merk dat "gewoon doen" wel een beetje mijn motto begint te worden als moeder. Gister voor het eerst naar babyzwemmen geweest. Vooraf zag ik van allerlei beren op de weg maar uiteindelijk ging het hartstikke prima.

3 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hahaha ja echt. Zag laatst op instagram dat er ergens een heel dorp te koop ...
Haha lets go! Ik ga voor de rol als dorpsgek 😜

3 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja ik merk dat "gewoon doen" wel een beetje mijn motto begint te worden als ...
Ohh dat lijkt me ook heel leuk! Hoelang heb je uiteindelijk gezwommen met hem? Ze mogen nog niet zo heel lang toch? Denk dat Body dat ook echt leuk vind. Die is gek op water!

3 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja ik merk dat "gewoon doen" wel een beetje mijn motto begint te worden als ...
Ooh wat goed zeg! Is dat gedoe met aan en uitkleden of viel dat mee?