472 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Sammmi

Dankjewel voor jullie antwoorden. Ik was gewoon vooral nieuwsgierig wat de ...
Als je moet kan iedereen het 🤭 Maar fijn als je t niet hoeft toch? Ik heb gelukkig heel veel hulp in andere soort "partners".❤️

9 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ja fijn gevoel is dat he? En ik vind het ook wel een goed voorbeeld, lekker ...
Nou precies en niet alleen dit forum haha. Ook in mijn omgeving dan denk ik echt wat heb ik een rust eigenlijk😂

9 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Als je moet kan iedereen het 🤭 Maar fijn als je t niet hoeft toch? Ik heb ...
Tuurlijk als het moet. Maar liever niet. Ik zou het qua vrienden en financiën ook wel redden maar vind het toch ergens wel fijn dat er een papa is. Ik lees en hoor ook wel dingen over mannen dat ik denk oei.. dat zou ik ook niet willen. Gelukkig herken ik mijn vriend daar niet in. En tuurlijk , we moeten zien hoe het gaat als onze meid geboren is. Ik blijf wel realistisch. Maar dat is dan voor die tijd. Tot nu toe gaat alles eigenlijk vrij makkelijk en is hij superlief. Het scheelt ook (denk ik )wel dat we heel veel spullen van iedereen krijgen en ze ons ook willen helpen. Ouders hebben we allebij niet zoveel aan want zijn moeder is oud en mijn ouders zijn niet meer in mijn leven.

9 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Als je moet kan iedereen het 🤭 Maar fijn als je t niet hoeft toch? Ik heb ...
Ook ik merk hoe dierbaar de mensen om mij heen zijn die op hun eigen manier een rol invullen zonder het ze te vragen. Ik verwacht het niet en ben heel zelfstandig maar toch geeft het een fijn gevoel 🥰

8 maanden geleden

Hi. Hoe gaat het met jullie? 32+2 hier vandaag. Komende week wordt een drukke met fotoshoots en beeldbuikje maken etc☺️. Wel erg leuk om alles vast te leggen!

8 maanden geleden

Hi! Hier 32+1 vandaag. Het gaat.. mn lichaam laat me beetje in de steek momenteel en daar baal ik van want moet nog heel veel doen! Energie voor leuke dingen is er momenteel even niet. Moet ook echt rustiger aandoen van de VK anders is er echt een kans dat hij te vroeg gaat komen. Hoop dat dit nog een beetje bij trekt en dat dit nu weer even zo'n periode is waar alles tegen zit maar laatste weken nog wel misschien iets van een fotoshoot of zoiets kan plannen. 🤞🏼🤞🏼

8 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hi! Hier 32+1 vandaag. Het gaat.. mn lichaam laat me beetje in de steek mo ...
Aaah vervelend! Belangrijk om rust te nemen inderdaad! Hier is het lichamelijk ook niet top hoor, maar het gaat er ook niet beter op worden, dus vandaar dat ik alles nu echt deze week wil afronden en hopelijk daarna echt volledig in de relax modus kan🙈

8 maanden geleden

Hi ik ben nu 33+2 en het begint nu wel zwaar te worden gelukkig is bijna alles klaar nu en kan ik een beetje rust pakken

8 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

Hi ik ben nu 33+2 en het begint nu wel zwaar te worden gelukkig is bijna al ...
Ah fijn! Hier de babykamer idd ook af gelukkig hoor. Wil volgende week gaan beginnen aan mijn vluchtkoffer en alles ook alvast. Kan maar klaar liggen.

8 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Aaah vervelend! Belangrijk om rust te nemen inderdaad! Hier is het lichamel ...
Had alles al klaar qua kamertje, tot er mega lekkage kwam op baby kamer en mn eigen (en een huurbaas die er niks aan wilde doen) maaaaar na flinke stappen nu te nemen is er vd week eindelijk iemand geweest om dingen te maken. Dak, slaapkamers, douche & wc worden allemaal nog aangepakt. Denk dat ik als dat klaar is wel meer rust heb! Heb gewoon extreem veel harde buiken steeds, hebben jullie dat ook? Gelukkig straks alle tijd om lekker vluchtkoffer en commode (voor de 5e keer?) lekker in te richten en te pakken. Echte nesteldingetjes.

8 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Had alles al klaar qua kamertje, tot er mega lekkage kwam op baby kamer en ...
Oh noooo wat vervelend zeg. Hopelijk is straks alles inderdaad lekker klaar en geregeld! Hier ook harde buiken, maar vooral als ik dus mezelf voorbij loop😅.. dus moet echt bewust pauzes inplannen als ik iets doe in huis ook bijvoorbeeld. Scheelt dat ik wel al volledig thuis zit en dat daardoor dus ook wel echt kan doen.

8 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Hi. Hoe gaat het met jullie? 32+2 hier vandaag. Komende week wordt een druk ...
Wat een leuk vooruitzicht 🤩 Ben heel benieuwd naar het resultaat. Hier nu 28+3 en het gaat nog heel goed. Wel wat bekkenpijn maar goed dat hoort er ook een beetje bij. Nog lekker aan het werk en veel leuke dingen aan het doen nu het nog zo makkelijk gaat 🤭. Verder zo goed al alles klaar. De tijd gaat nu zo snel!

8 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Had alles al klaar qua kamertje, tot er mega lekkage kwam op baby kamer en ...
Oh nee wat vervelend, daar zit je zo niet op te wachten 😩 Hopelijk voor jou hoeft het niet allemaal te lang te duren en heb je dan inderdaad rust.

8 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Wat een leuk vooruitzicht 🤩 Ben heel benieuwd naar het resultaat. Hier nu ...
Aaah heerlijk zeg! Ik ben jaloers 😝 ik ben niet zo top meer lichamelijk haha. Ja ik vind het nu idd ook wel een stuk sneller gaan!

8 maanden geleden

Ja komt ook vast helemaal goed. Ik ben ook gewoon soms echt té koppig hoor qua dingen doen en hulp vragen. Maarja dat zijn we wel gewend he dames om alles zelf te doen🙈 Ga straks nog een pedicure behandeling boeken en een mama massage dus even lief zijn voor mezelf. @Melissilvain waar ga jij n buikbeeldje laten maken? En @Rianne1996 wat knap dat je nog zo vollop alles kan doen. Heerlijk zeg!

8 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ja komt ook vast helemaal goed. Ik ben ook gewoon soms echt té koppig hoor ...
Heeeel herkenbaar idd haha! De babykamer alles ook zelf in elkaar gezet enzo😂.. met de kerst zat ik haar boekenkastje nog even in elkaar te zetten. Flink last van gehad, maar hij staat😅. Oh heerlijk! Lekker van genieten!! Pedicure zit ik idd ook aan te denken nog ja! Ik ga het buikbeeldje laten maken bij mijn baby buikje in Breda (ze hebben meerdere locaties door NL)☺️

8 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ja komt ook vast helemaal goed. Ik ben ook gewoon soms echt té koppig hoor ...
Oeh een mama massage klinkt heerlijk! Heel goed idee.

8 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Hi. Hoe gaat het met jullie? 32+2 hier vandaag. Komende week wordt een druk ...
Hai meiden, hier nu 32+5. Gaat allemaal goed, ben nog fulltime aan het werk. Nog 3.5wk en dan met verlof, kijk daar nu wel naar uit. Heb 2 weken geleden een zwangerschapsmassage gehad, was echt zalig, hele lichaam ontspande. Aanrader dus! Verder met 36wk afspraak ingepland voor een zwangerschapsbeeldje en in mn verlof afspraak staan voor de browbar en pedicure haha. Nog even wat selfcare voor de bevalling. Balen dat het bij jullie lichamelijk pittig is. Ik merk wel dat het allemaal zwaarder wordt en ben blij dat ik op tijd aan de babykamer ben begonnen. Vorige wk in mn eentje nog de box drie verdiepingen omhoog getild en vervolgens in elkaar gezet. Daar was mijn lichaam het niet mee eens, dus harde buiken en oefenweeen. Kan er wel van balen dat ik merk dat ik rustiger aan moet doen, dat zit niet echt in me 🙈.

8 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hai meiden, hier nu 32+5. Gaat allemaal goed, ben nog fulltime aan het werk ...
Wat fijn dat je je ook nog zo goed voelt! Voor je het week zijn de 3,5 week voorbij. Selfcare is heerlijk en ik snap dat je dit in je verlof plant, dan heb je tenminste echt even de tijd ervoor. Succes met de komende weekjes en dan even helemaal niks 💪🏼

7 maanden geleden

Hi meiden! Hier nog een bewust alleenstaande mama. Ik ben 37 en inmiddels 33+5 weken zwanger van een jongetje. Op mijn 30ste besloot ik er alleen voor te gaan via een commerciële donorbank met een B-donor (onbekende donor). Dat verliep niet heel soepeltjes o.a door endometriose (mislukte pogingen, een miskraam, operaties, een tijdje gedate) Maaaar het is gelukt en dat was het allemaal waard 🥰 Inmiddels ben ik aan het genieten van m'n verlof (met een weekje vakantie er voor geplakt) en voel ik me goed en nog aardig energiek. Hebben jullie nog tips om de kraamweek als alleenstaande mama makkelijker door te komen? Blijft er bijvoorbeeld iemand slapen de eerste nachten of preppen jullie alvast wat maaltijden?