480 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op SamZ88

Ohh wat fijn dat dat goed gaat! Ik snap je hoor het is niet niks om je kind ...
Ik ga 4 dagen aan het werk van di-vr waarvan Noud 3 dagen naar de gastouder gaat en 1 dag naar mijn ouders. Ja dat is dan even pettig! Gelukkig is het vaak kortdurend maar als je er midden in zit denk je echt van laat het over zijn 😅 Ja mooi he hoe snel ze gaan! Zo leuk om te zien maar soms ook even een traantje wegpinken omdat er tegelijkertijd ook zoveel hoofdstukken afgesloten worden 🥹 Hoe was het voor je om te stoppen met voeden? Wat fijn! Lekker zo doorgaan met zn tweetjes 🥰

12 dagen geleden

Reactie op rianne1996

Ik ga 4 dagen aan het werk van di-vr waarvan Noud 3 dagen naar de gastouder ...
Wat super! 4 dagen achter elkaar respect hoor. Ik vind 3 echt zat! En oma dag hier idd ook. Dat vind ik t allerfijnst. Ja dat heb je heel mooi gezegd het is zo mooi om te zien maar aan de andere kant gaat het echt zo snel en denk ik neee stop! Mn baby 🥹. Borstvoeding heb ik wel even om gejankt. Was er eigenlijk niet aan toe maar het ging gewoon niet meer in combinatie met werk en stress.. Nu is het oké en biedt ik hem heeeel soms nog even aan voor troost. Heb het 5 maanden mogen doen dus het is ook oké maar idd weer een stukje afsluiten van iets heel moois.

11 dagen geleden

Reactie op SamZ88

Wat super! 4 dagen achter elkaar respect hoor. Ik vind 3 echt zat! En oma d ...
Ah ja kan ik me voorstellen, lijkt me ook echt wel even lastig om op te geven maar als het niet meer wil dan gaat het over. Ik heb er ook lang last van gehad dat het nooit gelukt is 🥲 Ja ben benieuwd hoe de 4 dagen gaan bevallen, ik heb wel gekeken naar 28 uur maar daar kreeg ik alsnog geen toeslagen oid mee terug en ging er zo een paar honderd euro maandelijks op achteruit dus dat kan jammer genoeg nu niet uit. Misschien voor de toekomst 🤷🏼‍♀️ Gelukkig kan ik ook thuis werken als ik zou willen dus dat scheelt.

2 dagen geleden

Reactie op SamZ88

Poeh meid dat is ook niet niks allemaal! En je doet het maar wel allemaal e ...
Nou pfff de hel die verhuizen heet 🥴 (begrijp me niet verkeerd superblij met ons nieuwe huisje) samen met nog wat andere gebeurtenissen is het me ff te veel en ben sinds 3 weken ook thuis van werk. Eerst even alles weer in balans brengen en rust vinden. Snacht is het nog steeds om de 4uur helaas. Ik doe dan dezelfde afmeting als overdag 180/6schepjes. Heb ook geprobeerd meer te geven de laatste fles voor dat hij naar bed gaat... maar dat helpt helaas ook niet. Het is denk ik meer een gewoonte aan het worden.. maarja hoe kom je er van af hé 🙈 Heftig ja! Is sprong 5 inmiddels over?

2 dagen geleden

Reactie op Hester86

Nou pfff de hel die verhuizen heet 🥴 (begrijp me niet verkeerd superblij m ...
Och jeetje dat meen je, heftig zeg! Hopelijk kun je dan straks alles weer een plekje geven en weer wat meer rust en ritme krijgen en beetje genieten van je nieuwe plekje. Het was hier ook echt gewoonte denk ik hoor. Ik weet niet of Zody een speentje heeft? Ik heb hier toen ik Body op zn eigen kamertje heb gedaan hem eigenlijk gewoon niet meer wakker gemaakt en als hij wakker werd het geprobeerd met speen en hij slaapt nu weer de nachten door. Tuurlijk soms wel een keer een uitzondering en tijdens de sprong had hij toch ineens behoefte aan n flesje maar dan gaf ik een halve fles en dan meteen met speen en sliep hij weer verder. Misschien zo eens proberen? En sinds hij echt flinke fruit en groente hap krijgt en broodje smiddags heeft hij t ook niet meer nodig snachts. Maar alles op zn tijd en elk kindje is anders he. Eerst dan maar eens rust in de tent!

één dag geleden

Reactie op SamZ88

Och jeetje dat meen je, heftig zeg! Hopelijk kun je dan straks alles weer e ...
Thanks voor de tip. Meneertje heeft zowaar vanacht 7 uur tussen de flessen gelaten. Heeeeerlijk! Ik hoop op nog zo'n nacht 😁🤞🏻

één dag geleden

Reactie op Hester86

Thanks voor de tip. Meneertje heeft zowaar vanacht 7 uur tussen de flessen ...
Wauw wat zalig! Dat gaat vast steeds vaker gebeuren 🥰

4 uur geleden

Vraagje dames, hoe veel slapen jullie kindjes? Ik heb het idee dat Noud nu wel heel veel slaapt sinds we bij de gastouder zijn gestart dinsdag. Het is natuurlijk behoorlijk vermoeiend voor hem. 06:30 maak ik hem wakker 09:00/09:30 weer slapen +- 1 uur 11:30/12:00: weer slapen 2,5 uur 17:00: weer slapen 1,5 uur 19:30 - 06:30 met om 23:00 flesje en soms rond 03:30. In totaal dus ongeveer wel 16 uur. Wat is jullie ervaring?

3 uur geleden

Reactie op rianne1996

Vraagje dames, hoe veel slapen jullie kindjes? Ik heb het idee dat Noud nu ...
Hi, Komt wel ongeveer overeen met hier. Verschilt tussen de 13 tot 16 uur per dag. Als hij de dag er voor een intensieve dag heeft gehad slaapt hij vaak meer en na een rustig dagje thuis vaak minder.

één uur geleden

Reactie op rianne1996

Vraagje dames, hoe veel slapen jullie kindjes? Ik heb het idee dat Noud nu ...
Hier tussen de 12 en 16 uur per dag 😅 het opstaan, de dutjes hoelaat en hoe lang en het naar bed gaan is elke dag zo verschillend

één uur geleden

Reactie op rianne1996

Vraagje dames, hoe veel slapen jullie kindjes? Ik heb het idee dat Noud nu ...
Op de opvang slaapt Body ook veel meer als thuis hoor! Ik dacht de eerste keer ook pardon?! Maar veel meer prikkels. Thuis meestal van 19 a 19.30 tot 6 a 7.00 en dan meestal 2 dutjes van een uur en soms nog mini dutje eind vd middag maar meestal wil hij die al niet meer.