473 Reacties

7 maanden geleden

Ja ik zit er toch aan te denken om het voor de bevalling al vast te leggen.. meer met het idee van dat daar ook iets mis kan gaan. Al wil je daar natuurlijk niet aan denken. Ik ben er opzich nu wel redelijk uit, dus ik denk dat ik het wel moet gaan regelen. Mn moeder en anders daarna mijn zusje.

7 maanden geleden

Wel besproken. Nog niet officieel vastgelegd.

7 maanden geleden

Hallo Dames, hoe gaat het met jullie? Het einde komt langzaam in zicht. Hoe staat het bij jullie met de spanning? Ik had gisteravond ineens even een spannend moment. Kreeg krampen die flink doorzette en steeds regelmatiger kwamen, douchen hielp niet en uiteindelijk kwamen de weeen (?) echt elke minuut. Uiteindelijk de VK gebeld die langskwam voor controles. De weeen namen toen af en alle controles waren goed. Het was lastig inschatten of dit oefenweeen waren of dat het toch later die nacht door zou gaan zetten. Gelukkig heb ik een rustuge nacht gehad en zelfs voor het eerst sinds tijden vrij goed geslapen. Maar dit maakt het ineens wel een stuk 'echter' ofzo 🙈. Hopelijk blijft ze nog even zitten, voor mijn gevoel kan ze namelijk nog wel wat weken gebruiken om te groeien. Ben nu 37+5.

7 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hallo Dames, hoe gaat het met jullie? Het einde komt langzaam in zicht. Hoe ...
ik ben nu 38+2 heb al 10 dagen voorweeën vanaf dat ik 's morgens opsta tot een uur 7 's avonds ene dag wel wat heftiger dan de andere maar hoop nu wel dat het snel om gaat slaan in echte weeën ben er helemaal door gesloopt

7 maanden geleden

Wat spannend allemaal! Ben benieuwd hoe het verder verloopt bij jullie 🍀 Hier nog weinig te merken. Hij is wel ingedaald waardoor het wat zwaarder voelt sinds een paar dagen maar verder is alles nog rustig.

7 maanden geleden

37+2 en begin er wel klaar mee te zijn, dus van mij mag ze zich echt melden. Al een paar weken ligt ze volledig ingedaald en met bekken instabiliteit is dat echt zoooo geen pretje. Overdag krijg ik het nog wel voor elkaar om me te vermaken in huis, maar de nachten zijn vreselijk.. 😅 Ik vind het ook vooral lastig dat je dus niet weet wanneer ze komt.

7 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

ik ben nu 38+2 heb al 10 dagen voorweeën vanaf dat ik 's morgens opsta tot ...
oh jeetje dat is al lang zeg! Hopelijk zet het dan snel door voor je!

7 maanden geleden

Reactie op Hester86

Wat spannend allemaal! Ben benieuwd hoe het verder verloopt bij jullie 🍀 H ...
fijn dat alles nog rustig is! Al voelt dat indalen ook niet altijd even fijn haha 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

oh jeetje dat is al lang zeg! Hopelijk zet het dan snel door voor je!
dat hoop ik ook

7 maanden geleden

Reactie op melissilvain

37+2 en begin er wel klaar mee te zijn, dus van mij mag ze zich echt melden ...
aii ja kan me voorstellen dat het met bekkeninstabiliteit erg oncomfortabel voelt. Ja dat niet weten vind ik ook lastig. Dacht gisteren zelfs hmmm geplande inleiding of keizersnede is zo gek nog niet, dan weet je waar je aan toe bent, lekker voorspelbaar en overzichtelijk 🙈. Magoed is natuurlijk beter als de kleintjes zich natuurlijk gaan aandienen. We gaan het allemaal meemaken! Aftellen is in ieder geval wel begonnen, nu alleen de vraag hoe lang het aftellen gaat duren

7 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

aii ja kan me voorstellen dat het met bekkeninstabiliteit erg oncomfortabel ...
Nou precies het weten van een datum lijkt me erg fijn🙈..

7 maanden geleden

Hallo mama's, ik ben inmiddels bijna 35 weken en begin het allemaal heel spannend te vinden. gelukkig werkt mijn lichaam nog mee en volgende week is mijn laatste werkdag en dan kan ik eindelijk rusten en zijn kleertjes wassen en strijken. De vader van me kind is erg betrokken maar ik denk dat ik meer rust zou hebben gehad als hij niet meer in beeld zou zijn geweest. We zijn bezig met co ouderschapsplan etc maar ik merk dat ik zo tegen op kijken om mijn kind aan hem mee te geven of hem alleen te laten met me kind. ik moet toch me kind met hem en zijn ouders delen. ik vind het echt zo vervelend. Hij helpt me met alles als het nodig is maar het is heel raar als je geen relatie met elkaar meer hebt maar toch dingen samen voor de baby moet doen, het is heel verwarrend en ik raak er vaak heel erg van in de war. Maja laatste loodjes en hopelijk vinden wij ons weg om samen goed voor ons zoontje te kunnen zorgen.

7 maanden geleden

Wat spannend allemaal dames! Jullie zijn een stukje verder dan ik (nu 33+3) dus ik ben heeel benieuwd wanneer het moment er voor jullie gaat zijn en wens jullie heel veel succes met de laatste loodjes 🤩 Ervaren jullie ook spanning voor de bevalling zelf?

7 maanden geleden

hey ladies! Ik ben het zwanger zijn zat 🤣 maar ook weer not ready op momenten dat ik denk help! En alles tegelijk haha. Leuk joh die hormonen. Maar lichamelijk vind ik het wel echt pittig worden hoor, de normale huishoudelijke taken worden zo zwaar af en toe. Ik heb nog niet echt "gerommel" gevoeld dat ik dacht oeh, is dit het? Wel het idee dat mn buik al behoorlijk gezakt is dus hopelijk is dat een goed teken. 😊 Morgen alweer 37+2 dus met een anderhalve week mag hij van mij komen 😜

7 maanden geleden

Reactie op S-mama

Hallo mama's, ik ben inmiddels bijna 35 weken en begin het allemaal heel sp ...
Hai hai! Ik weet niet of je borstvoeding wil geven, maar weet dat je echt niet meteen je pasgeboren baby'tje "weg moet geven" voor langere tijd als je pas geboren zijn hoor! Weet natuurlijk totaal niet wat jullie ouderschapsplan is. Maar er zijn heel veel mogelijkheden die misschien als mama prettiger voelen.. zet m op! 💪🏼

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hai hai! Ik weet niet of je borstvoeding wil geven, maar weet dat je echt n ...
ahw het gaat allemaal zo snel, ik ben zwanger zijn ook echt zat 😅. ik ben er wel klaar mee, van mij mag hij over 2 weken komen dan ben ik 37 weken. ik wil borstvoeding geven, dus ik hoef inderdaad niet gelijk mijn baby 'weg te geven'. Maar het idee maakt me nu al gek, maar we vinden ons weg wel denk ik.

7 maanden geleden

Reactie op S-mama

ahw het gaat allemaal zo snel, ik ben zwanger zijn ook echt zat 😅. ik ben ...
Hahaha ik snap je! het gaat snel maar ook weer niet snel genoeg. Ze komen wanneer ze komen😅 Heb je opzich wel goeie band/regeling nog met de vader? Hier helemaal niks meer en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dat prima vind zo.

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hahaha ik snap je! het gaat snel maar ook weer niet snel genoeg. Ze komen w ...
hij staat voor me klaar en ik kan hem altijd bellen en dan komt die gelijk, hij gaat mee naar alle afspraken. ik ben 18 maart uitgerekend en hij wil vanaf 1 maart hier logeren tot de baby komt en na de geboorte wil hij twee weken fulltime voor ons zorgen. Ik vind het super lief, alleen het is heel verwarrend, want we slapen in een bed maar we hebben geen relatie. afgelopen tijd is het heel verwarrend voor mij, want we doen alles samen, maar puntje bij paaltje zegt die Ja maar we hebben niks met elkaar 😑

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hahaha ik snap je! het gaat snel maar ook weer niet snel genoeg. Ze komen w ...
Dat hele co ouderschap is best wel een uitdaging. Je gunt je kind natuurlijk ook een vader maar het is zo ingewikkeld.

7 maanden geleden

Reactie op S-mama

hij staat voor me klaar en ik kan hem altijd bellen en dan komt die gelijk, ...
Oh jeetje dat lijkt me idd heeeel erg verwarrend! Het is natuurlijk fantastisch dat hij zo betrokken is en wil zijn, maar misschien voor je eigen gemoedsrust toch nog eens duidelijke grenzen dan aangeven wat betreft dat slapen enzo? Lastige situatie idd!