474 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Oh jeetje dat lijkt me idd heeeel erg verwarrend! Het is natuurlijk fantast ...
aan de enne kant is het ideaal, want mijn ouders wonen ver, maar qua emoties en gevoelens is het echt heel moeilijk. het is het een of het ander. Zit nog te twijfelen hoe ik het ga aanpakken, heb nu even gezegd dat ik even afstand wil want ik trek het emotioneel niet. En fysiek en emotioneel en het afronden van werk en huishouden het is echt allemaal te veel nu. gelukkig toont die begrip

7 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Wat spannend allemaal dames! Jullie zijn een stukje verder dan ik (nu 33+3) ...
Ik vind het wel spannend. Maar dat is vooral als ik denk aan of er op tijd iemand bij me is en het onvoorspelbare dat je niet weet wanneer het begint. Als ik denk aan dat ik m'n zoon dan echt ga ontmoeten en hoe bijzonder het is dat m'n lichaam dat allemaal kan dan heb ik er juist weer heel veel zin in. Ben nu 36+5 en heb met hem afgesproken dat hij met 38+3 mag komen. Ben benieuwd of hij naar z'n moeder luistert 😆

7 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ik vind het wel spannend. Maar dat is vooral als ik denk aan of er op tijd ...
Woont degene die bij je bevalling aanwezig is in de buurt? Of moet hij/ zij van verder komen? Het lastige is ook dat je niet weet hoe snel het gaat. Ja wat zal het speciaal zijn om hem straks in je armen te hebben 🤩 ik zie zelf (nog) niet op tegen de bevalling (hij zal er hoe dan ook uit moeten 🤭) maar ervaar juist spanning voor de tijd erna. Hoe gaat het lopen, hoe ga ik me voelen, hoe gaan we het samen doen etc. Gelukkig heb ik verlof tm 17 september dus ik heb mezelf wel alle tijd gegeven om te wennen aan alles.

7 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ik vind het wel spannend. Maar dat is vooral als ik denk aan of er op tijd ...
ja dit is heel herkenbaar! Ik heb ergens ook zo'n doemscenario in mijn hoofd dat ik me dus te lang groot hou omdat ik denk dit is het vast nog niet en het ineens heel hard gaat en ik de baby in mijn eentje ter wereld moet brengen 🙈.

7 maanden geleden

Mijn stiefvader werkte verder weg voor een paar weken en komt vanavond thuis🥳.. erg blij mee dat ondanks ik er een beetje klaar mee ben al haha de meid wel nog in mn buik zit tot hij weer thuis is. Dus na vanavond mag ze van mij ECHT komen🤣

7 maanden geleden

Niet perse heel erg spanning voor de bevalling zelf (dit had ik 9 maanden geleden nooooit gezegd haha) maar dat komt denk ik ook omdat ik er klaar mee ben. Vind het inderdaad ook wel meer spannend van hoe zal het allemaal zijn als we ineens met zn 2en thuis zijn. En hoe reageren mijn andere kinderen 🐈‍⬛🐈🐈‍⬛.. Maar probeer het een beetje los te laten want mn verloskundige zei van bij de eerste reken echt gerust maar op 40 weken (JANKEN😭😅) Wie hebben jullie erbij als bevalpartner als je dat wil delen? Ik mijn moeder.

7 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Woont degene die bij je bevalling aanwezig is in de buurt? Of moet hij/ zij ...
Ja op zich kunnen ze er snel genoeg zijn. Maar je zal altijd zien dat ze op dat moment net iets verder weg zijn voor werk ofzo. Maargoed zal wel loslopen. Die spanning voor de tijd er na herken ik wel. Je leven veranderd ineens. Ik probeer nu heel bewust nog te genieten van de vrijheid en nog geen rekening te moeten houden met slaapjes en voedingen. Lekker dat je zo lang verlof hebt!

7 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

ja dit is heel herkenbaar! Ik heb ergens ook zo'n doemscenario in mijn hoof ...
Ja precies dat!

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Niet perse heel erg spanning voor de bevalling zelf (dit had ik 9 maanden g ...
Mijn moeder gaat mee en een goede vriendin van me. Wil namelijk dat er foto’s & filmpjes worden gemaakt ook.

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Niet perse heel erg spanning voor de bevalling zelf (dit had ik 9 maanden g ...
Mijn jongste zusje is er bij. Zij woont op ongeveer een uur bij mij vandaan. Dus m'n moeder staat eventueel ook klaar voor als ze er niet op tijd kan zijn. Die woont 20 minuten bij me vandaan.

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Niet perse heel erg spanning voor de bevalling zelf (dit had ik 9 maanden g ...
de vader van me kind gaat mee, mocht er iets tussen komen of gebeuren dat ik hem niet mee wil , dat gaat me zus mee 😅

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Niet perse heel erg spanning voor de bevalling zelf (dit had ik 9 maanden g ...
Bij mij gaat er een hele goede vriendin mee. Die woont op 10min bij mij vandaan. Maar blijft spannend of ze dan niet net aan het werk is, wat een uur verderop is. Ze kan ook niet zomaar weg, is arts, dus moet dan eerst wachten op vervanging. Maar goed ga er vanuit dat een hele bevalling incl de oplooptijd van de weeen wel een dag in beslag zal nemen dus dan is er genoeg tijd om dingen te regelen.

7 maanden geleden

Een cliënt van mij was ook alleenstaand moeder en ze had gewoon een taxi gebeld en ze werd naar het ziekenhuis gebracht. Nu denk ik ook mocht er echt niemand kunnen door wat voor reden dan ook, gewoon taxi bellen en zelf naar het ziekenhuis gaan. We are strong en independent 💪🏽💪🏽💪🏽🥰

7 maanden geleden

Reactie op S-mama

Een cliënt van mij was ook alleenstaand moeder en ze had gewoon een taxi ge ...
Hahaha ik woon ongeveer 5 minuten met de auto van het ziekenhuis af. Ik zei voor de gein al kan net zo snel op de fiets stappen🤣

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hahaha ik woon ongeveer 5 minuten met de auto van het ziekenhuis af. Ik zei ...
en met een maxicosi achterop je fiets weer naar huis komen, hoe ver zou dat zijn 🤭😅

7 maanden geleden

Reactie op S-mama

Een cliënt van mij was ook alleenstaand moeder en ze had gewoon een taxi ge ...
Hier kun je ook gewoon eventueel met je verloskundige mee rijden naar het ziekenhuis. Dus voor mezelf niet zo bang dat ik er niet kom haha

7 maanden geleden

Happy Valentinesday mommy's ❤️❤️❤️

7 maanden geleden

Reactie op S-mama

Happy Valentinesday mommy's ❤️❤️❤️
Fijne Valentijnsdag!❤️ Moet zeggen dat sinds 5 jaar dit een geweldige dag voor mij is aangezien mn kleine nu alweer grote neefje op de wereld kwam op deze dag!

7 maanden geleden

Reactie op S-mama

Happy Valentinesday mommy's ❤️❤️❤️
Fijne Valentijnsdag Mommy's! trakteer jezelf even lekker op iets waar je blij van wordt🥰💪🏼

7 maanden geleden

Reactie op S-mama

Happy Valentinesday mommy's ❤️❤️❤️
Fijne Valentijnsdag Mommy's! trakteer jezelf even lekker op iets waar je blij van wordt🥰💪🏼