474 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Fijne Valentijnsdag Mommy's! trakteer jezelf even lekker op iets waar je bl ...
Helemaal mee eens! Fijne valentijnsdag!

7 maanden geleden

Fijne valentijnsdag dames! 🩷💙

7 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Fijne Valentijnsdag!❤️ Moet zeggen dat sinds 5 jaar dit een geweldige dag v ...
Wat een heerlijk knulletje 💙

7 maanden geleden

Reactie op rianne1996

Wat een heerlijk knulletje 💙
Ja het is echt een schatje! Zijn lekker gaan eten bij een all you can eat restaurant. Toen ik kwam zei die meteen “tante zit de baby nu nog steeds in je buik”… ja helaas wel haha maar ze mag wel komen dus ze is even toegesproken door haar grote neef met “ baby doe maar even opschieten “. Hopelijk luistert ze 😂😂

7 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Ja het is echt een schatje! Zijn lekker gaan eten bij een all you can eat r ...
haha wat heerlijk he die kids! Nog eventjes en dan heb je je eigen eindelijk in je armen🥰 benieuwd wie van ons clubje hier t eerste is! Schiet nu echt op voor de meesten!🤞🏼🍀💝💙

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

haha wat heerlijk he die kids! Nog eventjes en dan heb je je eigen eindelij ...
Jaa ben ook benieuwd hoor.. sowieso kan geen geen maanden meer duren nu🎊

7 maanden geleden

Hi Ladies, Hoe gaat het met jullie? Hier best wel in de zenuwen voor de bevalling. Ik wordt vrijdag ingeleid dmv een ballonnetje ivm een verhoogde bloeddruk. Gisteren een inwendig onderzoek gehad. De baarmoedermond is al verweekt en ze kon het hoofdje voelen. Het maakt me echt zenuwachtig dat het nu ieder moment kan gebeuren of iig na vrijdag...

7 maanden geleden

Reactie op Hester86

Hi Ladies, Hoe gaat het met jullie? Hier best wel in de zenuwen voor de bev ...
ooh wat spannend! Had je ineens last van verhoogde bloeddruk of was dat al een tijdje zo? Hoeveel weken ben je nu? Hier alles nog rustig. Vandaag 39wk. Zondag wel aan de ctg gelegen omdat ik de baby de hele dag nauwelijks had gevoeld. Gelukkig bleek na controles alles goed, blijkbaar hield ze een rustdag ofzo 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

ik ben nu 38+2 heb al 10 dagen voorweeën vanaf dat ik 's morgens opsta tot ...
Heb jij al een datum gekregen?? En hoe gaat het nu met je qua pijn?

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Heb jij al een datum gekregen?? En hoe gaat het nu met je qua pijn?
ja word vanavond opgenomen en morgen ingeleid

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Heb jij al een datum gekregen?? En hoe gaat het nu met je qua pijn?
pijn is nog steeds niet te harden

7 maanden geleden

Reactie op Hester86

Hi Ladies, Hoe gaat het met jullie? Hier best wel in de zenuwen voor de bev ...
Hi!! Ohhh spannend!! Zie je tegen de bevalling op? Of meer gewoon algemene zenuwen? En idd had je ineens een verhoogde bloeddruk? Hoop dat t ballonnetje voor je gaat werken 🤞🏼 Echt spannend! Mijn bloeddruk was gisteren voor het eerst wat hoger gemeten maar nog niks om zorgen over te hebben zei ze maar we houden het in de gaten. Gisteravond/vannacht dacht ik nu kan er wel eens iets gaan doorzetten maar nee. Mijn kind blijft zitten tot hij naar school mag geloof ik😭 Ben er klaar mee vandaag 38+3 dus kan ook nog wel eventjes...

7 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

ooh wat spannend! Had je ineens last van verhoogde bloeddruk of was dat al ...
Nee hij schommelde al een tijdje rond de 140/90 en was de laatste keren daar boven. Verder waren de bloedonderzoeken en urine goed dus geen zwangerschapsvergiftiging. Ze willen met inleiden voorkomen dat het alsnog zwangerschapsvergiftiging wordt. Ben vrijdag 38+2. Ah fijn dat alles goed was! Fijn dat ze dat even goed gecheckt hebben.

7 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

ja word vanavond opgenomen en morgen ingeleid
Ohhh spannenddd!!! Misschien domme vraag maar hoe ga je dat doen met een bevalling en zoveel pijn? Of krijg je iets van ruggenprik ofzo? Wel fijn dat je straks eindelijk bevallen bent. Zet m op!

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hi!! Ohhh spannend!! Zie je tegen de bevalling op? Of meer gewoon algemene ...
Ik denk vooral de spanning voor het niet weten hoe de bevalling verloopt. Ik wil het liefst niet te veel medicatie en weeenopwekkers etc. Ik heb dat in een bevalplan geschreven maar ben dan bijvoorbeeld bang dat dat toch nodig is. Maarja proberen rustig te blijven en me er aan over te geven. Hahaha nou ik hoop voor je dat hij er wat eerder is hoor! 4 jaar duurt nog wel erg lang haha. Volgens mij is de bloeddruk aan het einde van je zwangerschap sowieso wat hoger. Komt vast goed.

7 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

ja word vanavond opgenomen en morgen ingeleid
Spannend! Wordt je ingeleid met een ballonnetje?

7 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ik denk vooral de spanning voor het niet weten hoe de bevalling verloopt. I ...
Oh dat kan ik heel goed begrijpen hoor. Tis allemaal onbekend en elke bevalling is weer anders natuurlijk. Ik wil t liefst ook niet ingeleid worden maar na volgende week gaan we het ook hebben over interventies. Maar strippen en ballonnetje zijn goeie opties toch? Komt vast goed met jou en de baby. Heb je fijne hulp die met je mee gaat? En idd bloeddruk kan ook komen van beetje spanning hoor. En ik hou mega veel vocht vast🥴 Babyboy zit gewoon te lekker in zn persoonlijke jacuzzi.

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Oh dat kan ik heel goed begrijpen hoor. Tis allemaal onbekend en elke beval ...
Ja vliezen breken, strippen of ballonnetje heb ik ook geen moeite mee als er een medische reden voor is. Na het breken van de vliezen wil het ziekenhuis al snel starten met weeenopwekkers. Daarin wil ik m'n lichaam minimaal 4 uur de tijd geven om zelf de weeën te starten. En mocht dat niet lukken dan een minimale dosering opbouwen en wanneer de weeën komen kijken of het lichaam het zelf overneemt zonder weeenopwekkers. Daar staat het ziekenhuis gelukkig niet negatief tegenover dus dat geeft wat rust. Plus dat m'n eigen verloskundige er bij mag zijn ipv 1 van het ziekenhuis. Ook heel fijn want daar heb je toch een vertrouwensband mee opgebouwd.

7 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

ja word vanavond opgenomen en morgen ingeleid
spannend! Zet hem op! 💪

7 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ohhh spannenddd!!! Misschien domme vraag maar hoe ga je dat doen met een be ...
ik krijg idd een ruggenprik en voor de nacht ook pijnstilling en slaapmedicatie anders slaap ik niet