474 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Mom2be-27

Wat een mooi meisje!! 💜
Dankje!🩷

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Hi Ladies, Hoe gaat het met jullie? Hier best wel in de zenuwen voor de bev ...
Hey, hoe is het nu?

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hai Elaine! Hoe gaat het nu met jou???
ik ben 22 februari bevallen van een zoon zijn naam is Lowen Louis Hendrik. Het opstarten is even wennen maar alles gaat goed met mij en de kleine.

6 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

ik ben 22 februari bevallen van een zoon zijn naam is Lowen Louis Hendrik. ...
Gefeliciteerd! Prachtig ventje! Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie. Nu lekker samen genieten en wennen aan het moederschap!

6 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

ik ben 22 februari bevallen van een zoon zijn naam is Lowen Louis Hendrik. ...
Ohhh wat fijn! Hele mooie naam ook. Wennen is heeeel logisch! Hopelijk gaat t beter met de pijn met jou en kun je lekker genieten van je mooie ventje!

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ohhh wat fijn! Hele mooie naam ook. Wennen is heeeel logisch! Hopelijk gaa ...
heb een best wel pittige bevalling gehad dus heb ook nog aardig wat pijn maar de kleine man maakt dat wel goed

6 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

ik ben 22 februari bevallen van een zoon zijn naam is Lowen Louis Hendrik. ...
Gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje en naam 🩵 Fijn dat alles goed gaat. Geniet van de babybubbel 🫧

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hey, hoe is het nu?
Gaat goed. Alles nog rustig hier en het inleiden in goed overleg met het ziekenhuis uitgesteld tot max week 40 (6maart). Voelde me er toch nog niet goed bij. Hopelijk komt hij snel uit zich zelf 🤞🏻🍀 Hoe gaat het bij jou?

6 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

ik ben 22 februari bevallen van een zoon zijn naam is Lowen Louis Hendrik. ...
Gefeliciteerd! Wat een kei leuke naam zeg!

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Gaat goed. Alles nog rustig hier en het inleiden in goed overleg met het zi ...
Oh wat fijn dat het in overleg nog uitgesteld kan worden! Moet je dan nu vaker op controle komen om je bloeddruk in de gaten te houden? Wel fijn dat je lichaam en je baby nu nog even de tijd krijgen om er hopelijk voor die tijd zelf klaar voor te zijn 🤞🍀 Hier nog steeds alles rustig, voel me gelukkig ook nog goed. Volgende week met 40-2 weer afspraak bij de vk en dan gaan we interventies bespreken om alvast over na te gaan denken. Zoals het nu gaat wil ik in ieder geval geen interventies voor week 41. Daarna dan maar per dag bekijken.

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Oh wat fijn dat het in overleg nog uitgesteld kan worden! Moet je dan nu va ...
Ja klopt tot die tijd houden we vinger aan de pols. Bloeddruk was gister gelukkig weer goed en dinsdag gaan we weer controleren. En ondertussen van alles proberen om het natuurlijk op gang te krijgen 😄 Spannend! Hopelijk komt de kleine van jou ook voordat er interventies nodig zijn 🤞🏻🍀 Toch het fijnste als ze op hun eigen tijd kunnen komen.

6 maanden geleden

Reactie op Hester86

Ja klopt tot die tijd houden we vinger aan de pols. Bloeddruk was gister ge ...
Haha zit jij ook lekker aan de frambozenbladthee en dadels? En bouncen op een yogabal 😂 Alles maar proberen om die baby's in de juiste positie te krijgen en de bevalling zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen. Baat het niet schaadt het niet zullen we maar denken.

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Haha zit jij ook lekker aan de frambozenbladthee en dadels? En bouncen op e ...
Yup! Schenk net weer een kopje in. Straks ff naar de markt voor de dadels 😆

6 maanden geleden

Pffff ik elke ochtend 😅 Heb ook alweer 2 dadels achter de kiezen en mn kop frambozenbladthee en maar weer hopen op een dagje dichterbij haha. Meer kunnen we niet doen meiden.. wachten wachten en (nog ongeduldiger) wachten...

6 maanden geleden

Google "Hoe kan ik mijn bevalling opwekken?" draait overuren 😂

6 maanden geleden

Aaah meiden🙈.. ik heb dus niks gedaan en ze kwam met 38 weken😂😂 Ja ik had een spannende avond voetbal gekeken. Misschien dat jullie dat ook nog kunnen proberen dit weekend?😂

6 maanden geleden

Die dadels komen echt me strot uit na een week 😂😂 blugh Gelukkig is de frambozenbladthee wel lekker.

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Aaah meiden🙈.. ik heb dus niks gedaan en ze kwam met 38 weken😂😂 Ja ik ha ...
Hahaha mssn werkt een horrorfilm opzetten dan ook 🤣

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Aaah meiden🙈.. ik heb dus niks gedaan en ze kwam met 38 weken😂😂 Ja ik ha ...
Ja hallo ik heb niet voor niks geen vent he🤣 voetbal komt er niet in hier in huis hahahaha! Spannende film wat Marina zegt is nog wel een idee. Mijn nieuwe droger werd vanmiddag bezorgd, en kreeg wat krampen terwijl die mannen er waren. Dikke lol die jongens, blijven puffen hoor we gaan zo met je mee naar t ziekenhuis in de bus 🤣 Hoop dat dit toch een goed voorteken is en dat die kleine zich snel meld. Tis wel volle maan vanavond dus wie weet 🤞🏼🤭

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ja hallo ik heb niet voor niks geen vent he🤣 voetbal komt er niet in hier ...
Haha nou ik ben zelf toch echt een meid en gek op voetbal 😂.. hoef je geen vent voor te zijn hoor. Bij mij braken na de voetbal wedstrijd spontaan mn vliezen haha dus wie weet kwam het door de spanning haha