474 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Haha nou ik ben zelf toch echt een meid en gek op voetbal 😂.. hoef je geen ...
Hahaha ja gelukkig mag en kan iedereen kijken wat ze leuk vinden. Ga vanavond wel meespelen met de tv quiz van Weet ik Veel. Spanning genoeg. 🤣 Gaat t verder helemaal goed met de kleine meid en mama? Doe je de nachten enz nu steeds alleen?

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Hahaha ja gelukkig mag en kan iedereen kijken wat ze leuk vinden. Ga vanavo ...
Haha zou wel erg leuk zijn als dat het ook echt gaat aanwakkeren 😂.. ja het gaat goed hoor. Gisteren laatste dag kraamzorg gehad en is mijn moeder ook naar huis gegaan. Dus nu zijn we idd saampjes. Dit weekend ook niks gepland. Heerlijk mn series kijken en knuffelen met de kleine en lekker samen thuis zijn.

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Haha zou wel erg leuk zijn als dat het ook echt gaat aanwakkeren 😂.. ja he ...
Ohhh wat fijn zeg! Klinkt heel goed.🙏🏻🥰 Vind t wel spannend dat ik de nachten meteen alleen ga doen straks maar moet goedkomen. En anders zijn hulptroepen snel ingeschakeld. Lekker van gaan genieten met je meisje!

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Haha zou wel erg leuk zijn als dat het ook echt gaat aanwakkeren 😂.. ja he ...
Ah wat fijn! Klinkt echt heerlijk lekker thuis knuffelen met je kleine. Kan ook niet wachten 🥰

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ohhh wat fijn zeg! Klinkt heel goed.🙏🏻🥰 Vind t wel spannend dat ik de na ...
Nou kan ik me voorstellen.. ik vond de eerste 2 nachten de hulp wel fijn.. ik merkte toch dat ik bij staan enzo echt snel slapjes werd namelijk.

6 maanden geleden

Hoi meiden, Gisteren ben ik op de uitgerekende datum spontaan bevallen. Ze heet Julia, weegt 2930gr en is 45cm. Een kleintje dus. De bevalling is heel snel gegaan wat zij omdat ze zo klein is niet aan kon. Haar hartslag bleef dalen waardoor er ineens spoed was en er allemaal artsen in de kamer stonden. Gelukkig hebben we op het laatste moment een spoedkeizersnede kunnen afwenden en is ze uiteindelijk geboren met de vacuumpomp. Omdat ze zo klein is en onder de curve uitkwam bij deze termijn moesten we een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ze doet het heel goed en als alles goed blijft gaan mogen we eind van de middag naar huis.

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hoi meiden, Gisteren ben ik op de uitgerekende datum spontaan bevallen. Ze ...
Wist t stiekem al maar nogmaals trots op je mama!💪🏼 En hopelijk lekker naar huis vanmiddag saampjes 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hoi meiden, Gisteren ben ik op de uitgerekende datum spontaan bevallen. Ze ...
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter 🩷! Hopelijk blijft alles goed gaan en mogen jullie straks lekker naar huis en van elkaar genieten!

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hoi meiden, Gisteren ben ik op de uitgerekende datum spontaan bevallen. Ze ...
💕 Gefeliciteerd! 💕 Klinkt als een pittige bevalling! Maar fijn dat het nu goed gaat en hopijk strakjes lekker naar huis. Hoe voel je je zelf?

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Hoi meiden, Gisteren ben ik op de uitgerekende datum spontaan bevallen. Ze ...
Gefeliciteerd met je mooie dochter 💕 hoe voel jij je na alles? Kan me voorstellen dat het even heel intens was allemaal.

6 maanden geleden

Het was allemaal nogal overweldigend. Gelukkig kijk ik er wel positief op terug. De artsen en verpleegkundigen waren super fijn en heel betrokken. We zijn inmiddels thuis en het is allemaal nog erg wennen. Borstvoeding komt nog niet op gang dus zijn gestart met bijvoeding omdat ze anders teveel afvalt en al zo klein is. Hopelijk komen we samen steeds meer in een ritme en flow. Fysiek voel ik me best goed. De hechtingen zijn onprettig maar te doen. Verder vooral nauwelijks nog geslapen sinds de bevalling haha. Hoe gaat het met jullie? Houden jullie het wachten nog wat vol? En @melissa en Elain al helemaal gewend aan het moederschap?

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Het was allemaal nogal overweldigend. Gelukkig kijk ik er wel positief op t ...
Fijn dat je er wel positief op terug kijkt en dat jullie nu thuis zijn! 😊 lekker de tijd nemen om aan elkaar te wennen en genieten. Hier gaat het wel goed en ben er al best aan gewend. Gek hoe snel dat gaat! Vrijdag (morgen) is ze alweer 2 weekjes hier.. de tijd vliegt nu.. borstvoeding was niets voor ons helaas en baal daar soms nog flink van, maar goed het loopt met flesvoeding veel meer op zn rolletjes voor haar en voor mij dus moet dan ook gewoon denken het is prima zo☺️!

6 maanden geleden

Ik ben ondertussen wel gewend aan het mama zijn hebben al een soort van ritme te pakken en de borstvoeding gaat goed al is het aanhappen wel pijnlijk zakt het ook zo weer af als hij een tijdje drinkt de kleine man is nu een week en loop al 2 dagen buiten met hem niet te ver maar dat red ik ook nog niet door de hechtingen vandaag laatste dagje kraamhulp en dan moet ik alles zelf proberen op te pakken uit nood kan ik wel hulp krijgen

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Fijn dat je er wel positief op terug kijkt en dat jullie nu thuis zijn! 😊 ...
Wat fijn dat het zo goed gaat! Wat een mooie meid en wat ligt ze er tevreden bij. En idd het belangrijkste is dat je doet wat werkt voor jou en je baby. Ik vind de bv ook echt pittig, en merk ook dat het me wel wat stress geeft. De bijvoeding geeft al wel wat meer rust nu merk ik, met name in de nacht.. Maar even kijken of de bv nog gaat lukken en anders is het niet anders.

6 maanden geleden

Reactie op Elaine1988

Ik ben ondertussen wel gewend aan het mama zijn hebben al een soort van rit ...
Fijn dat het zo goed gaat met zowel jou als de kleine! Heerlijk om al lekker stukjes buiten te kunnen lopen.

6 maanden geleden

Ohhhh ik vind t zo bijzonder om jullie verhalen al te lezen. Ben zo benieuwd hoe t straks hier zal zijn. Het rommelt hier nu wel maarja kan ook wéér vals alarm zijn. Vandaag mag hij eigenlijk nog wel even overslaan🙈 Maar zo fijn jullie verhalen al te lezen en hopelijk gaat alles steeds beetje beter en zit er gauw een fijn ritme in. Dat voeden....tja ik hoop ook op bv, maar een gevoedde baby is een blije baby en tis al pittig genoeg zo als ik iedereen mag geloven. Trots op jullie mama's!💪🏼💪🏼

6 maanden geleden

Reactie op Marinaa1984

Wat fijn dat het zo goed gaat! Wat een mooie meid en wat ligt ze er tevrede ...
Aah lief 🩷! Ja na 1,5 dag was bij mij de koek op. Nou zo stond ik er idd ook in! Hopelijk gaat het jou beter af en gaat het lukken! 🥰

6 maanden geleden

Reactie op SamZ88

Ohhhh ik vind t zo bijzonder om jullie verhalen al te lezen. Ben zo benieuw ...
Spannend he! Ik vond het heel de zwangerschap spannend wetende dat het schrikkeljaar is dit jaar haha en als uitgerekende datum was het 1 maart hier😅. Wat ik overigens weer wel een mooie datum vind, maar mevrouw besloot een februari kindje te worden. Dus ik hoop dan voor jou op 1 maart😉!!

6 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Spannend he! Ik vond het heel de zwangerschap spannend wetende dat het schr ...
Hahah ja ik 2 maart! Dat is idd prima, morgen mag ook.. graag zelfs! Had vanochtend wel dat k dus wakker werd van ineens 3x naar de wc moeten (darmen) en beetje slijm verloren en het krampt wel wat erger dan andere dagen dus owee als die kleine vandaag besluit te komen🤭 Maandag eventueel strippen als ik wil maar ik hoop echt dat hij gewoon zelf komt zonder interventies. 🤞🏼🤞🏼

6 maanden geleden

Goed om te lezen allemaal! Bevalling is 1 maar de kraamtijd is natuurlijk ook nog wel ff een uitdaging. Fijn om jullie ervaringen te lezen. En idd borstvoeding moet geen strijd worden. Hebben jullie hulp gehad van een lactatiekundige? Hier is alles nog rustig. Morgen weer controle van de bloeddruk. We gaan dan ook kijken of er al iets ontsluiting is en we een poging strippen kunnen doen. En dan ook de inleiding inplannen. Ik wil niet over de 40weken (6maart) gaan ivm de grote van het kindje. Om de inleiding toch zo natuurlijk mogelijk te laten verlopen wachten we na het breken van de vliezen 24 uur thuis af voor het toe dienen van weeenopwekkers mocht dat nodig zijn. Voor nu hoop ik dat ie nog uit zich zelf komt ook al is dat vandaag 😆🍀🤞🏻