4 Reacties

4 dagen geleden

Wij lieten haar van de zomer veel in haar blote billen lopen, zette haar op vaste tijden op het potje (va 9 mnd) maar zonder druk dus als ze niet wilt doen we het niet. Je kan voor de harde manier gaan en gewoon onderbroekje aantrekken en kleertjes erover, dan moet je wel even een paar dagen thuis blijven denk ik.

4 dagen geleden

Ik wil ook beginnen zodra het warmere weer er weer is en inderdaad ook in de blote billetjes laten lopen of van die oefenbroekjes aan "zodat de vloer niet nat wordt" maar moet mij er ook nog even in verdiepen

4 dagen geleden

Elke avond voor het slapen gaan mag ons zoontje een half uur met ze billen bloot lopen. We hebben het potje er dan bij en laten hem daar op zitten en lezen samen een boek. Als er een plas is gedaan dan klappen we en complimenteren. Dat is onze eerste stap.. Eigenlijk is het iets van ons avondritueel geworden.

2 dagen geleden

Wij hebben hier een potje op haar kamer en een in de woonkamer staan. Tot nu toe wil ze er alleen op zitten met kleren aan. Anders vind ze het te koud denk ik... Hier geeft ze het ook goed aan, tikt op haar luier, aangeven dat ze een schone luier wil of dat ze gepoept heeft. Meestal zet ik haar hier op het potje tijdens een luierwissel en smorgens na het opstaan + voor elk slaapje. Maar tot nu toe nog geen mega succes. 馃ぃ Ga ook straks in de zomer beginnen met de Billen bloot. Maar tot die tijd kan ze dus goed aan het potje wennen.