5 Reacties

2 jaar geleden

Yes ik ook. Ik pak dan max 3 dropjes ofzo. Helpt mij idd ook als ik misselijk ben. Jammer dat je niet te veel mag馃槀

2 jaar geleden

Ik eet ook veel drop! Helpt idd tegen vieze smaak/misselijkheid en mijn bloeddruk is nu zo laag dat ik het wel prima vind ;-)

2 jaar geleden

Oh ik zie dit binnenkomen terwijl ik de zak drop naast me heb staan. Dit is echt mijn craving momenteel:)

2 jaar geleden

Zeer herkenbaar! Zoveel zin in drop helaas mag niet te veel anders kon ik die hele zak leeg eten馃ぃ

2 jaar geleden

Ook drop gehaald hier, meer omdat het nuttig is dan lekker. Vorige zwangerschap viel ik bijna flauw van de lage bloeddruk en kreeg toen advies om altijd drop bij me te hebben. Ik had daarvoor gelezen dat het erg beperkt mocht, maar me daar niet meer aan gehouden. Ik ben wel van mening dat een hele specifieke craving ook iets kan zeggen over wat je lichaam nodig heeft (mits het niet te ongezond wordt). Zo had ik veel behoefte aan vlees en bleek later mijn ijzergehalte veel te laag te zijn. Nu heb ik al wat ijzertabletten van de drogist en heb ik dat niet.