10 Reacties

één maand geleden

Ik zou voor de zekerheid naar een huisarts of fysiotherapeut gaan om het uit te laten zoeken 😬

één maand geleden

Ik zou inderdaad naar een bekkenfysio gaan! Hoeft nog niet te betekenen dat je een verzakking hebt, kan ook dat je nu gewoon iets teveel doet voor je bekkenbodem. Of dat je ongesteld wordt, ik krijg dan ook weer een heel zwaar gevoel alsof ik net bevallen ben.

één maand geleden

Reactie op amberkas

Ik zou inderdaad naar een bekkenfysio gaan! Hoeft nog niet te betekenen dat ...
Ik heb dat precies het zelfde, Een pijnlijk en zwaar gevoel voordat ik ongesteld wordt.. Tampon gebruik maakt het alleen maar erger bij mij, heb jij dat ook? Wat doe jij er tegen ?

één maand geleden

Bij mij precies hetzelfde sinds een paar dagen. Het voelt ook alsof mijn baarmoeder opgezwollen is ofzo, geen kramp maar wel idd een zwaar gevoel. Had verder ook geen bekkenklachten oid. Misschien komt het doordat mijn menstruatie eraan zit te komen (voor het eerst weer)? Heb jij alweer menstruatie gehad?

één maand geleden

Reactie op Mirtthjeee

Ik heb dat precies het zelfde, Een pijnlijk en zwaar gevoel voordat ik onge ...
Ja tampon zit hier ook niet lekker, ik hou het bij maandverband. Verder doe ik het gewoon wat rustiger aan en na 2 dagen is het weer voorbij (wel nu pas voor tweede keer ongesteld).

één maand geleden

Ik had dat gevoel ook. Maar meer gevoel dat ik even wat vitamine te kort kwam. Ik ben mamafit van davitamon gaan slikken. Met extra ijzer en dingen die mama’s wel kunnen gebruiken. Het heeft mij geholpen van het zware/lamlendige gevoel af te helpen.

één maand geleden

Ik kreeg dat gevoel bij krachtsinspanning. Traplopen of zoontje tillen of omhoog komen of wat dan ook.

één maand geleden

Ik zou toch even een afspraak maken bij een fysiotherapeut. Ik heb hetzelfde zware gevoel en na teveel inspanning of kracht zetten wordt dit erger en zelfs pijnlijker. Als ik ongesteld ben is dit nog erger. Bij mij bleek het wel een verzakking van mijn blaas te zijn. Ik ga al na de fysio met 3 maanden pp, dit heeft heel erg goed geholpen en het is nu zo goed als over! 😊

één maand geleden

Als dit rondom je menstruatie gebeurt dan komt dit door je hormonen, heb ik mij laten vertellen door mijn bekkenfysio. Toevallig ik nu ook bijna 8 maanden pp en kort geleden gestopt met borstvoeding, dus daarom denk ik dat mijn menstruatie er binnenkomt voor het eerst weer aankomt. Bij mijn oudste had ik dit ook nog wel bij lang staan, tot een jaar pp. Is toen ook vanzelf weer weg gegaan!

één maand geleden

Hoe voelt de pijn? Ik had enkele weken last van mn bekken, dat is nu over. Heb nu het gevoel alsof ik een blauwe plek daar heb zitten.