5 Reacties

één maand geleden

Begrijp je dubbele gevoel helemaal, dat zou ik ook hebben als ik nu weer zwanger zou zijn. Schrijf het lekker (anoniem) van je af hier!

één maand geleden

Ik snap het helemaal, ik wil ook genieten van mijn kleine voordat ik weer ga proberen, dat is ook mijn gedachtegang. Maar ik zou het zien als een zegeningen het had zo moeten wezen. Niets gebeurd voor een reden.

één maand geleden

Reactie op ss1990

Ik snap het helemaal, ik wil ook genieten van mijn kleine voordat ik weer g ...
Zo bekijken wij het ook. “Het had zo moeten zijn”

één maand geleden

He lieve mama, Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Soms heb ik het gevoel dat het moederschap bestaat uit schuldigvoelen en te kortkomingen. In iedergeval snap ik je gevoel heel goed en mag dit er zijn. De liefde voor je kinderen is hier los van. Tuurlijk ga je net zo veel houden van dit kindje maar dat neemt niet weg dat je hiernaast ook andere emoties kan ervaren. Heel veel geluk voor jullie gezinnetje❤️

één maand geleden

Wij zouden vanaf maart ‘25 weer gaan proberen. Maar deze kleine dacht er ook anders over en wilde graag al iets eerder komen☺️ De schuldgevoelens herken ik wel, maar ik denk dat die ook weer zullen verdwijnen als je straks ziet hoe leuk de 2 kindjes met elkaar spelen! Ze kunnen veel van elkaar leren en zullen veel aan elkaar gaan hebben door het minimale leeftijdsverschil. Daar zullen ze jullie later misschien heel dankbaar voor zijn❤️