175 Reacties

2 jaar geleden

hey! Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en ben nu 6 weken. Ik kom uit Harderwijk

2 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje! Ik ben 4+4 weken. Ik heb wel menstruatie pijn, en ben af en toe duizelig! Ik woon in Friesland☺️

2 jaar geleden

Reactie op lailaal

hey! Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en ben nu 6 weken. Ik kom uit ...
Gefeliciteerd 🥺❤️

2 jaar geleden

Reactie op Jofen888

Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje! Ik ben 4+4 weken. Ik heb wel mens ...
Gefeliciteerd meid! ❤️ +4 staat voor de dagen, klopt dat?

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥺❤️
Dankjewel jij ook!❤️

2 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, mega blij maar vind het ook beetje spannend. Vooral buikkrampjes space ik hem soms beetje om. Zit inmiddels in de 7e week. En kom uit Groningen. Begon allemaal met misselijkheid, pijnlijke jeukende borsten en krampjes. Misselijkheid heeft inmiddels plaats gemaakt voor opgeblazen buik en soms wat humeurig 🤪

2 jaar geleden

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu 6+4 wk zwanger van ons 2e kindje, wij hebben al een dochter die in september 2 word. Toevallig kom ik ook uit de omgeving Utrecht! Mijn klachten op dit moment zijn vooral de misselijkheid en opgeblazen buik. Ohja, en af en toe wat snel geïrriteerd en geprikkeld😛

2 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik testte afgelopen vrijdag positief op mn NOD, meerdere testen gedaan uiteraard en allemaal positief 🤗🤗 Het is mijn eerste kindje en ik woon in Rotterdam. Ik heb so far geen klachten, laten we hopen dat dit ook zo blijft.

2 jaar geleden

Ik ben zwanger van de eerste, vandaag 5 weken. Ik kom uit Etten-Leur

2 jaar geleden

Hoi! Hier ook eerste kindje en omgeving Utrecht :) Uitgerekend op 16 maart, dus nu 4w4d Ik hoor van veel vriendinnen dat ze heel veel hebben aan een whatsappgroep om alle geluksmomentjes en sores te delen. Lijkt mij leuk met mensen uit de omgeving (zie ook topic - waar kom je vandaan?). Ik stuur je een vriendschapsverzoek en dan kan je via pb je nummer sturen. Als we genoeg mensen hebben, maak ik een groep aan ☀️

2 jaar geleden

Hoi! Hier ook eerste kindje en omgeving Utrecht :) Uitgerekend op 16 maart, ...
Leuk idee! Een groepsapp met meiden die allemaal rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Ik heb je verzoek geaccepteerd!

2 jaar geleden

Hi! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 6+2 wk zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 4 maart! Ik woon in Utrecht (stad). Ik heb nog niet veel klachten, behalve een opgeblazen buik en vermoeidheid. Na een dag werken ben ik gesloopt 🥲 Het lijkt mij wel leuk om in een whatsappgroep dingen te delen!

2 jaar geleden

Hoi! Hier ook eerste kindje en omgeving Utrecht :) Uitgerekend op 16 maart, ...
Ik kom ook uit de omgeving Utrecht, lijkt mij ook zeker leuk om in een groep dingen te delen!

2 jaar geleden

Reactie op ies129

Ik kom ook uit de omgeving Utrecht, lijkt mij ook zeker leuk om in een groe ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd 😙

2 jaar geleden

Reactie op Noeki

Hi! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 6+2 wk zwanger van ons eerste kindje ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd 😙

2 jaar geleden

Hiii gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu 5 weekjes zwanger van het 1e kindje en 9 augustus mijn eerste echo. Ik kom uit Den Haag en lijkt mij leuk om ook tips en ervaringen te delen in een whatsapp groep😁🍀☀️

2 jaar geleden

Hoi hoi! Ik ben ook zwanger van mijn eerste kindje en woon in Utrecht. Ik ben uitgerekend op 2 maart. Lijkt me leuk om contact te hebben. Ik ben vooral heel erg vermoeid, het kost echt moeite om een werkdag vol te houden..

2 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! 🥺❤️ Meiden stuur me even een vriendschapsverzoek dan maak ik een groep aan! Leuk dat er al wat enthousiaste reacties zijn

2 jaar geleden

Hoi!! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook voor het eerst zwanger, gisteren exact 5 weken. Ik ben er vorige week achtergekomen, 3 verschillende testen allemaal positief, maar verder durf ik het nog niet te geloven tot we een kloppend hartje hebben gehoord (25 juli echo). Ik kan niet zeggen dat ik misselijk ben, maar ben aan het einde van de dag wel doodop, en heb pijnlijke borsten. Ook wel flink hoofdpijn gehad gisteren en zaterdag. En als je het m'n vriend zou vragen, denk ik dat hij ook zou zeggen dat ik wat humeurig ben de afgelopen dagen.😅

2 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje DV 4 maart uitgerekend. Woon op de Zuid-Hollandse eilanden