5 Reacties
茅茅n maand geleden
Met Kerst een cadeau bij opa en oma onder de boom met de echo?
En misschien de echo in de boomhangend met je kleine erbij?
茅茅n maand geleden
Reactie op Shamm1990
Wij hebben het zo op de socials gezet. Familie en vrienden gewoon verteld. ...
Ohhh 2 onder 1 zelfs! Leuk!馃ぉ Gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het lichamelijk een beetje te doen zo kort op de 1e?
Ik had zelf ook een shirtje in gedachte met daarop BROER, maar ik was benieuwd naar jullie idee毛n en hoe dit heeft uitgepakt.
茅茅n maand geleden
Tussen mijn twee kindjes zit 17 maanden en ik herken heeeel erg de angst voor negatieve reacties, maar dat is in ons geval echt mee gevallen. Iedereen reageerde super positief! Heb wel regelmatig de opmerking gehad dat het wel snel is of pittig zal zijn, maar niet op een vervelende manier. Wij hebben een shirtje gekocht voor onze zoon (zie linkje) en deze aan gedaan naar de mensen die dichtbij staan (grappig hoe lang het duurt voor ze het door hebben), voor de rest een leuke foto met het shirt aan gemaakt en gemaakt en doorgestuurd. https://kleinedino.nl/products/only-child-big-brother-t-shirt
茅茅n maand geleden
Reactie op Zwart wit馃
Ohhh 2 onder 1 zelfs! Leuk!馃ぉ Gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het lic ...
Ja 2 onder de 1 zelfs! Ja echt super leuk. Dankjewel! Jij ook trouwens! Naja lichamelijk is het zwaar omdat ik bekkeninstabiliteit had met de eerste en nu weer alleen nu een tandje erger. Maar we hebben het er voor over.