12 Reacties
7 maanden geleden
Wij gaan voor zwembandjes.
Puddle jumper hebben we voor de oudste van 3,5 heel fijn alleen passen ze pas goed vanaf 15 kg. Dus wanneer de jongste 15 kg is gaan we denk ook voor een puddle jumper.
7 maanden geleden
Bij huntu hebben ze ook puddle jumpers van 9 tot 14 kg. Misschien een idee? https://www.huntu.store/products/puddle-jumper-little-sweetheart?pr_prod_strat=e5_desc&pr_rec_id=ebb1fba2a&pr_rec_pid=9750134227291&pr_ref_pid=6868712947756&pr_seq=uniform
6 maanden geleden
Mijn zoon is 12 kg en past niet meer in zo'n swimfloat, maar loopt nog niet dus bandjes twijfel ik over. We hebben een swimtrainer van toen hij 3 maanden was, maar daar is hij doooodsbang voor. Wat kan ik doen? Kan een swimfloat echt niet meer met 12 kg? Kunnen bandjes veilig? Zwemvest en puddle jumper is hij weer te klein voor
6 maanden geleden
Reactie op Isabelle19
Bij huntu hebben ze ook puddle jumpers van 9 tot 14 kg. Misschien een idee? ...
Ik ga toch ook voor deze.
Gister de vleugel bandjes geprobeerd en vond doodeng. Ze zaten niet strak genoeg en als ze uitgleed in het badje ging ze alsnog koppie onder. Die leg ik nog even weg en haal deze puddle jumper. Veel fijnere ervaring mee.
6 maanden geleden
Reactie op moos99
Mijn zoon is 12 kg en past niet meer in zo'n swimfloat, maar loopt nog niet ...
Als hij nog niet kan lopen is bandjes dan nodig ? Wij gingen in een badje van 30cm waar ze kruipend nog boven water was en zaten er naast. Ze krooo het hele bad door en speelde heerlijk zonder bandjes. Bij babyzwemmen zitten we in een veel dieper zwembad ook zonder bandjes?
6 maanden geleden
Reactie op Marie1324
Als hij nog niet kan lopen is bandjes dan nodig ? Wij gingen in een badje v ...
Net gezwommen en ons zoontje vond alles dood eng 馃槀馃槀 Schreeuwde het hele zwembad bij elkaar. Ze hadden hier bandjes, swimtrainer en een swimfloat, maar alles was eng. Uiteindelijk als een soort koala aan me geplakt ecen het water ingeweest maar zodra ik bewoog was het al paniek. Dus we laten het er maar even bij 馃槀
6 maanden geleden
Vandaag in de winkel gevraagd. Ze gaven aan dat deze leeftijd het allerlastigste is qua zwemveiligheid.
Net als met andere producten, is het pas vanaf een bepaald aantal kilo veilig. Onze dochter zal met de zomervakantie 10 kilo zijn en ze raadt dan alleen bandjes aan. Vestje of puddle jumper is ze dan nog niet zwaar genoeg voor, waardoor de kans aanwezig is dat ze er tussendoor kan zakken als ware.
Als je kindje alleen in het pierenbadje gaat, nog niet aan de kilo's zit, en jullie toezicht hebben, zijn bandjes veilig genoeg