9 Reacties

3 maanden geleden

Tja. 1-2 weken is 4 á 5 weken zwanger. Dus het kán wel kloppen. Kwaaltjes kunnen ook komen en gaan. Ik ga duimen dat het gewoon een goede zwangerschap is!

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Tja. 1-2 weken is 4 á 5 weken zwanger. Dus het kán wel kloppen. Kwaaltjes k ...
1-2 weken betekend 3-4 weken😅

3 maanden geleden

Hoeveel dagen na nod zit je nu? Ik had 3 dagen na nod ook nog een 1-2 en 4 dagen na nod werd het ineens 2-3. Daarna niet meer getest met clearblue, maar een week na nod nog wel een keer met een streepjestest en dat was toen een knalstreep (op nod was dit nog heel licht). Als je een opbouw na +- 48u wil zien, kun je misschien beter testen met een streepjestest zoals bv sensitest. Succes! 🤞🏻❤️

3 maanden geleden

Bij je NOD zit je volgens mij altijd op de 4 weken. Kijkend naar jou verhaal was je NOD afgelopen vrijdag? Dat zou ook betekenen dat je nog niet 5.2 kan zijn, maar 4.6. Het kan zomaar zijn dat de test de komende paar dagen oploopt! 🤞

3 maanden geleden

Reactie op susyq24

Bij je NOD zit je volgens mij altijd op de 4 weken. Kijkend naar jou verhaa ...
Vrijdag klopt inderdaad. Over een paar dagen zal ik het nog een keer testen, hopelijk verandert het dan. 🤞

3 maanden geleden

Reactie op sevbaby 🧡

Hoeveel dagen na nod zit je nu? Ik had 3 dagen na nod ook nog een 1-2 en 4 ...
Vrijdag was mijn nod dus ik zit nu op 6 dagen. Ik zal een sensitest bestellen, misschien dat ik daar wel verschil in zal zien. En dan over een paar dagen nog een clear blue test, misschien is het dan wel verandert.

3 maanden geleden

Reactie op Sannevg1

Vrijdag was mijn nod dus ik zit nu op 6 dagen. Ik zal een sensitest bestell ...
Is het gelukt met de testen? 🤞🤞

2 maanden geleden

Reactie op susyq24

Is het gelukt met de testen? 🤞🤞
Een beetje laat, maar ik had de app er even af gegooid dus de reactie niet gezien. Helaas is het een vroege miskraam geworden. Maar vandaag heb ik weer een positieve test gehad, zonder dat ik nog ongesteld ben geworden na de miskraam dus ik schrok er wel van. Hopelijk gaat deze keer alles goed. Super blij, maar heel spannend.

2 maanden geleden

Reactie op Sannevg1

Een beetje laat, maar ik had de app er even af gegooid dus de reactie niet ...
Wow wat spannend! En wat super mooi! Gefeliciteerd 🥳