79 Reacties

vorige week

74
Net overgegaan op 80. Onze dochter is ook lekker bol 馃槵

vorige week

Hij zit echt tussen 68 en 74 in. Sommige dingen in 68 zitten nog top. Bij andere merk je dat het te klein is. Maar zn kast raakte overvol dus heb alleen 74 gehouden, zn shirts zitten goed, zn broeken zijn vaak te breed en net iets te lang. Ik heb al vooral primark kleding voor hem omdat dat slank valt, als iemand betaalbare tips heeft hoor ik het graag!

vorige week

80/86 hierzo!

vorige week

Maatje 68 heeft onze dame, n sommige kleertjes past 74 ook

vorige week

80/86 hij is niet zo bol maar wel een lamge romp.

vorige week

Reactie op ThEternalGMR

80/86 hij is niet zo bol maar wel een lamge romp.
86 zit iets losser. Maar 80 is te strak.

vorige week

80/86, 9,5 maanden oud.

vorige week

80/86 9.5 maanden

vorige week

9,5 maand en maat 80

vorige week

Meisje 68/74

vorige week

Broeken/shirts 80. Jurkjes gaan we naar 86 馃
80 en een aantal 86 bovenkastjes ook hier!

vorige week

Meisje: 74 maar af en toe ook een smaller maatje 80

vorige week

Jongen, maatje 74.

vorige week

Meisje ook 10 maanden maat 86 lekker bolle toet maar ze is ook echt lang! En ja het is misschien groot. Maar ja ik heb liever dat ze kleding draagt die goed zit dan croptops:)

vorige week

Meeste 74, maar broekjes moet ze in de taille toch al wel 80 hebben, maar dan is het veel te lang. Iemand tips? Brede maat 74? Of korte 80?

vorige week

Btw; welke schoenmaat heeft jullie kindje? Wij doen hem vaak schoentjes aan in de auto voor de warmte, daarna gelijk weer uit. Maar hij draagt timberlandjes van 18,5 die zo goed als te klein zijn. En van de primark n paar van 12-18 maanden, vind dat zo鈥檔 groot verschil in vergelijking met zn kleding

vorige week

Reactie op Sierra-ashley

Btw; welke schoenmaat heeft jullie kindje? Wij doen hem vaak schoentjes a ...
Hier maatje 22/23 gekocht. Dacht kan het de hele winter mee. 19 en 20 waren al te klein 馃槄 maar ze hadden bij mij als baby alle 3 grote voeten