11 Reacties

één maand geleden

Ik ben vandaag 12 weken ik voelden 3 dagen geleden net achtig bewegen beetje net als vlinder dan echt in onderbuik paar keer heel raar gevoel dit is ook mijne twee kindje bij eerste was het pas bij 19 weken toen aan zonnen was voelde ik schop kleine schop haha hoorde dat je bij twee eerder gaat voelen

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde, ook 12 weken en sinds een paar dagen voel ik ook die trillingen. Ik herken het van m'n vorige zwangerschap (toen voelde ik het pas met 16 weken voor het eerst overigens), maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik de kleine nu al kan voelen, dus ik praat het mezelf maar weer uit m'n hoofd iedere keer, maar ergens lukt dat niet helemaal omdat het zo bekend voelt van de vorige keer😊

één maand geleden

Nouuu ik ben donderdag pas 12w maar ik heb zelfs het idee dat ik vorige week de baby al voelde.. ik weet dat het darmen kunnen zijn maar eerlijk.. dat gevoel zoals dat gaat (ook ervaring vanuit mijn vorige zwangerschap) lijk jl zo goed te herkennen en tegelijkertijd denk ik nee dat kan nooit nu al haha

één maand geleden

Reactie op khadija bellie

Ik ben vandaag 12 weken ik voelden 3 dagen geleden net achtig bewegen beetj ...
Wat leuk! Ben jij ook de 25e uitgerekend? 😊

één maand geleden

Ik denk dan wel echt dat dit de baby is :) heb dit getril ook helemaal nog nooit gehad en nu echt al 5 dagen meerdere keren per dag. Wel echt heerlijk om een teken van leven te krijgen ahha

één maand geleden

Reactie op AnyaE

Wat leuk! Ben jij ook de 25e uitgerekend? 😊
Volgens mij wel ik heb laats echo gehad op 8 weken ze had dag gezegd ben vergeten elke maandag ben week veder

één maand geleden

Reactie op AnyaE

Wat leuk! Ben jij ook de 25e uitgerekend? 😊
Ik ook!

één maand geleden

Reactie op lientje123

Ik denk dan wel echt dat dit de baby is :) heb dit getril ook helemaal nog ...
Ik heb precies hetzelfde gevoel sinds afgelopen weekend. Dacht eerst dat het m'n darmen waren maar afgelopen maandag bij de termijnecho lag de baby precies waar ik het af en toe voel. Echt heel bijzonder!

één maand geleden

Precies t zelfde hier. Al een weekje zoiets. Nu 12 weken. Wel al 3de kindje

één maand geleden

Ja dat is je baby😊 Ik voelde mijn eerste bij 14 weken en mijn 2e ookal bij 12 weken. Was hetzelfde gevoel als wat jij omschrijft en beide keren bevestigd door de verloskundige dat dat het kindje is😊