4 Reacties

één maand geleden

Nou had gehoopt dat het al minder zou zijn maar ben ook 12 weken en kon vanmorgen weer spugen na t tandenpoetsen. Het helpt bij mij wel vaak om snel wat te eten als ik voel dat ik misselijk ben, dan trekt t vaak weg.

één maand geleden

Hier hetzelfde bijna 12 weken en nog steeds veel spugen overdag maar ook de hele nacht door krijg daardoor ook bijna geen slaap, inmiddels ruim 8 kg kwijt. Drinken gaat gelukkig met kleine beetjes nog wel, eten lukt alleen fruit soms. Hoop dat het binnen een paar weken minder wordt. Zit er af en toe ook mentaal best wel doorheen hierdoor en vind het ook moeilijk dat toe te geven aan mijn omgeving. Krijg toch vaak de reactie dat zwanger zijn geen ziekte is.

één maand geleden

Bij mij werkt het om de hele dag door kleine beetjes te eten, ongeveer elke 1,5 uur een koekje of banaan etc. Ik voel me dan niet misselijk :) Ik geef nog wel standaard s'ochtends over en ben morgen 14 weken dus hopelijk trekt dat nog weg.

één maand geleden

Deze topic komt als geroepen! Ik zit er echt doorheen, hele dag door misselijk! Niks lijkt te helpen en inmiddels 12 weken 🥺