17 Reacties

één maand geleden

Ik vond het de vorige keer heel fijn. We kregen heel veel beelden mee naar huis op een USB-stick, zelfs een filmpje waarop de kleine zich omdraaide! Ze kunnen het geslacht vaak al wel zien met 13 weken, maar ze mogen het officieel nog niet zeggen, omdat ze zich nog kunnen vergissen. Sommige echoscopisten doen het misschien wel als je het vraagt, maar die van ons de vorige keer niet.

één maand geleden

Het is gewoon een normale echo. Ze controleren al heel veel zoals hersens longen middenrif enzo. Geslacht morgen ze niet vertellen. Staat als t goed is in de infobrief die je van je verloskunde hebt meegekregen. Je krijgt zeker fotos mee. Verder gebeurd er niks

één maand geleden

Ik was de vorige keer ook heel zenuwachtig, dus ik snap je gevoel. Ze controleren de grote dingen, zoals maag/blaas vulling, bovenbeentje, hersenhelften, hartkamers. Bij ons zei ze echter dat het hartje pas zo groot is als een rijstkorrel en ze dus echt nog niet alles kunnen zien. Geslacht mogen ze officieel niets over zeggen en dat deed ze dus ook niet. Behalve dat het met 13 weken ook nog niet zo duidelijk is.

één maand geleden

Ik volg even mee! Heb de echo zo om 09.40. Ontzettend zenuwachtig en ergens heel bang dat er iets geks uit komt.. Maar tegelijkertijd ook zin om de kleine weer te zien..

één maand geleden

Mijn ervaring is heel positief. Bij de eerste gehad en nu kom ik net bij de echo voor nr. 2 vandaan. Je kan alles zó uitgebreid zien, veel beter dan de echo’s die daarvoor plaatsvinden. Ze gaan alle armpjes en beentjes, ruggetje, hersenen, hartje, blaas etc bij langs. We konden de baby zien drinken. Tuurlijk wel enige spanning voor of alles wel klopt. Bij ons leek ze zich te verspreken. Ze zei omdat de baby zoveel bewoog ‘dramaqueen’. Zou zomaar op een meisje kunnen wijzen?! We zagen ook niet duidelijk iets zitten. Ben zo benieuwd en ook of het gaat lukken om dit nog af te wachten tot de 20 weken 😁

één maand geleden

De echo net gehad. Het was echt magisch🥹🥰 zo bijzonder wat ze allemaal al kunnen zien! Zenuwen waren echt nergens voor nodig, mijn kleintje is ( op een aantal dingen na die ze niet konden zien door de ligging) helemaal goed gekeurd🙏🏻🥰

één maand geleden

Hier ook net de 13 weken echo gehad, alles af kunnen vinken en helemaal goed gekeurd haha. Was de eerste keer dat ik een 13 weken echo heb gekregen ivm eerste kindje. Maar ik vond het erg leuk dat ze zo de tijd voor je nemen en je alles goed ziet. In plaats van 3 echo’s nu een rits van 6 meegekregen inclusief een hartslag!

één maand geleden

Ik volg graag mee heb vandaag toevallig ook de 13 weken echo om 15:15 ben ook ontzettend zenuwachtig en maak me zorgen..

één maand geleden

Reactie op AnyaE

Ik vond het de vorige keer heel fijn. We kregen heel veel beelden mee naar ...
Wat leuk dat je een filmpje mee kreeg. Wij mochten maar 40 seconde filmen voordat ze zei dat we weer moesten stoppen dat was jammer. Maar we hebben wel leuke plaatjes meegekregen. Het was inderdaad een leuke echo 😀

één maand geleden

Het is gewoon een normale echo. Ze controleren al heel veel zoals hersens l ...
Je hebt gelijk, heeft ze niets over verteld. En was bijzonder om alles zo van dichtbij te zien.

één maand geleden

Reactie op Fox2

Ik was de vorige keer ook heel zenuwachtig, dus ik snap je gevoel. Ze contr ...
Ja die zenuwen herken ik heel goed. Gelukkig was alles goed met onze echo. Ze heeft alles goed uitgelegd aan ons en vond het zo fijn dat de echo wat langer duurde. 😀

één maand geleden

Reactie op Maar-

Ik volg even mee! Heb de echo zo om 09.40. Ontzettend zenuwachtig en ergens ...
Hey girl, Ik vroeg me af hoe het met je echo is gegaan en of je er een beetje van hebt kunnen genieten ? Groetjes 🍀

één maand geleden

Reactie op Littleseahorse

Mijn ervaring is heel positief. Bij de eerste gehad en nu kom ik net bij de ...
Fijn dat het voor jou ook een positieve ervaring was. Zo heb ik de mijne net ook ervaren. Het was fijn dat je dan wat langer naar je baby kan kijken en ook fijn dat alles uitgelegd wordt terwijl ze bezig zijn. Kon elke echo maar zo lang duren he? Haha 😀 Haha ja dat lijkt me inderdaad een verspreking dus maybe is het wel een mooi meisje. Veel succes met je zwangerschap🍀

één maand geleden

Reactie op Maar-

De echo net gehad. Het was echt magisch🥹🥰 zo bijzonder wat ze allemaal al ...
Wat een prachtige echo foto! Je ziet je kindje er zo mooi bij liggen. Ik ben blij dat alles goed is 😀 Zijn dat de hersenen die je ziet op de echo? Gewoon uit nieuwsgierigheid 😁

één maand geleden

Reactie op femmiex98

Hier ook net de 13 weken echo gehad, alles af kunnen vinken en helemaal goe ...
Voor mij ook de eerste keer en vond het allemaal heel erg spannend. Gelukkig was het allemaal goed en voor jou kindje ook! Hele fijne zwangerschap gewenst. 🍀😁

één maand geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Ik volg graag mee heb vandaag toevallig ook de 13 weken echo om 15:15 ben o ...
Oh dat begrijp ik helemaal. Ik was net voor mijn afspraak ook op van de zenuwen. Eenmaal daar en toen ik mijn kindje in beeld zag waren de zenuwen wel weer onder controle. Ik hoop dat alles goed gaat! Laat je het straks even weten ? En geniet van je kindje. 😁🍀

één maand geleden

Reactie op Vsuarezz

Wat een prachtige echo foto! Je ziet je kindje er zo mooi bij liggen. Ik be ...
Jaaa dat zijn de hersentjes 🫣 bizar he haha.