123 Reacties

één maand geleden

Ik heb hem vrijdag 6 september

één maand geleden

Reactie op mdebruin

Ik heb hem vrijdag 6 september
Dan ben ik 14+2

één maand geleden

Spannend! En leuk, baby kijken ❤️ ik mag 3 september pas.

één maand geleden

Ik heb met m’n vorige zwangerschap de 13 weken echo ook gehad Het is een uitgebreidere echo die juist ook interesant is er word naar meer dingetjes gekeken en gezocht rondom het welzijn van je kindje Vaak leggen ze tijdens de echo ook uit wat ze zien wat ook heel interesant is☺️

één maand geleden

Ik heb hem donderdag 5 september

één maand geleden

Ik heb 27 augustus mijn 13 weken echo met 13+2 🥰

één maand geleden

Ik heb hem 31 augustus met 13+4, nu al zin om de spruit weer te zien🥰

één maand geleden

Wij hebben echt pech, zijn precies tussen 12.3 en 14.3 op vakantie en het moet tussen die data... hoop dat ze een uitzondering kunnen maken...

één maand geleden

4 september heb ik ‘m. Dan ben ik precies 13 weken. Veel succes en ook plezier vandaag! Toch altijd magisch om zo uitgebreid naar je kindje te kunnen kijken 🤩

één maand geleden

Reactie op Pinolovertje

Wij hebben echt pech, zijn precies tussen 12.3 en 14.3 op vakantie en het m ...
Ah ja dat is balen! Wij hebben net geluk, ben nu 12+4 en gaan zaterdag op vakantie…

één maand geleden

Wij hebben het 10 september pas, dan ben ik 14 weken. Ben benieuwd of geslacht al een beetje te zien is😂 ik weet dat ze het dan nog niet mogen zeggen hoor!

één maand geleden

Reactie op CL9475

Ah ja dat is balen! Wij hebben net geluk, ben nu 12+4 en gaan zaterdag op v ...
Ik baal flink, ga nu gewoon een pretecho bureau zoeken met echoscopiste die ook 13wkn checks kan doen maar dan buiten t onderzoek.

één maand geleden

Reactie op Pinolovertje

Wij hebben echt pech, zijn precies tussen 12.3 en 14.3 op vakantie en het m ...
Aah jammer want dat betreft. Ik ben met de 20 weken echo net in die periode op vakantie. Ik mag een paar dagen te vroeg komen. Wel met de kanttekening dat ze misschien niet alles kunnen zien. Maar ik kan me voorstellen dat ze bij de 13 weken echo geen uitzondering kunnen maken, omdat deze nog in de onderzoeksperiode zit en alles natuurlijk moet kloppen.

één maand geleden

Wij hebben hem aankomende maandag (26-08). Ben heel benieuwd! Dan ben ik ook precies 13 weken😊

één maand geleden

Ik heb de mijne ook aankomende maandag, 26 augustus! Ben dan 12+4. Vinden het best wel spannend. Voor het eerst in zes zwangerschappen zover gekomen. Voelt alsof er nog een addertje onder het gras moét zitten ofzo🙃 Iets met onzekerheid en angst haha. Hopen dat die echo goed is en we daarna het vertrouwen kunnen opbouwen🍀🌈

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Ik heb de mijne ook aankomende maandag, 26 augustus! Ben dan 12+4. Vinden h ...
Ja heel herkenbaar! Ik hoop dat ik na deze echo eindelijk kan gaan genieten, afgelopen keren (en nu) zo gespannen! Om 15:10 uur mag ik vandaag, ook wel heel veel zin in 🤗

één maand geleden

Reactie op Schmett

Aah jammer want dat betreft. Ik ben met de 20 weken echo net in die periode ...
https://www.pns.nl/professionals/eerste-trimester-seo/praktisch/uitvoering Ik blijk toch gelijk te hebben haha. Mag vrijdag de 30e met 12+2 👏🏼

één maand geleden

Reactie op CL9475

Ja heel herkenbaar! Ik hoop dat ik na deze echo eindelijk kan gaan genieten ...
Hoe is het gegaan?☺️

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hoe is het gegaan?☺️
Lief dat je het vraagt! 💕 We hebben bijna 45 minuten mogen kijken naar de baby, super fijn. Zowel uitwendig als inwendig wat beelden gemaakt omdat hij er niet super goed voor lag en ook niet mee wilde werken om wat te draaien 😅 Uiteindelijk alles kunnen zien en voor nu zag het er goed uit, heel blij mee!

één maand geleden

Reactie op CL9475

Lief dat je het vraagt! 💕 We hebben bijna 45 minuten mogen kijken naar de ...
Waar hebben ze allemaal naar gekeken ? Prachtige echo’s trouwens 🥰 dat handje! Ik smelt!