123 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Vandaag de 13 weken echo gehad en helaas was die niet helemaal goed. Het bu ...
Veel sterkte gewenst!😘

één maand geleden

Ik heb gister de 13 weken echo gehad, gelukkig geen bijzonderheden ontdekt😊 Ze zei dat ze het geslacht al kon zien, maar ik wist niet waar ik naar moest kijken en ze gaf geen hint dus nu weten we nog niks🤣 Ik wil een foto bij dit bericht uploaden maar lukt helaas niet...

één maand geleden

Reactie op Svw10

Net de 13 weken echo gehad, alles was goed!! Ik dacht het geslacht te hebb ...
Meisje! Lijkt een hamburger

één maand geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad. We hebben zelf een foto van tussen de beentjes. Alleen kom er zelf niet uit🙈 verloskundige zei er niks over😂 zien jullie het wel?

één maand geleden

Reactie op Valeryfirstbaby

Vandaag de 13 weken echo gehad. We hebben zelf een foto van tussen de beent ...
Ik zie 3 strepen, dus ik zou zelf zeggen meisje! Lijken verdikte schaamlipjes

één maand geleden

Ik heb vandaag met 12w en 5d de 13 weken echo gehad. Alles was goed! Heb ook gevraagd om de nub in beeld te brengen… dacht aan het begin wat tussen de benen te hebben zien hangen maar als ik naar de nub kijk twijfel ik weer heel erg. Wat denken jullie?

één maand geleden

Ik heb morgen mijn 13 weken echo! Zin om de kleine spruit weer te zien😍

één maand geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad, de kleine lag eigenwijs lekker omgedraaid. Verloskundige heeft toen gekeken wat ze kon zien en toen besloten dat ze tussendoor even een andere patiënt ging helpen en dat wij drie kwartier later weer terug mochten komen. Dus ik nog even de trap op en af gerend, en de kleine was nu omgedraaid. Alles zag er goed uit alleen het hart was niet helemaal goed te meten (wel goed te horen!!!) maar dat wordt verder onderzocht bij de 20 weken echo. Zo leuk om de kleine weer even te hebben gezien!

één maand geleden

Reactie op Elineee92

Oh wat vervelend!! Veel sterkte en hopelijk valt het allemaal mee!!!! Ik h ...
Ik heb 'm ook precies met 14 weken! Willen jullie het geslacht weten? Wij wel maar we hebben daar de week daarna een pretecho voor. Dus voor de zekerheid zeg ik maar dat we het niet willen weten 🙈 Officieel mogen ze niks zeggen maar ik heb gehoord/lees dat ze dat soms wel doen en ik wil ook niet zelf iets zien op de echo en dan mogelijk van het verkeerde uitgaan 🥲

één maand geleden

Ik heb net mijn 13 weken echo gehad, alles is helemaal goed! Ben alleen toch wel 2 dagen vooruit geplaatst ik ben nu 28 februari uitgerekend en dus al 13+5 vandaag😍 de kleine was ook lekker bewegelijk we hebben super mooien beelden gehad en mooie foto’s meegekregen

één maand geleden

Reactie op BabyVosje25

Ik heb 'm ook precies met 14 weken! Willen jullie het geslacht weten? Wij w ...
Ja, wij willen zeker het geslacht weten! Bij mijn vorige zwangerschap zeiden ze dat ze het niet mochten zeggen omdat het een medisch onderzoek is, dus hadden we een pretecho geboekt bij een praktijk. Dat gaan we nu weer doen! Al zagen we vorige keer al wel zelf tijdens de 13 weken echo wat het geslacht was 🥰

één maand geleden

Reactie op Elineee92

Ja, wij willen zeker het geslacht weten! Bij mijn vorige zwangerschap zeide ...
Je ziet het duidelijk hoor met de 13 weken echo ik ben vandaag 13.5! En duidelijker kon het niet😂💙

één maand geleden

Reactie op Maart32025

Je ziet het duidelijk hoor met de 13 weken echo ik ben vandaag 13.5! En dui ...
Wat schattig, gefeliciteerd 👶🏼

één maand geleden

Reactie op mdebruin

Wat schattig, gefeliciteerd 👶🏼
Dankjewel💙💙

één maand geleden

Reactie op Maart32025

Je ziet het duidelijk hoor met de 13 weken echo ik ben vandaag 13.5! En dui ...
Hahahahahaha bij ons was het toen ook inderdaad best duidelijk te zien!!! 😂😂 Maar wat leuk, een knul!! Gefeliciteerd 🩵

één maand geleden

Reactie op Elineee92

Hahahahahaha bij ons was het toen ook inderdaad best duidelijk te zien!!! � ...
Hahaha en hoe! Wij hebben al een meid van net 2 en nu een jongetje erbij we zijn zo intens gelukkig😍💙

één maand geleden

13 wkn echo gehad met, bij uitzondering ivm vakantie, 12+2 vanmorgen. Zo blij dat alles goed was, ze kunnen echt al veel zien, vlindervorm van de hersenen, 4 hartdelen, botten armpjes en beentjes, maag, blaas, darmen, navelstreng bloedstroom, dichte rug en buik, normale nekplooi. Omvang hoofdje, buikje, lengte beentjes voor passen in groeicurve. Ligging placenta. Heel erg fijn,, nu ga ik de stress en onzekerheid los proberen te laten; het voor nu goed groeiende kindje verdiend dat! Voel me zo blij en dankbaar.

één maand geleden

Reactie op Pinolovertje

13 wkn echo gehad met, bij uitzondering ivm vakantie, 12+2 vanmorgen. Zo b ...
Wat een supernieuws🥳🥳

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Vandaag de 13 weken echo gehad en helaas was die niet helemaal goed. Het bu ...
Hi, weet je al meer?

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Vandaag de 13 weken echo gehad en helaas was die niet helemaal goed. Het bu ...
Hoi, weten jullie al meer voor een vervolg afspraak?