123 Reacties

één maand geleden

Reactie op Greidanus1991

Ik heb vandaag met 12w en 5d de 13 weken echo gehad. Alles was goed! Heb oo ...
Gelukkig was alles goed 🤩 lijkt wel een meisje hihi

één maand geleden

Reactie op CL9475

Hi, weet je al meer?
We zijn in het UMCU geweest en de buikomvang was ineens gewoon P20. Dus dat viel gelukkig mee. Wel is er een cyste te zien op de plek waar een nier hoort te zitten. Het kindje lijkt maar 1 goed werkende nier te hebben. En ze konden de maag niet vinden.. vooral dat laatste vinden we nog wel heel spannend. Pas met 16 weken terug voor controle.

één maand geleden

Hier helaas een slechte 13 weken echo 😔 open buikje... verder geen idee of de rest goed is want de echoscopist kapte het heel snel af. Ik lees dat veel mama's die dit meemaken met 13 weken wel weten hoe groot het ongeveer is, welke ingewanden eruit liggen etc maar wij weten nog niks... hoop echt dat de verloskundige me snel belt of het academisch ziekenhuis, want voel me zo alleen/in de steek gelaten nu (door de verloskundige) 😔

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

We zijn in het UMCU geweest en de buikomvang was ineens gewoon P20. Dus dat ...
Ik duim voor jullie dat het met 16 weken toch allemaal beter blijkt te zijn dan het nu lijkt. Sterkte met de stress en onzekerheid

één maand geleden

Reactie op MamaKamille

Hier helaas een slechte 13 weken echo 😔 open buikje... verder geen idee of ...
Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen. Veel sterkte!

één maand geleden

Ik ben vrijdag 6 september aan de beurt. Ben dan 13+2

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

We zijn in het UMCU geweest en de buikomvang was ineens gewoon P20. Dus dat ...
Ah ik duim voor jullie!

één maand geleden

Reactie op MamaKamille

Hier helaas een slechte 13 weken echo 😔 open buikje... verder geen idee of ...
Ach meid wat naar! Ik zou gewoon maandag zelf je verloskundige bellen hoor! Sterkte

één maand geleden

Reactie op MamaKamille

Hier helaas een slechte 13 weken echo 😔 open buikje... verder geen idee of ...
Wat een onzekerheid en machteloosheid voor jullie.. 😞 heb je een tijds indicatie gekregen wanneer je wat hoort? Veel liefs en sterkte!

één maand geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Wat een onzekerheid en machteloosheid voor jullie.. 😞 heb je een tijds ind ...
Dankjewel! Ja vooral die onzekerheid vind ik zo pittig. De verloskundige zou me gisteren bellen maar dat is niet gebeurd. Ik denk dat ik maandag zowel de verloskundige bel als het ziekenhuis, wil zo graag zsm een afspraak en meer duidelijkheid!

één maand geleden

Reactie op MamaKamille

Dankjewel! Ja vooral die onzekerheid vind ik zo pittig. De verloskundige zo ...
In het weekend mag je ook bellen he, dus gewoon lekker zelf de vk bellen hoor😊

één maand geleden

Reactie op AMol

In het weekend mag je ook bellen he, dus gewoon lekker zelf de vk bellen ho ...
Dankjewel! Heb ze gelijk een bericht gestuurd :)

één maand geleden

Reactie op MamaKamille

Hier helaas een slechte 13 weken echo 😔 open buikje... verder geen idee of ...
Jeetje wat heftig nieuws! Hopelijk krijgen jullie snel de antwoorden op de vragen die jullie hebben en valt het resultaat uiteindelijk mee. Heel veel sterkte!🍀🍀🍀🍀

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

We zijn in het UMCU geweest en de buikomvang was ineens gewoon P20. Dus dat ...
Spannend!! Fijn dat de buikomvang iig goed is. Hopen op nog meer goed nieuws 💜

één maand geleden

Reactie op MamaKamille

Hier helaas een slechte 13 weken echo 😔 open buikje... verder geen idee of ...
Heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid 🫶🏼

één maand geleden

Hier een twijfelachtige 13 weken echo. Ze leek wat afwijkend te zien bij het rechtervoetje, leek een beetje scheef te staan. Het is lastig te zeggen hoe dit gaat ontwikkelen en mogelijk is er met de 20 weken echo niks meer van te zien omdat alles nog druk in ontwikkeling is. Beetje onzeker dus, maar verder was alles wel helemaal goed, wat natuurlijk het belangrijkste is ❤️. Afwachten 🍀!

één maand geleden

Vanochtend de echo gehad🥰 de kleine lag er niet ideaal voor en na veel wiebelen, zoveel mogelijk dingen gezien die helemaal goed waren❤️ een aantal dingen niet kunnen zien, maar dat komt wel met de 20 echo. Voor nu helemaal goedgekeurd!🙏🏻

één maand geleden

Ik kom net terug van de echo, alles was goed gelukkig!!! ❤️❤️ Heerlijk om die kleine weer even te kunnen bewonderen 🥰

één maand geleden

Wij vandaag de echo gehad. Op de kop en benen gestrekt haha

één maand geleden

Reactie op Maart32025

Je ziet het duidelijk hoor met de 13 weken echo ik ben vandaag 13.5! En dui ...
Hahaha waanzinnig. Niet te missen. Pff nu hoop ik dinsdag 17 sept met 12+6 ook wat te zien😂😂