123 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op skimod
Hahaha waanzinnig. Niet te missen. Pff nu hoop ik dinsdag 17 sept met 12+6 ...
Oohhh jaaaaa spannend!!!✨
2 maanden geleden
Reactie op sevbaby 🧡
Wij hebben ook net de 13 weken echo gehad, gelukkig is alles goed! Ook stie ...
Ik Zou jongen zeggen💙 maar durf het niet met zekerheid te zeggen!
2 maanden geleden
Net de 13 weken echo gehad. Ben nu 13+4 en alles is op 14 weken gemeten dus dat is mooi. Placenta ligt boven dus dat is ook mooi.
Geslacht alleen niet kunnen zien want moest inwendig omdat de baby niet in beeld wou en toen nog steeds niet. Dus dit is een eigenwijze hoor haha
2 maanden geleden
Dames,
Net de 13 weken echo gehad en ik ben zwanger van een tweeling 1 baby was alles in orde gelukkig maar met baby 2 niet echt🥲 dikke nekplooi, 2 cysten in de nek en niet echt een goeie hart krijg opnieuw een afpraak in het lumc leiden ik weet niet wat me te wachten staat ben wel verdrietig hierover helaas…
2 maanden geleden
Reactie op asckmk
Dames,
Net de 13 weken echo gehad en ik ben zwanger van een tweeling 1 bab ...
Jeetje wat een nare situatie 😢 kan me voorstellen dat je vol met vragen zit. Wij hadden ook een niet helemaal goede 13 weken echo en zitten nog wel een aantal weken met onzekerheid. Als je er over wil praten mag je me altijd toevoegen en een privé bericht sturen.
2 maanden geleden
Net mijn 13 weken echo grhad (12+6) vond het heel spannend gelukkig ene goede navelstreng gevonden dit keer, (vorige 3 kindjes helaas niet goed, wel gezonde kindjes nu gelukkig)
Ziet iemand het geslacht? 🙈
2 maanden geleden
Reactie op Sterrenmama1995
Jeetje wat een nare situatie 😢 kan me voorstellen dat je vol met vragen zi ...
Asckmk en sterrenmama dit geldt helaas ook voor ons, de ingewanden van onze baby liggen niet allemaal in het lichaam helaas. Hele pittige spannende periode, wachtend op de uitslag van de vlokkentest... als jullie willen praten laat het me dan weten! Veel sterkte 🤍