123 Reacties

één maand geleden

Reactie op skimod

Hahaha waanzinnig. Niet te missen. Pff nu hoop ik dinsdag 17 sept met 12+6 ...
Oohhh jaaaaa spannend!!!✨

één maand geleden

Wij hebben ook net de 13 weken echo gehad, gelukkig is alles goed! Ook stiekem zitten gluren voor het geslacht, maar wij kwamen er niet uit 🤣 Wat denken jullie als je deze foto ziet?

één maand geleden

Reactie op sevbaby 🧡

Wij hebben ook net de 13 weken echo gehad, gelukkig is alles goed! Ook stie ...
Ik Zou jongen zeggen💙 maar durf het niet met zekerheid te zeggen!

één maand geleden

Reactie op Maart32025

Ik Zou jongen zeggen💙 maar durf het niet met zekerheid te zeggen!
Is ook mijn gevoel! Maar vond het twijfelachtig omdat de nub (denk ik) niet heel erg omhoog lijkt te steken. Bij deze andere echo foto dacht ik ook misschien weer meisje 😬

één maand geleden

Net de 13 weken echo gehad. Ben nu 13+4 en alles is op 14 weken gemeten dus dat is mooi. Placenta ligt boven dus dat is ook mooi. Geslacht alleen niet kunnen zien want moest inwendig omdat de baby niet in beeld wou en toen nog steeds niet. Dus dit is een eigenwijze hoor haha

één maand geleden

Dames, Net de 13 weken echo gehad en ik ben zwanger van een tweeling 1 baby was alles in orde gelukkig maar met baby 2 niet echt🥲 dikke nekplooi, 2 cysten in de nek en niet echt een goeie hart krijg opnieuw een afpraak in het lumc leiden ik weet niet wat me te wachten staat ben wel verdrietig hierover helaas…

één maand geleden

Reactie op asckmk

Dames, Net de 13 weken echo gehad en ik ben zwanger van een tweeling 1 bab ...
Jeetje wat een nare situatie 😢 kan me voorstellen dat je vol met vragen zit. Wij hadden ook een niet helemaal goede 13 weken echo en zitten nog wel een aantal weken met onzekerheid. Als je er over wil praten mag je me altijd toevoegen en een privé bericht sturen.

één maand geleden

Net mijn 13 weken echo grhad (12+6) vond het heel spannend gelukkig ene goede navelstreng gevonden dit keer, (vorige 3 kindjes helaas niet goed, wel gezonde kindjes nu gelukkig) Ziet iemand het geslacht? 🙈

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Jeetje wat een nare situatie 😢 kan me voorstellen dat je vol met vragen zi ...
Asckmk en sterrenmama dit geldt helaas ook voor ons, de ingewanden van onze baby liggen niet allemaal in het lichaam helaas. Hele pittige spannende periode, wachtend op de uitslag van de vlokkentest... als jullie willen praten laat het me dan weten! Veel sterkte 🤍

één maand geleden

Reactie op Sterrenmama1995

We zijn in het UMCU geweest en de buikomvang was ineens gewoon P20. Dus dat ...
Wat spannend, hopelijk ziet de 16 wekenn echo er toch goed uit. 🤍🤍

één maand geleden

Wat spannend voor de mama’s waar het nog voor afwachten is. Hopelijk is het/komt het toch allemaal goed met de kleintjes. Heel veel sterkte met deze onzekere tijd 🤍🤍

één maand geleden

Vandaag de 13 weken echo. Heel interessant om te zien. Zo leuk om onze kleine al zien trappelen in m'n buik. Hij/zij is helemaal goed gekeurd. Zo dankbaar en blij mee💕💫

één maand geleden

Wij hebben de 13 weken echo afgelopen vrijdag gehad en helaas geen goed nieuws. Afwachten tot de volgende echo over 2,5 week

één maand geleden

Reactie op AvdWC

Wij hebben de 13 weken echo afgelopen vrijdag gehad en helaas geen goed nie ...
Achjee, konden ze vertellen wat er niet goed is?

één maand geleden

Ik heb mijn 13 weken echo pas met 14.1 week volgende week vrijdag

één maand geleden

Reactie op AvdWC

Wij hebben de 13 weken echo afgelopen vrijdag gehad en helaas geen goed nie ...
Oei, wat is eruit gekomen?

één maand geleden

Reactie op Ramona_32

Oei, wat is eruit gekomen?
Het buikje en hoofdje zijn te groot. Te veel hersenvocht en te kleine hersentjes

één maand geleden

Reactie op asckmk

Dames, Net de 13 weken echo gehad en ik ben zwanger van een tweeling 1 bab ...
Ik zit in een vergelijkbare situatie. Eeneiige tweeling, 1 placenta, 2 vruchtzakjes. 1 met dikke nekplooi en vocht. Ik heb je een vriendenverzoek gestuurd.

één maand geleden

Reactie op AvdWC

Het buikje en hoofdje zijn te groot. Te veel hersenvocht en te kleine herse ...
Wat zeiden ze erover? Moet dat nagecheckt worden? Of is het afwachten?

één maand geleden

Vandaag 14 weken zwanger en net een goede 13 weken echo gehad 😊