44 Reacties

één maand geleden

Reactie op angelltje

Dat heeft te maken met dat in sommige geloven de baby weggehaald wordt als ...
In welk geloof dan wel niet? Ben ik heel benieuwd naar. 🙂

één maand geleden

Reactie op EsSays

In welk geloof dan wel niet? Ben ik heel benieuwd naar. 🙂
Diverse geloven die graag een meisje krijgen om uit te huwelijken later 🤭.

één maand geleden

Reactie op angelltje

Dat heeft te maken met dat in sommige geloven de baby weggehaald wordt als ...
Ik dacht dat het meer met bepaalde landen/culturen te maken had dan met geloof. Dat bijvoorbeeld de eenkindpolitiek die in bepaalde landen is geweest hier nog steeds van op invloed is. Kan het mis hebben hoor, maar dacht dat het daarmee te maken had en niet met geloof🙈

één maand geleden

Reactie op angelltje

Dat heeft te maken met dat in sommige geloven de baby weggehaald wordt als ...
Maar met 14-16 weken kun je het op een echo met zekerheid weten. En dan kun je, hoe verschrikkelijk ook, nog steeds abortus plegen.

één maand geleden

Ik ben zo benieuwd. Heb met 13+6 de 13 weken echo, en bij die praktijk doen ze vanaf 14 weken geslachtsecho’s. Gaan ze me dan echt wegsturen zonder het te zeggen en de dag erna laten terugkomen?

één maand geleden

Reactie op Evanna

Ik ben zo benieuwd. Heb met 13+6 de 13 weken echo, en bij die praktijk doen ...
Precies dit is ook mijn situatie! En ik had dus dinsdag met 13+6 die echo. Omdat het zo duidelijk was, heeft ze het wel stiekem bevestigd. Maar omdat de 13 weken echo medisch is, mogen ze officieel niks over geslacht zeggen. Ook al zien ze het wel.

één maand geleden

En daarbij ook wel een beetje commercieel denk ik. Als je een geslachtecho wil voor 20 weken moet je een pretecho plannen en betalen.

één maand geleden

Reactie op angelltje

Diverse geloven die graag een meisje krijgen om uit te huwelijken later 🤭 ...
Hoe werkt dit in het voordeel van de ouders dan, tov een jongen? Ben je daar toevallig ook van op de hoogte?

één maand geleden

Reactie op angelltje

Diverse geloven die graag een meisje krijgen om uit te huwelijken later 🤭 ...
Geloven of culturen?

één maand geleden

Reactie op Evanna

Ik ben zo benieuwd. Heb met 13+6 de 13 weken echo, en bij die praktijk doen ...
Jaa. Ze mogen er niks over zeggen maar soms heb je een coulante echoscopiste die je er wel wat over kan zeggen. Maar 9/10 keer gebeurd dat niet dus verwacht dat vooral ook niet! Hopelijk schiet ze een mooi plaatje tussen de beentjes voor je

één maand geleden

Wij hadden een vervroegde echo in het ziekenhuis, waar ze naar alles zou kijkeb wat ze ook met 13wkn doet. Ze zag het overduidelijk. Ze vroeg ons of we het wilden weten en nadat ik mijn verhaal deed, met een vervelende voorgeschiedenis door vroeggeboorte, gaf ze aan wat het geslacht was. Toen ik vroeg of ze het mocht zeggen zei ze: ik mag alles zeggen. 😉 Overigens gaf ze aan dat ik niet voor de 13wkn daar kwam, maar voor andere redenen. Zodoende heeft ze het ons verteld en daar was ik haar heel dankbaar voor!

één maand geleden

Vandaag de 1e weken echo gehad met 14.4 maar de baby zat rechtop haar billen met de beentjes gekruist ervoor. En was niet van plan in beweging te komen. Dus van de onderkant geen echo foto's of zicht gehad.

één maand geleden

Reactie op Lindahu7

Vandaag de 1e weken echo gehad met 14.4 maar de baby zat rechtop haar bille ...
13 weken

één maand geleden

Gister de 13 weken echo gehad en ik dacht het zelf al snel langs te zien komen. En toen kreeg ik de foto’s en zat deze er tussen. Kan zijn dat het iets heel anders is hoor, de navelstreng ofzo maar het geeft ook wel een beetje het idee dat het een jongetje is. 3 oktober hebben we de geslachtsecho en 6 oktober de genderreveal. Dus ben heel benieuwd of ik verbaasd moet spelen of ook echt verbaasd ben omdat ik roze zie haha

één maand geleden

Reactie op Sierra-ashley

Gister de 13 weken echo gehad en ik dacht het zelf al snel langs te zien ko ...
Ik zie nu net dat ik de verkeerde foto heb geplaatst 🫣 nu wel de goede

één maand geleden

Reactie op Sierra-ashley

Ik zie nu net dat ik de verkeerde foto heb geplaatst 🫣 nu wel de goede
Dat is wel overduidelijk een jongetje 😂

één maand geleden

Reactie op T.K.D.1998x

Dat is wel overduidelijk een jongetje 😂
Dat denk ik ook haha. Maar moet je nagaan hoe verbaasd ik die dag zou zijn als er toch ineens roze zou komen 😂

één maand geleden

Vorige week een geslachts echo laten doen op 15+4 dagen. Vraagje is het gene wat je tussen de beentjes ziet het geslacht ( wat ze ook wel hamburger noemen) of de navelstreng ? We lieten het in een envelop dus even benieuwd. Gr

één maand geleden

Reactie op Sierra-ashley

Dat denk ik ook haha. Maar moet je nagaan hoe verbaasd ik die dag zou zijn ...
Jaa echt 100% jongen. Je zal maar even verbaasd moeten spelen 😝

één maand geleden

Reactie op T.K.D.1998x

Jaa echt 100% jongen. Je zal maar even verbaasd moeten spelen 😝
Dan ga ik maar alvast oefenen haha