19 Reacties

12 dagen geleden

18 weken hier ook nog niks... er staat vaak vanaf week 16 maar kan ook pas vanaf week 20 bij de eerste

12 dagen geleden

Reactie op Kentje1994

18 weken hier ook nog niks... er staat vaak vanaf week 16 maar kan ook pas ...
Ja klopt zag het ook al. Ben zo benieuwd wanneer het ik de eerste bewegingen ga voelen

12 dagen geleden

Bij eerste zwangerschap pas bij 21 weken hoor! En placenta lag niet eens voor

12 dagen geleden

Bij mij eerste zwangerschap voelde ik het met 20 weken lag in zon Turkije

12 dagen geleden

Reactie op khadija bellie

Bij mij eerste zwangerschap voelde ik het met 20 weken lag in zon Turkije
Ahh een vakantie om nooit te vergeten dus😍

12 dagen geleden

Mijn verloskundige zei en dat hoor ik veel meer, dat je het bij de 1e pas gemiddeld (kan eerder of dus later) bij 20 wk voelt... Geen zorgen dus!

12 dagen geleden

Hier nu 19 weken vandaag. Ik voel de kleine nu sinds een ruime week, maar dit gevoel moest ik leren herkennen! Het zijn kleine "plopjes"/"golfjes". Mijn placenta ligt trouwens voor!

12 dagen geleden

Als het je eerste is dan is dat helemaal niet gek, waarschijnlijk heb je al wel iets kunnen voelen, maar heb je geen idee wat dus herken je het niet:) geen zorgen ik voelde mijn eerste ook pas met 20 weken:)

12 dagen geleden

Hei! Bij mijn eerste voelde ik pas met 20 weken een beweging en daarna duurde het best even voordat ik dagelijks beweging voel. Is dus echt heel normaal dat je nog niks hebt gevoeld!

12 dagen geleden

Nu 18 weken van de 2e en ook nog niks gevoelt! Bij de 1e pas met 23 weken.. is zo verschillend per vrouw ☺️

12 dagen geleden

Bij de eerste pas met 22 weken (placenta voor), de 2e 17 weken dacht ik en nu de derde van de week met precies 18 weken.

11 dagen geleden

Ik ben 17+4 en voel al wat. Golfjes, kriebels, of vlinder gevoel. Soms als ik op een bepaalde manier ga liggen voel dat het sterkst. Ook onder douche merk ik het. Ik heb volgens verloskundige een actieve baby en vingers crosst voor de komende weken. Bij hartje luisteren horen wij eerst zijn of haag activiteit en later pas het hartje

11 dagen geleden

Hier bijna 18 weken en ook nog weinig gevoeld… placenta voor

10 dagen geleden

18 weken en voel af en toe wat heel licht. Is wennen want bij me andere voelde ik het snel. Nu ligt me placenta voor

10 dagen geleden

17 weken en ook nog niks gevoeld.. Placenta ligt aan de voorkant. Ik las zelfs dat je tot 28 weken weinig zou kunnen voelen dan.. Met m’n vorige zwangerschap lag m’n placenta achter en voelde ik mijn zoontje al met 16 weken

10 dagen geleden

Ik ben momenteel 17 weken zwanger van een tweeling, de baby die onder ligt heeft de placenta naar achteren liggen. Die voel ik sinds een paar dagen goed, de bovenste baby nog niet. Die heeft ook de placenta naar voren liggen.

10 dagen geleden

Hier ook net 17weken, zwanger van een tweeling met beide placenta's voor. Eerste zwangerschap. Ik voel soms wel een beetje kriebeltjes of plopjes, al een aantal weken. Ik voel het alleen onderin en langzaam wordt het wat duidelijker en vaker. De onderste baby ligt ver naar achteren hoorde ik tijdens de echo's, misschien helpt dat wat bij mij. Ik heb ook gelezen dat zowel wat voelen of niet wat voelen normaal is. Kijk er wel naar uit om het wat duidelijker te voelen allemaal!

10 dagen geleden

Ik ben vandaag 19+2 en denk dat ik haar sinds deze week voel, maar dit kunnen ook mn darmen zijn 😅🥰 heb de placenta trouwens voor liggen