Hoi,
Ik begin me hier bijna onzeker over te voelen, nu 18,5 week en als ik plaatjes zie van andere soms zelfs voor eerste kindje hebben zij al zoveel zichtbaardere zwangerschaps buiken.. dacht dat dit bij een tweede veel sneller zou gaan poppen bij me. Meer vrouwen die dit ook niet zo hebben nog ? (Bij mijn eerste kwam het ook pas na 20 weken echo dacht ik)
Ik heb precies hetzelfde bij mijn eerste dochtertje had ik nu echt al wel een zichtbare zwangerschapsbuik. Nu zie je echt nog bijna niets ook 18 weken zwanger
Wees blij elke zwangerschap is anders ik heb echt dikke buik gekregen voelt echt niet lekker aan week 20 weken voel me echt olifant bij elke zwangerschap is anders
Waarom/waar voel je je dan precies onzeker over? Dan kunnen we je misschien wat gerichter helpen
Iedere zwangerschap is anders en elke zwangere buik ook.
In mijn ervaring groeit ie wat in ‘plateaus’. Zo kan ik van de ene op de andere dag poppen 🥲
Ik zou me er ook echt geen zorgen om maken hoor, elk lichaam is anders en elke zwangerschap is anders.
Bij mijn zoon had ik naar mijn idee ook al een grotere buik dan nu.
Ik ben zwanger van de vierde. Bij de eerste drie had ik hele bescheiden buiken. Dus ook bij een tweede of derde kan dat.
Nu daarentegen heb ik, voor mijn doen dan hè, een aardige buik haha!