13 Reacties

13 dagen geleden

Spannend zelf ook 18 weken maar weet het geslacht nog niet. Weet het pas met de 20 weken echo heb die over een kleine 1,5 week. Veel plezier vandaag!

13 dagen geleden

Hier ook al 18 weken , en de gender reveal 2 weken geleden gehad馃懚馃徎

13 dagen geleden

Ik ben morgen 19 weken zwanger. Wij hebben vorige week te horen gekregen dat we een meisje krijgen. We hebben alleen geen gender reveal party gedaan, maar hebben het gewoon bij de echo gehoord.

13 dagen geleden

Ik ben morgen 19 weken! We hebben inmiddels al 2x een geslachtsecho laten doen zonder succes. Dus geen idee nog wat het wordt馃槄

13 dagen geleden

Reactie op Lisanne62025

Ik ben morgen 19 weken! We hebben inmiddels al 2x een geslachtsecho laten d ...
Ohh meen je馃檲 dat lijkt mij echt frustrerend als je het wel graag wil weten. Andere kant is dat ze het met de 20 weken echo bijna niet meer fout kunnen hebben. Heb bij mijn vorige zwangerschap een foute geslachtsecho gehad

13 dagen geleden

19 weken, geen gender reveal gehouden. 2e kindje in 1,5 jaar tijd. Bij de eerste vond ik het super leuk maar ook veel gedoe. We zijn heerlijk met z鈥檔 3e op vakantie geweest en hebben daar een prachtig filmpje op het strand gemaakt om onze zwangerschap + gender reveal aan te kondigen! Wij mogen nog een zoon/klein broertje verwelkomen eind februari 馃挋馃挋

13 dagen geleden

17 weken en op 3 november de genderreveal gepland

13 dagen geleden

Reactie op Annette19901

Ohh meen je馃檲 dat lijkt mij echt frustrerend als je het wel graag wil weten ...
Haha ja.. de 20 weken echo is volgende week en vandaag nog een echo gehad waarop het niet te zien was, dus ben benieuwd of het dan wel te zien is. Baby ligt in kleermakerszit met de navelstreng tussen de beentjes en heel diep in mn bekken, vandaar dat het niet te zien was

13 dagen geleden

Veel plezier ik moet nog 4 weekjes wachten dan is onze genderreveal 馃槏

13 dagen geleden

Hi, ik ben morgen 19 weken en wij hebben de gener reveal gedaan in combinatie met mijn 29ste verjaardag gedaan met 16 weken. Heel veel plezier vanavond!

13 dagen geleden

Spannend! Ik ben vandaag 18+2. Wij hadden met 15 weken de geslachtsecho en vierden dat weekend mijn man zijn verjaardag. We hadden niemand verteld dat we de echo al gehad hadden dus het werd een secret gender reveal! Wij wisten het zelf op dat moment ook nog niet. Het is een jongetje 馃挋

13 dagen geleden

Ik ben woensdag 18 weken en we hebben een kleine gender reveal gehad met 15+2, na de geslachtsecho

13 dagen geleden

Morgen komen onze ouders langs om erachter te komen dat ze een kleinzoon krijgen 馃┑