5 Reacties

9 dagen geleden

Hoi! Kan me voorstellen dat het onzeker maakt maar maak je geen zorgen, vanaf 24 weken hoor je je baby dagelijks te voelen

9 dagen geleden

Ik ben ook 19 weken placenta achterkant maar heb de baby pas 1x gevoeld vorige week. Mn zoontje van 2, daar had ik de placenta aan de voorkant. En heb ik de gehele zwangerschap weinig gevoeld.

9 dagen geleden

Ik heb m’n placenta aan de achterkant maar voel de baby ook bijna niet. Nu 18 weken. Had gister een echo en toen zag de verloskundige dat de baby met de voeten richting mijn rug trappelde haha dus dan is het ook logisch dat ik dat in mijn buik nog niet zo voelde. Misschien heeft jou baby ook een voorkeurshouding richting de andere kant.

9 dagen geleden

Hi, Geen zorgen, bij mijn eerste zwangerschap zat de placenta ook voor en nu ligt die achter en dit is zo’n verschil. Ik heb mijn eerste zoontje maar weinig gevoelt, vaak eind van de dag eventjes en dat was niet zo hard. Ik voelde hem ook pas bij 24 weken en dan licht. Nu de placenta achter ligt voel ik hem al vanaf 16 weken met al best wat harde stompjes in vergelijking met de eerste zwangerschap!

9 dagen geleden

Reactie op il92

Hi, Geen zorgen, bij mijn eerste zwangerschap zat de placenta ook voor en n ...
Dankjewel, dit stelt me wel wat meer gerust idd haha.