8 Reacties

één maand geleden

Nee volgens mijn verloskundige kan geen kwaad zijn. Ik heb ook veel afgevallen ik eet niks sinds 3weken alleen maar watermeloen, aardbei en blauwe bessen smoothie die ik drinkt dus ja

één maand geleden

Zo maar dan moet je echt veel afgevallen zijn! Hopelijk snel weer meer eetlust

één maand geleden

Reactie op Diaan1988

Zo maar dan moet je echt veel afgevallen zijn! Hopelijk snel weer meer eetl ...
Ja dankjewel het is echt moeilijk voor mij nu. ik ben 10 weken zwanger ik ruik alles en spuug altijd van de geur van eten

één maand geleden

Nee hoor, volgens mijn gyneacoloog is afvallen in het eerste trimester heel normaal vanwege de misselijkheid en verminderde eetlust. Als je al ondergewicht had aan het begin van de zwangerschap zou ik het wel even bespreken maar anders is er niks aan de hand. En denk maar zo, je baby is eigenlijk een kleine parasiet, die pakt lekker alles wat hij/zij nodig heeft om te groeien en wat er nog overblijft mag mama van groeien. Dus om je baby hoef je je geen zorgen te maken

één maand geleden

Ik ben bij de 1e ook eerst afgevallen, nu weer. Ben nu 11 weken en ben 2,5 kilo afgevallen. Ik zou me niet teveel druk maken erom. Uiteindelijk was ik bij de 1e aan het eind 11kilo aangekomen. Het komt wel goed🥰

één maand geleden

Nee hoor! Ik ben er 6 afgevallen, wel een hg zwangerschap maar hier maken ze zich ook niet druk. Bij de eerste ook gehad in het begin. Baby pakt zich wat ie nodif heeft.

één maand geleden

Ik ben in een van mijn eerdere zwangerschappen ook veel afgevallen en kon weinig gezonds eten. De gynaecoloog vertelde mij dat baby's in de buik net parasieten zijn, die nemen wel uit je lijf wat ze nodig hebben. Op termijn is het voor jezelf dus niet heel fijn, je reserves worden wat minder. Dus als het kan wel weer gezonder eten en het wordt dan beter. Over je baby hoef je je geen zorgen te maken!

één maand geleden

Voor nu 5 kilo afgevallen wanneer ik richting de 10 ga krijg ik een diëtist. Bij mijn zoontje kwam ik bijna 20 kilo aan maarja ben nov maar 13 weken dus kan van alles nog gebeuren