45 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben net niet 2 under 2. Mijn oudste dochter is van november 2020. Mijn (nu nog) jongste is van 28 februari 2023 en ik ben ergens rond 3/4 maart uitgerekend. Al beval ik waarschijnlijk een week later😅

3 maanden geleden

Leuk idee! Ben er net weer achter gekomen dat ik zwanger ben, jongste is van 16feb!

3 maanden geleden

Ja! Eerste is vandaag een jaar geworden en zal dus iets meer dan anderhalf zijn als broertje of zusje in maart geboren wordt.

3 maanden geleden

Ik nog net. Mijn dochter is van 4 april 2023 en uitgerekende datum is 1 maart 2025. Dan nog net een maand onder de 2 dus:)

3 maanden geleden

Yes! De nieuwe baby komt begin maart en onze zoon wordt eind mei 2🥰 dus 2 maandjes 2 maar.

3 maanden geleden

Leuk! Ik heb jullie een vriendschapsverzoek gestuurd. Dan kunnen we nummers uitwisselen en maak ik een groep aan :)

3 maanden geleden

Hier net wel net niet. Dochter van 26 feb '23 en ben volgens eigen berekening uitgerekend rond 5 maart. Ben heel benieuwd 🥰

3 maanden geleden

Mijn vorige 2 waren ‘2 under 2’. En nu komt de derde als m’n andere 2 kids bijna 2 en 3 zijn 😂.

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Mijn vorige 2 waren ‘2 under 2’. En nu komt de derde als m’n andere 2 kids ...
Haha je bent welkom in de groep hoor!! 😃

3 maanden geleden

Reactie op Joooooolene

Haha je bent welkom in de groep hoor!! 😃
Leuk. Of het nou je 2e of 3e wordt, een baby toevoegen bij kleine kinderen is chaos 😂

3 maanden geleden

Ja! 🙋🏻‍♀️Onze dochter is van 31-03-2024 en ben nu zwanger van nr 2 en de eerste verwachte uitgerekende datum is 18-03-2025. Dus misschien zelfs wel 2 under 1 😉

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Leuk. Of het nou je 2e of 3e wordt, een baby toevoegen bij kleine kinderen ...
Hahahahah!!!

3 maanden geleden

Vandaag een positieve test in handen voor ons tweede wondertje dochtertje is van september ‘23, ze is dan net 1,5 als er een brusje komt

3 maanden geleden

Ja! 🙋🏼‍♀️Mijn dochtertje is 19-07-23 geboren en ben nu 09-03-2025 uitgerekend!

3 maanden geleden

Ja! Mijn zoon is 25-08-23 geboren en ben nu volgens eigen berekening 10-03-25 uitgerekend

3 maanden geleden

Jaa leuk, zoon van 28-08-23 en ben volgens mijn berekening 5 maart uitgerekend

3 maanden geleden

M’n kindjes schelen allemaal zo weinig 🤍 nu iets meer als een jaar dus grootste verschil 🥰🤍

3 maanden geleden

Ik zou ook graag in de app willen! Mijn 1e is van 5 augustus 2023. Vind het stiekem ook best spannend. En heel leuk natuurlijk

3 maanden geleden

Hier een zoon van half december en nu ongeveer 10 maart uitgerekend 🤭

3 maanden geleden

Reactie op Foxy23

Vandaag een positieve test in handen voor ons tweede wondertje dochtertje i ...
Ook een dochter van september en nu 5 weken ☺️