6 Reacties
één maand geleden
Ik heb precies hetzelfde! Ben morgen precies 20 weken en voel nog niks helaas ondanks hele beweeglijke baby bij de echo’s. Helaas zit bij mij de placenta aan de voorkant, waardoor het nog even wachten is
één maand geleden
Ik ben nu 19+5 en voel de baby wel al wat aan de binnenkant. Ik weet dat ik de eerste ook rond 19/20 weken voelde maar dat was ook direct heel sterk zodat mijn partner het ook kon voelen. Ik merk nu dus ook wel een flink verschil in sterkte, bij beide kindjes placenta aan de voorkant
één maand geleden
Ik ben vandaag 19+3, vrijdag de 20 weken echo gehad. Daar inderdaad ook een hele bewegelijke baby waar ik de hele tijd maar heeeel vaag iets van voelde. Sinds gisterenavond voel ik ineens hele duidelijke schopjes, echt regelmatig en ben er vannacht zelfs wakker van geworden. Het is ook goed aan de buitenkant te voelen.
Op de 13 weken echo en de 20 weken echo lag de baby steeds met de rug naar voren. Ik vermoed dat die nu gedraaid is waardoor er echt aan de voorkant getrapt wordt ipv in mijn rug. Placenta ligt grotendeels aan de achterkant. Ik zou namelijk echt niet weten waarom het anders ineens van bijna 0 naar 100 is gegaan in 24 uur 😂