5 Reacties

2 dagen geleden

Hee een lotgenootje!🥴🫣 Hier exact hetzelfde! 2x de 20 weken echo gehad, en alles is nu goedgekeurd alleen het hartje niet.. Ze lag er ook niet goed voor. Hier is t zo dat ze gezien heeft dat het hartje goed is zonder afwijkingen maar op beeld gewoon niet duidelijk vast de leggen en helaas hebben ze ' bewijs' nodig. Wij hebben nu a.s dinsag de echo in het ziekenhuis. Daar mogen ze ook met minder goede beelden goedkeuring geven. Heb jij de 3e ook in het ziekenhuis? Bij mij is verteld dat ze maar 2x een poging mogen doen en daarna verplicht naar het ziekenhuis.

2 dagen geleden

Reactie op Maar-

Hee een lotgenootje!🥴🫣 Hier exact hetzelfde! 2x de 20 weken echo gehad, e ...
Oh pff.. hier precies hetzelfde. Voor wat ze kon zien was het goed maar konden het gewoon echt niet goed zien. Ik mocht kiezen, dus gekozen voor nog een 3e keer proberen bij de praktijk. Hoop dat het dan wel lukt😕

2 dagen geleden

Reactie op Maar-

Hee een lotgenootje!🥴🫣 Hier exact hetzelfde! 2x de 20 weken echo gehad, e ...
In ieder geval succes dinsdag 🙏

3 uur geleden

Nog een lotgenoot! Hebben jullie de 3e keer inmiddels al gehad? Wij moeten ook naar het ziekenhuis nu inderdaad, ben heel benieuwd en hoop op goed nieuws, en dat de kleine meid nu wel goed gaat liggen 🤞🏼

2 uur geleden

Bij mij konden ze bij 13 weken niet alles zien. Kindje reagerende niet op schudden en springen. Kreeg toen als tip mee van de echoscopist. Chocola eten voor de echo. Dit heb ik gisteren met de 20 weken echo braaf gedaan. Gisteren wel alles kunnen zien.