11 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ben morgen 21 weken en heb hem ook nog niet gevoeld. En bij mij ligt de placenta aan de achterkant. Mijn verloskundige zei dat het helemaal niet gek is om het nog niet te voelen. Meesten voelen het tussen de 20 en 24 weken.

茅茅n maand geleden

Hoi! Ik ben 22 weken, tweede zwangerschap en ook placenta aan de voorkant, waarbij ik het kindje ook nog niet gevoeld heb. Mijn eerste zwangerschap had ik ook placenta aan de voorkant en toen voelde ik hem vanaf 22/23 weken. Niet te veel zorgen maken dus! Doordat je placenta voor zit heb je een extra stootkussentje, dus duurt het gewoon wat langer :)

茅茅n maand geleden

Ik begreep dat bij een eerste zwangerschap je baby tussen 18 en 20 weken kan voelen. Maar dat zou heel licht zijn. Geef het nog even de tijd.

茅茅n maand geleden

Bedankt voor jullie reactie! Dit stelt me toch een beetje gerust 馃き

茅茅n maand geleden

Ja en los van dat de placenta aan de voorkant ligt, weet je ook niet goed wat je voelen moet is mijn ervaring. Wat je in het begin kan voelen is zo klein en subtiel dat moet je echt opmerken en herkennen. Soms helpt het wel als je op je rug gaat liggen met je handen op je buik.

茅茅n maand geleden

Mijn placenta ligt linksvoor. Rechts kan ik mijn kindje overduidelijk voelen, links heb ik nog nooit iets gevoeld. Oftewel: die placenta dempt echt ontzettend veel, dus helemaal niet gek als je het nog niet voelt als de placenta helemaal voor ligt

茅茅n maand geleden

Ik voel alleen links soms wat en de placenta ligt rechts voor. Kan me dus heel goed voorstellen dat je niks voelt want bij mij moet ze precies raak schoppen 馃槀

茅茅n maand geleden

Ik ben vandaag 20 weken en voel het kindje ook nog niet. Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. Van de week de 20 weken echo gehad en een hele beweeglijke baby gezien 馃. We moeten denk ik nog even geduld hebben tot we het voelen

25 dagen geleden

Bij mij ligt de placenta ook voor en het begon een beetje bij de 20 weken. Twee weekjes die plopjes gehad en nu ineens schopjes sinds gisteren. T kan echt snel gaan. Vanuit het niks

25 dagen geleden

Ik ben nu 21 weken zwanger van een tweeling, placenta ook links voor. Heb heel af en toe een soort plopjes aan de rechterkant, maar niet perse schopjes en soms ook dagen niet. Ziekenhuis zei dat je ze vaak ook echt pas goed voelt met 24 weken

25 dagen geleden

Reactie op Preggyshar

Ik ben nu 21 weken zwanger van een tweeling, placenta ook links voor. Heb h ...
Hier precies het zelfde. Zwanger van een een 2ling en placenta voor. Het is dat dit niet mijn eerste zwangerschap is waardoor ik af en toe wat gevoel herken maar anders alleen wat " plopjes "馃檲