8 Reacties

11 dagen geleden

Heb ook menstruatie krampjes en af en toe echt een scherpe pijn. Toen moest ik 💩 en voelt al stukken minder. Volg je topic wel even, anders bel ik sowieso morgen m’n vk.

11 dagen geleden

Hier heb ik t eigenlijk m'n hele zwangerschap al in vlagen... Ik heb zelf het idee dat dit echt groeipijn is. Zeker tegen een nieuwe week/begin van een nieuwe week. M'n buik lijkt daarna ook echt groter nu.

11 dagen geleden

Reactie op elielieli

Heb ook menstruatie krampjes en af en toe echt een scherpe pijn. Toen moest ...
Voelde dat een een beetje steken ofzo?? Ik heb ook 2 dagen last nu. Beetje stekende pijn...maar heb ook moeite met naar de wc gaan. Dus dacht dat is het miss ook wel

11 dagen geleden

Reactie op AMol

Voelde dat een een beetje steken ofzo?? Ik heb ook 2 dagen last nu. Beetje ...
Ja echt steken, maar ook steken van achter zegmaar. Wat je soms ook kan hebben tijdens je menstruatie, dus dacht omg het gaat beginnen. Heb echt menstruatie klachten maar voel het mannetje ook lekker bezig zijn..

11 dagen geleden

Heb je toevallig veel gedaan? Ik had dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook en de vk gaf toen aan dat ik wat rustiger aan moest doen en dat dit signalen waren dat je toch te veel hebt gedaan. Maar als je t niet vertrouwt even de vk bellen beter een keer te veel dan te weinig!

11 dagen geleden

Een tipje, mocht je willen uitsluiten dat het mogelijk je darmen zijn (dat kan echt ontzettend pijnlijk zijn namelijk), eet dan een paar (gedroogde) pruimen (dagelijks)! Dit mag gewoon en is niet ongezond maar werkt ontzettend goed bij obstipatie. Dit werkt uiteraard niet als het inderdaad groeipijnen oid zijn. Sterkte!

11 dagen geleden

Reactie op KimH1998

Heb je toevallig veel gedaan? Ik had dit tijdens mijn vorige zwangerschap o ...
Nee ik heb niet te veel gedaan. Ik doe juist rustig aan omdat ik een risicovolle zwangerschap heb. Morgen heb ik weer controle❤️

10 dagen geleden

Ik weet natuurlijk niet of we hetzelfde voelen, maar ik heb echt vanaf het begin al menstruatie-achtige krampen. De laatste weken nemen ze ook toe. VK zei (eerder) groeiende baarmoeder en/of teveel gedaan. Kan allebei ook wel aardig kloppen voor mijn gevoel ☺️