75 Reacties

één maand geleden

Oh ik volg even. Ik moet donderdag!

één maand geleden

Ja ik helaas heb een knobbel aan overgehouden en blauwe plek. Soms slaapt mijn arm. Het is nu 3 weken geleden. Het kan nog wel even duren en heb volgens de GGD pech

één maand geleden

Heb hem donderdag gehaald samen met de griepprik. Heb tot gisteren 2 pijnlijke armen gehad, voor de rest nergens last van!

één maand geleden

Alleen beetje spierpijn, en een iets dikkere plek waar ze gesprikt hebben. voor de rest niks😊 Als je t een beetje masseert na het zetten, dan zal de spierpijn etc. Ook meevallen (ik was dat vergeten te doen😆)

één maand geleden

Nee nergens last van

één maand geleden

Hooguit een beetje spierpijn, heb die dag ook meteen de griepprik gehad dus spierpijn in beide armen 😂 voor de rest geen bijwerkingen gehad

één maand geleden

Ik werd de nacht na de prik wakker met verhoging/koorts, was misselijk, spierpijn en hoofdpijn. Geen idee of het door de prik kwam of dat ik echt een griepje had, heeft ongeveer een dag of 2/3 aangehouden en daarna voelde ik me gelukkig weer beter

één maand geleden

Nee nergens last van. Ben wel meteen daarna gaan sporten

één maand geleden

Ik had alleen wat spierpijn. Weet niet of dat van de 22-wekenprik of griepprik komt. Heb allebei gelijktijdig gehaald.

één maand geleden

Ik heb hem vrijdag gehaald samen met de griepprik. Nagenoeg nergens last van gehad, niet eens een zere arm. Klein beetje pijn in mijn keel in de nacht

één maand geleden

Ik heb m vorige week gehad. Had de dag erna last van een soort spierpijn? En de plek was een beetje dik alsof het een muggenbeet was. Heb er wel 2/3 dagen last van gehad. Voor de rest geen bijwerkingen.

één maand geleden

Ik heb 4 dagen een stijve arm gehad en nu nog steeds (week geleden) een harde, blauwe plek op de plek waar ze geprikt hebben. Maar verder geen gezondheidsklachten ofzo.

één maand geleden

Ik heb 2 dagen wat hoofdpijn gehad en een beetje stijve arm, verder niks.

één maand geleden

Ik heb alleen een pijnlijke/stijve arm gehad voor een aantal dagen. Verder nergens last van gehad! Ik was net opgeknapt van een griepje dus vreesde voor het ergste, maar gelukkig niks van gemerkt verder.

één maand geleden

Helemaal geen bijwerkingen gehad

één maand geleden

Geen bijwerkingen gehad ☺️

één maand geleden

Meeega spierpijn in mn bovenarm! E cht nog nooit gehad. Verder nergens last van

één maand geleden

Ik heb hem vorige week gehaald in combi met de griepprik. Was al wat verkouden en daarna een goeie griep gehad. Geen idee of het met elkaar te maken had🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Helemaal nergens last van gehad! Goed je arm naar beneden laten hangen, ontspannen en daarna goed je arm bewegen

één maand geleden

Ik had de 22 weken prik (DKT) tegelijk met de griepprik (in m’n andere arm) en merkte wel echt verschil. Van de griepprik merkte ik niks en van de DKT prik had ik wel een paar dagen flinke spierpijn in m’n bovenarm. Maar goed te doen hoor, en blij dat ‘ie erin zit! :-)