12 Reacties

vorige maand

De oudste in het midden zonder iets. Dat mag en deze heeft de veiligste plek in de auto. De andere kindjes gewoon in de stoel natuurlijk
Misschien alleen een losse stoelverhoger in t midden voor de oudste? Je hebt bij kruidvat voor 30 euro fijne stoeltjes ook als stoelverhoger met gordeltjes en rugleuning. Weet alleen niet hoe breed deze is

vorige maand

Reactie op joyce0208

De oudste in het midden zonder iets. Dat mag en deze heeft de veiligste ple ...
Heb zelf lang bij Prenatal gewerkt en daar deden we veel stoelen passen. Megastore is wel handig i.p.v. stadswijken

vorige maand

De stoel van Besafe vanaf 105cm wordt gepromoot als het smalste zitje. Ik weet niet of het effectief ook zo is, maar valt te bekijken denk ik?

vorige maand

Reactie op joyce0208

De oudste in het midden zonder iets. Dat mag en deze heeft de veiligste ple ...
Dit mag niet hoor, kinderen tot 1.35 moeten verplicht in een autostoel/verhoger!

vorige maand

Reactie op Kleinbijtje

Dit mag niet hoor, kinderen tot 1.35 moeten verplicht in een autostoel/verh ...
Dit staat o.a. op de site van ANWB en veiligheid.nl : “kinderen van 3 jaar en ouder mogen een autogordel gebruiken in plaats van een kinderbeveiligingssysteem als er op de desbetreffende zitbank al twee kinderbeveiligingssystemen zijn aangebracht en in gebruik zijn, waardoor er geen plaats meer is voor een derde zitje”

vorige maand

Je zou nog kunnen kijken naar het plaatsen van de baby autostoel/maxi cosi in de autogordel ipv op de base. Dan kan die ook iets verder naar buiten schuiven. Zo gaan wij het in elk geval doen.

vorige maand

Reactie op Hel1J

Dit staat o.a. op de site van ANWB en veiligheid.nl : “kinderen van 3 jaar ...
Die had ik ook gelezen idd ☺️ maar vind het wel fijn als ze in het midden iets hoger zit dus ik ga even zoeken naar de smalste verhoger. Bedankt voor het meedenken!

vorige maand

Ik ben langs babyplanet gegaan. Zij hadden het over Nomad (gaat wel tot 4 jaar, 18kg). Aangezien onze nu jongste nog maar 21 maanden is gaan dat autostoeltje komende week passen in de auto. En hopelijk past dat 🤞 maar ik vind het een hele zoektocht

vorige maand

Wij hebben een fatsoenlijke station, waarbij ik had verwacht dat het zou passen. Maar voor de baby een Maxi Cosi zonder Isofix en de middelste een autostoel zonder Isofix (HEMA, is wel smal). Er pas echt geen smalle stoelverhoger tussen, terwijl ik onze oudste van 6 (kleine meid) nog heel graag in een stoel/stoelverhoger wil hebben. Ik weet dat het zonder mag, maar de gouden tip is zeker welkom 😄

vorige maand

Reactie op Mih

Wij hebben een fatsoenlijke station, waarbij ik had verwacht dat het zou pa ...
De tip voor de oudste van 6. Een kussen/telefoonboek/handdoeken etc. Nee snap dat m’n reactie dom is, maar een stoelVERHOGER verhoogt letterlijk alleen maar en biedt 0 extra veiligheid. Ik zou dan ook zeker voor ruimte encomfort gaan en zonder in de auto zetten Mocht je een auto willen waar 3 stoelen wel langs elkaar passen, dan moet je naar een kijken waarbij geen bank achterin is, maar 3 afzonderlijke stoelen die afzonderlijk van elkaar plat kunnen.

vorige maand

Reactie op joyce0208

De tip voor de oudste van 6. Een kussen/telefoonboek/handdoeken etc. Nee sn ...
Bedankt! Zeker niet dom en heel blij met deze tip hoor!! Afgelopen weekend had ik haar op een stoelverhoger toen ze in slaap viel en rolde ze me gewoon onder de gordel door door het knikkebollen🙈 we gaan zeker eens proberen met een kussen oid.