22 Reacties

2 maanden geleden

Mensen hebben denk ik altijd wel een mening! Ik kreeg toen ik zwanger was van mijn eerste de vraag of het wel gepland was terwijl mijn man en ik toen al 9 jaar een relatie hadden, huis hadden gekocht en beide een vaste baan… Ik was 24 toen ik zwanger werd. Zelf ben ik de oudste thuis en waren mijn ouders 35 en 36 toen ze mij kregen. Ik ben ervan overtuigd dat je het moet doen wanneer het voor jou goed voelt en dat is bij ieder op een ander moment. Aan de liefde voor je kind hangt geen leeftijd🩷💙

2 maanden geleden

Kwaliteit van ouderschap staat los van leeftijd. Ik heb op mijn 25e en 27e mijn eerste twee kids gekregen. Ik vond dat toen heel mooi jong. Ik ben nu 39 en zwanger van mijn tweede partner. Met de levenservaring die ik nu heb, ben ik dolblij voor het kindje wat nu mag komen, zo’n geweldige (oudere) vader krijgt. Een vader waar ze naar op kan kijken. Mijn eerste twee kinderen hebben dan een jonge vader. Maar helaas geen rolmodel voor hen. Kwaliteit zegt meer dan kwantiteit. En zoals hierboven ook al velen zeggen: mensen willen ook altijd graag wat te roddelen hebben. Iedereen een hele fijne zwangerschap gewenst.