89 Reacties

één maand geleden

Reactie op Deems1991

Gek genoegen maakt me dit niet uit. Ik heb al 2 dochters en zou nog een doc ...
Dat gevoel heb ik ook wel...mijn man wilt graag een zoontje en 4 kids...als de 3e nu weer een dochtertje wordt dan sta ik straks in de spagaat met de knoop door te hakken en ben ik bang voor teleurstelling voor hem..🤣🙈

één maand geleden

Wij hebben ook nummer 3 op komst, met 2 jongens (5 en 1) vind ik het best spannend mocht nummer 3 een meisje zijn, alles is anders en alle kleertjes opnieuw aanschaffen lijkt me best een ding.. Wij denken wel na over een andere auto en anders dakkoffer en de oudste in het midden achterin zou nog een optie zijn.

één maand geleden

Was best verbaasd over de reacties van mensen om ons heen toen we het vertelden (er was zelfs iemand die vroeg of het gepland was), hoe was dat bij jullie?

één maand geleden

Reactie op JasmijnWA

Was best verbaasd over de reacties van mensen om ons heen toen we het verte ...
Ja hier ook meerdere zelfs. Lag ook aan ons, want hadden de verandering van plannen niet gedeeld 🤣 Maar wat ik nog vervelender vind is dan hopen jullie nu zeker op een jongen na 2 meiden? Ja tuurlijk zou dat leuk zijn, maar we wilden een 3e kindje geen jongen. Ben daar echt zo klaar mee. Was bij de 2e namelijk ook al. Dus ik zeg tegenwoordig maar ja en wat doen we dan met een meisje? Terugsturen? 🤭

één maand geleden

Reactie op JasmijnWA

Was best verbaasd over de reacties van mensen om ons heen toen we het verte ...
Hoi naamgenoot! Het zijn inderdaad wel hele andere reacties die je krijgt in vergelijking met je 1e en 2e. Mensen zijn nu meer verbaasd en zeggen er even bij dat het druk gaat worden oid. Is toch beetje tegen het standaard van 2 kinderen in 🤷🏼‍♀️. Maar hierna zijn wij zéker klaar haha.

één maand geleden

Reactie op Carieniepienie

Ja hier ook meerdere zelfs. Lag ook aan ons, want hadden de verandering van ...
oh jaa deze opmerking... als het straks weer een meisje is vind ik het helemaal niet leuk om te vertellen. Omdat iedereen hoopt op een jongen... (oudere generatie nemen al helemaal geen blad voor de mond)We kiezen voor een 3e kindje en tuurlijk is een jongen leuk, maar een meisje zou ons net zo blij en compleet maken🩷

één maand geleden

Wij verwachten ook een derde! Ik was ook zo benieuwd naar het geslacht (terwijl we al een jongen en meisje hebben), en praktische dingen (auto, laten we de 2 jongste samen slapen of alledrie eigen kamer etc) maar met de 13 weken echo kregen wij te horen dat de buikorganen van het kindje buiten de buik liggen, waardoor we niet meer bezig zijn met het geslacht. Maak me nu vooral druk over hoe ik de ziekenhuisopname voor de baby (3 maanden) moet combineren met de 2 andere kids... mocht iemand ervaring hebben of tips, hoor ik het graag ❤️

één maand geleden

Reactie op MamaKamille

Wij verwachten ook een derde! Ik was ook zo benieuwd naar het geslacht (te ...
Jeetje zeg! Weten ze nu al dat de baby na de geboorte 3 maanden opgenomen gaat worden? Wat een heftige tijd, snap wel dat je totaal niet bezig bent met andere dingen..

één maand geleden

Reactie op T.K.D.1998x

Jeetje zeg! Weten ze nu al dat de baby na de geboorte 3 maanden opgenomen g ...
Ja klopt, het is natuurlijk een schatting maar dit is wat ze verwachten. Ook echt totaal niet aan zien komen na 2 probleemloze zwangerschappen maar het gekke is: dankbaarheid overheerst nu! Ben zo blij dat we er nu achter zijn gekomen, er prenatale onderzoeken gedaan kunnen worden en we een behandelplan op kunnen stellen. Het komt vast goed 🤍

één maand geleden

Reactie op Bitterbal

Precies dit. Ik denk dat de band met je dochter uiteindelijk anders is dan ...
Ben even benieuwd, heb je al iets kunnen zien op de 13 weken echo?? Hopelijk zijn jullie nu heerlijk aan het genieten op vakantie! Ik heb morgen mijn 13 weken echo met 13+6 en ben errrrrg benieuwd of wij een glimp kunnen opvangen van t geslacht 🫣

één maand geleden

Reactie op KL88

Ben even benieuwd, heb je al iets kunnen zien op de 13 weken echo?? Hopelij ...
Nee we zitten nog in het ongewisse 😅 Ik dacht toch weer een jongetje te zien, maar mijn vriend een meisje dus dat zegt niks. Uitgebreid tussen de beentjes mogen kijken, maar er was gewoon nog niet zoveel van te maken. De echoscopiste zei het nog niet met zekerheid te durven zeggen ook. Dus we weten het pas met de 20-weken echo in oktober. Nog even afwachten 🫢 Succes morgen! Ben benieuwd of jij al iets ziet! Heb je anders een pretecho?

één maand geleden

Reactie op Bitterbal

Nee we zitten nog in het ongewisse 😅 Ik dacht toch weer een jongetje te zi ...
Oh wat jammer! Geduld wordt flink op de proef gesteld dus haha! Wij gaan denk ik vandaag zeggen dat we het nog niet willen zien, omdat we niet zo'n twijfel uitslag willen.. we hebben 21 sept een pretecho gepland dus dan weten we het hopelijk in 1x zeker 😍

één maand geleden

Hoi allemaal, Leuk om te kunnen delen met andere mama’s met al twee kindjes! Ik heb al een dochter van bijna 6 en een zoontje die in februari 4 wordt. We verwachten zo half maart ons derde kindje, toch echt een heel bijzondere tijd! Ik herken wel dat ik met andere dingen bezig ben als met de eerste twee, bijv. Vervoer straks. Een bakfiets? Of toch veelal lopend met een draagzak… nou ja dat soort dingen. Dus leuk om ervaringen uit te wisselen!

één maand geleden

Reactie op CaringLove

Ja heel herkenbaar, ik denk dit keer ook echt dat het een meisje is. Heel l ...
En, weet je al wat?? Wij zijn er vanochtend achter gekomen dat we een klein meisje verwachten!! Na 2 jongens voelt het nog totaal onwerkelijk, maar wát een cadeautje 🥹🥰

één maand geleden

Reactie op KL88

En, weet je al wat?? Wij zijn er vanochtend achter gekomen dat we een klein ...
Van harte gefeliciteerd, wat een mooi nieuws!! Wij krijgen er een jongetje bij 😂

één maand geleden

Reactie op CaringLove

Van harte gefeliciteerd, wat een mooi nieuws!! Wij krijgen er een jongetje ...
Aahh gefeliciteerd met een prachtig gezond kereltje!! De drie musketiers 😊 hoe was het voor je?

één maand geleden

Reactie op KL88

En, weet je al wat?? Wij zijn er vanochtend achter gekomen dat we een klein ...
Aah wat superleuk!! Echt een cadeautje!

één maand geleden

Reactie op CaringLove

Van harte gefeliciteerd, wat een mooi nieuws!! Wij krijgen er een jongetje ...
Oh wauw drie jongens!! Ben je blij? Of stiekem klein beetje sad dat je geen dochter krijgt? Ik zit zelf ook nog zo in dubio wat dit kindje nou is. Voelt allemaal zo anders, maar dat was bij jou ook en toch weer een jongen!

één maand geleden

Wat leuk dat jullie het al allemaal weten! 😍 Ik moet nog wachten tot 30 september (heb al een jongen en meisje). Gisteren een proefritje gedaan op de bakfiets. Die gaan we aanschaffen, zodat de baby mee kan op de fiets naar school ed! Echt een topding!

één maand geleden

Wij weten sinds woensdag dat we er een zoon bijkrijgen. Ons dochtertje is gisteren 1 geworden en zoontje wordt in januari 4...kan niet wachten😍