89 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op KL88

Aahh gefeliciteerd met een prachtig gezond kereltje!! De drie musketiers 😊 ...
Ik moet er wel even aan wennen dat ik nooit een dochter zal krijgen omdat dit ons laatste kindje is; maar ik verheug me er ook op om dit jongetje te leren kennen en te knuffelen ☺️

25 dagen geleden

Reactie op CaringLove

Ik moet er wel even aan wennen dat ik nooit een dochter zal krijgen omdat d ...
Ik snap het helemaal, zou ik precies zo hebben. En dat mag echt naast elkaar bestaan 😘

25 dagen geleden

Reactie op Bitterbal

Oh wauw drie jongens!! Ben je blij? Of stiekem klein beetje sad dat je geen ...
Ja het is echt een totaal andere zwangerschap; daardoor had mijn man ook het gevoel dat dit een meisje zou zijn. Met de echo duurde het ook echt wel 10minuten voordat hij zich een beetje goed liet zien, dus uiteindelijk best lang in spanning gezeten. Het is even schakelen, al heb ik ook nog wel hele leuke jongenspakjes die ik straks weer bij de kleine aan kan doen ☺️

25 dagen geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Wat leuk dat jullie het al allemaal weten! 😍 Ik moet nog wachten tot 30 se ...
Welke bakfiets? Ben benieuwd, denk dat wij er ook maar aan moeten gaan geloven haha

25 dagen geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Wat leuk dat jullie het al allemaal weten! 😍 Ik moet nog wachten tot 30 se ...
Je bent er wel van op de hoogte dat een baby tot 3 maanden niet in een bakfiets mee mag? Heel vaak zeggen ze dat niet bij aankoop!

25 dagen geleden

Reactie op MamaKamille

Welke bakfiets? Ben benieuwd, denk dat wij er ook maar aan moeten gaan gelo ...
Jaa we twijfelen nog tussen de Makki travel en de Makki load. Vinden de travel mooier (zwart), maar pfff wat zijn die krengen duur!!

25 dagen geleden

Reactie op T.K.D.1998x

Je bent er wel van op de hoogte dat een baby tot 3 maanden niet in een bakf ...
Nee dit heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd 😮! Good to know. Dan gaan we dat ook zeker niet doen. Eerste 3 maandjes wandelen of iemand thuis blijven met de baby dus! Thanks for the heads up!

25 dagen geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Jaa we twijfelen nog tussen de Makki travel en de Makki load. Vinden de tra ...
Jaaa niet normaal hè! Gewoon de prijs van een kleine auto haha

25 dagen geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Jaa we twijfelen nog tussen de Makki travel en de Makki load. Vinden de tra ...
Wij hebben de makki load nu al een paar jaar en zijn er echt enorm tevreden over!

25 dagen geleden

Oh dan kunnen jullie mij misschien helpen. Mijn andere 2 kindjes zijn bijna 2 (oktober) en 3(november) en vind het nu onwijs lastig wat te doen ivm 3 autostoelen op de achterbank. Ik moet zwz een nieuwe auto aanschaffen omdat ik 2 weken geleden een ongeluk heb gehad.( niemand heeft wat gelukkig) wie heeft tips?

25 dagen geleden

Reactie op britt2496

Oh dan kunnen jullie mij misschien helpen. Mijn andere 2 kindjes zijn bijna ...
Wij zijn aan het kijken naar auto’s met 3 isofix op de achterbank. Tot nu zijn de enige modellen waar we dit kunnen ontdekken de peugeot 5008 en de audi q7 🙈

25 dagen geleden

Reactie op britt2496

Oh dan kunnen jullie mij misschien helpen. Mijn andere 2 kindjes zijn bijna ...
Een auto met 3 zitrijen! Wij hebben een Kia Sorento gekocht!

25 dagen geleden

Na 9 jaar en 2 jongens ongepland zwanger maar ohh wat is ons meisje gewenst. Ik had nooit verwacht ooit nog een dochter te krijgen en kan niet wachten om haar te ontmoeten 🩷

25 dagen geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Nee dit heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd 😮! Good to know. Dan gaan ...
Ja stom he dat ze dat niet zeggen! Maar is voor het nekje, die de hobbels niet aankunnen. Goed dat je het niet gaat doen!

25 dagen geleden

Oh ik lees over de bakfietsen, welke kopen jullie? Wij willen er ook graag 1 voor ons derde kindje!

25 dagen geleden

Reactie op simone3

Oh ik lees over de bakfietsen, welke kopen jullie? Wij willen er ook graag ...
En dus nu alvast want met die dikke buik en 2 kids op de fiets, dat voelt ook niet meer super.

21 dagen geleden

Hallo allemaal, Hier zwanger van een 3e zoon💙 Vinden jullie de 3e zwangerschap ook zwaarder? Dit keer placenta achter liggen en heb last van zwaar gevoel buik soms trekkend de verloskundige zegt ik rustiger aan meot doen maar zaterdag 18 weken vind het nog zo vroeg nu om al deels ij de ziekte wet te moeten... ik werk wel op een verticale groep in de kinderopvang 0-4 jaar veel tillen etc.. en ik zoek tips voor grote gezins auto

21 dagen geleden

Reactie op scar x

Hallo allemaal, Hier zwanger van een 3e zoon💙 Vinden jullie de 3e zwanger ...
Hier ook 3e zwangerschap (17+2) en werkend in de kinderopvang 0-4 jaar, maar heel eerlijk vind ik het eigenlijk goed te doen. Het is dat mijn buik groeit, maar soms moet ik mijzelf even herinneren dat ik zwanger ben. Wij hebben een commode met trapje en ik laat de kinderen wel veel het trapje op klimmen. Ik probeer tillen toch wel wat te beperken.

21 dagen geleden

Reactie op Deems1991

Hier ook 3e zwangerschap (17+2) en werkend in de kinderopvang 0-4 jaar, maa ...
Dan heb je wellicht ook wel collega's die beetje meedenken? Ik heb van mezelf al een zwakkere rug en spataderen van ee vorige zwangerschappen wat nu sinds een week of 2 echt pijnlijk is.

21 dagen geleden

Hier ook in verwachting van een 3e kindje. Heb een zoontje van 3,5 en een dochtertje van bijna 6 maanden. Deze zwangerschap was ongepland en mijn dochter zal straks 11 maandjes zijn als deze komt. Dus ben vooral bang dat het einde heel zwaar gaat worden, aangezien ik bij beide zwangerschappen ben uitgevallen op het werk met bekkenklachten en bij mijn dochter moest ik het laatste trimester volledig rust houden. Dus ben benieuwd hoe het dit keer gaat zijn. Moet zeggen dat deze zwangerschap tot nu wel echt super verloopt en ik eigenlijk nergens last van heb. Afgezien van de misselijkheid in het eerste trimester, maar ook dat viel wel mee in vergelijking met de eerste 2. Alleen wel al de gehele zwangerschap veel last van vermoeidheid. Dat vind ik toch wel een dingetje met al 2 kindjes die je aandacht willen.