89 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op -ohana-

Hier ook in verwachting van een 3e kindje. Heb een zoontje van 3,5 en een d ...
Begrijpelijk! Hier twee zoontjes van 5 en3 jaar Hun zwangerschappen liep ik zo uit. Maar deze zwaargevoel buik trekkerig. Last van spataderen die erg pijn doen en ja bandenpijn en last van m'n rug. Meestal negeer ik het maar dat is ook niet de bedoeling.

21 dagen geleden

Reactie op -ohana-

Hier ook in verwachting van een 3e kindje. Heb een zoontje van 3,5 en een d ...
Ik herken mezelf hier in. Onze oudste wordt in januari 4 en ons dochtertje is net 1 geworden, ben nu 16 weken. Ik loop ook gedeeltelijk bij de gynaecoloog omdat ik 2 keer te vroeg ben bevallen en zit helaas al bij de bekkenfysio dus hier vind ik het lichamelijk ook erg zwaar met al 2 kindjes rondlopen🙈 ben ook tot vorige week heel misselijk geweest dus dat hielp ook niet mee helaas 😃 ben ook benieuwd hoe het verder uit gaat zien maar toch zodra dat kan even wat rust nemen en ik ga heel vroeg naar bed, moet zeggen tot dat me wel goed doet🫠

19 dagen geleden

Hier al een zoontje van 4 en dochter van bijna 2 ☺️ wij weten sinds gisteren dat we er een dochter bij krijgen 💖 Gelukkig nog wat mooie spulletjes van onze dochter bewaard 🥰

17 dagen geleden

Reactie op Ako047

Hier al een zoontje van 4 en dochter van bijna 2 ☺️ wij weten sinds gistere ...
Hier andersom! Hebben ook al een zoontje van 4 en een dochtertje van 2, maar wij hebben gisteren gezien dat we er een zoontje bij krijgen 💙

9 dagen geleden

Reactie op CaringLove

Wij zijn aan het kijken naar auto’s met 3 isofix op de achterbank. Tot nu z ...
Lekker hoor z’n q7. 🤣😍

9 dagen geleden

Reactie op jasmijnbloemheuvel

Een auto met 3 zitrijen! Wij hebben een Kia Sorento gekocht!
Je bedoeld z’n 7zitter?

2 dagen geleden

Wij krijgen nu een meisje na twee jongens. Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar ben super blij.

2 dagen geleden

Reactie op MeneerBoefje

Wij krijgen nu een meisje na twee jongens. Ik kan het nog niet helemaal gel ...
Wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd! 🎈