99 Reacties
één maand geleden
Reactie op -ohana-
Hier ook in verwachting van een 3e kindje.
Heb een zoontje van 3,5 en een d ...
Begrijpelijk!
Hier twee zoontjes van 5 en3 jaar
Hun zwangerschappen liep ik zo uit. Maar deze zwaargevoel buik trekkerig. Last van spataderen die erg pijn doen en ja bandenpijn en last van m'n rug. Meestal negeer ik het maar dat is ook niet de bedoeling.
één maand geleden
Reactie op -ohana-
Hier ook in verwachting van een 3e kindje.
Heb een zoontje van 3,5 en een d ...
Ik herken mezelf hier in. Onze oudste wordt in januari 4 en ons dochtertje is net 1 geworden, ben nu 16 weken. Ik loop ook gedeeltelijk bij de gynaecoloog omdat ik 2 keer te vroeg ben bevallen en zit helaas al bij de bekkenfysio dus hier vind ik het lichamelijk ook erg zwaar met al 2 kindjes rondlopen🙈 ben ook tot vorige week heel misselijk geweest dus dat hielp ook niet mee helaas 😃 ben ook benieuwd hoe het verder uit gaat zien maar toch zodra dat kan even wat rust nemen en ik ga heel vroeg naar bed, moet zeggen tot dat me wel goed doet🫠
één maand geleden
Reactie op Ako047
Hier al een zoontje van 4 en dochter van bijna 2 ☺️ wij weten sinds gistere ...
Hier andersom! Hebben ook al een zoontje van 4 en een dochtertje van 2, maar wij hebben gisteren gezien dat we er een zoontje bij krijgen 💙
één maand geleden
Wij krijgen nu een meisje na twee jongens. Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar ben super blij.
één maand geleden
Nog meer die ineens nesteldrang beginnen te voelen? Ik weet dat ik nog zeeën van tijd heb (als alles gaat zoals gepland natuurlijk) maar soms heb ik zo'n aanval dat ik denk oh jee de kamer beginnen we pas aan in januari hebben we alles wel 🤣
één maand geleden
Reactie op britt2496
Je bedoeld z’n 7zitter?
Sorry lees het nu pas, maar ja die bedoel ik! 😊 mag de oudste van dan 5 jaar helemaal achterin. Hij vindt het helemaal stoer.
één maand geleden
Reactie op Carieniepienie
Nog meer die ineens nesteldrang beginnen te voelen? Ik weet dat ik nog zee ...
Ik juist totaaal nog niet!! Heb nog niks gekocht voor de baby en ben op het moment drukker met de kinderkamers van de oudste 2. De oudste krijgt een nieuw groter bed en de middelste een hele nieuwe kamer. Alles doorschuiven zodat de baby in de babykamer komt te liggen. Hoe doen jullie dat met 3 kids?
één maand geleden
Reactie op jasmijnbloemheuvel
Ik juist totaaal nog niet!! Heb nog niks gekocht voor de baby en ben op het ...
Wij laten de oudste 2 op hun kamer waar ze nu slapen en maken een nieuwe babykamer, maar dat komt, omdat de kamer naast onze kamer nog vrij is en de andere 2 al naast elkaar slapen en dus volgens mijn logica aan elkaar en hun kamer gewend zijn 🤣 de bedden gaan we wel doorschuiven. Oudste krijgt 1 persoonsbed, middelste het doorgroeibed en de baby het ledikant.
één maand geleden
Misschien wel daardoor meer nesteldrang voor de baby, want de vorige keer schoven wij ook kamers door en was ik ook drukker met de oudste
één maand geleden
Reactie op jasmijnbloemheuvel
Ik juist totaaal nog niet!! Heb nog niks gekocht voor de baby en ben op het ...
Mijn meiden gaan samen op één kamer denk ik. Maar hier verder ook nog niks voor de baby gekocht. Meer omdat ik het heel lastig vond omdat ik het geslacht nog niet wist.😅
één maand geleden
Hoe doen alle ouders dit met 3 kinderen in de auto? Wij komen net bij de babywinkel vandaan maar het gaat gewoon niet passen. Alle mogelijke oplossingen gepast maar helaas. Verkoper gaf wel aan dat de oudste gewoon in de gordel mag? Ik kan dit nergens terug vinden op internet en vind het ook niet veilig klinken. Wij hebben een Mercedes sedan en onze kinderen zijn 3 jaar en, 15 maanden oud als de derde geboren wordt
één maand geleden
Reactie op Blijmom2022
Hoe doen alle ouders dit met 3 kinderen in de auto? Wij komen net bij de ba ...
Volgens mij mag de oudste alleen in het midden zonder autostoel als er aan beide kanten een hoofdsteun zit en dit is met een baby-autostoel natuurlijk niet. Wij lopen tegen hetzelfde aan.
Ik zag op internet wel het volgende voorbij komen. Dat zou een oplossing kunnen zijn voor het probleem
https://alleskanmee.nl/reisgemak/hoofdsteun-/-neksteun-/-autokussen-universeel-voor-aan-hoofdsteun-amason-import-ama-hoofdsteun-44643?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMAABHQMmLxHB6FwbTShtMS_QhzOpOQX517Qoz9l679WHvY_wtnAmtoVLjUbyqQ_aem_DcOOwQjTxlKreaWc0VsZfw
één maand geleden
Reactie op Deems1991
Volgens mij mag de oudste alleen in het midden zonder autostoel als er aan ...
Oh dit ziet et ook handig uit!