11 Reacties

3 maanden geleden

Bij mijn 1e zwangerschap had ik dat heel erg nu bij m'n 2e nergens last van

3 maanden geleden

Reactie op Karin!!

Bij mijn 1e zwangerschap had ik dat heel erg nu bij m'n 2e nergens last va ...
Is je eerste zwangerschap goed gegaan ondanks die klachten in een heel vroeg stadium?馃崁

3 maanden geleden

Ik had dit ook direct! Inmiddels 6+3 weken zwanger. Het is iets minder geworden maar nog aanwezig. Heeft met de banden en groeien van de baarmoeder te maken. Geen paniek dus :)

3 maanden geleden

Ik heb hier ook last van. Het komt en gaat en ben nu 4+2

3 maanden geleden

Reactie op ALMx

Is je eerste zwangerschap goed gegaan ondanks die klachten in een heel vroe ...
Jaa zeker is goed gegaan heb nu een kereltje van 6 maanden .

3 maanden geleden

Ik ben met m'n 1e zwangerschap naar de huisarts gegaan met enorme rugpijn en wat ik dacht darmkrampen. M'n huisarts zei me zou je zwanger kunnen zijn? Ik uhh geen idee . Zei ze doe thuis maar even een test. En ja hoor 馃槀 +3 weken op de CB. dus niks om druk om te maken. Hoort er gewoon bij. 馃槉

3 maanden geleden

Vannacht wakker geworden van de pijnlijke krampen maar geen bloed verlies of iets gehad, t kan je zo onzeker maken..馃崁

3 maanden geleden

Reactie op ALMx

Vannacht wakker geworden van de pijnlijke krampen maar geen bloed verlies o ...
Ongesteldheid krampen horen erbij! Die kleine groeid in een razend tempo. Je darmen werken ook anders. Geen stress 馃槉 bij mijn miskraam in februari had ik 0 krampen!

3 maanden geleden

Reactie op ALMx

Vannacht wakker geworden van de pijnlijke krampen maar geen bloed verlies o ...
Anders de VK bellen die steld je echt gerust.

3 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Anders de VK bellen die steld je echt gerust.
Heb inderdaad contact opgenomen met de vk.. als ik krampen krijg die blijven en dus niet wegzakken en/of bloedverlies moest ik weer bellen dus voor nu gelukkig niks om zorgen om te maken馃

3 maanden geleden

Ik ben 3+4 en heb dit ook! Maakt mij ook erg onzeker, maar probeer het los te laten. Lees dat de meeste mensen dit hebben. :)