Ik ben inmiddels 3x gestript en nog steeds geen gerommel te zien. Inleiding staat gepland voor 42 weken. Wie heeft dit ook gehad? Raak namelijk de hoop kwijt dat ik nog een natuurlijke bevalling kan krijgen
🙋🏼♀️ hier ook. Ik ben inmiddels 41,5 en ik begin serieus de hoop te verliezen. Ik ben nu toevallig in het ziekenhuis voor controle en een gesprek/plan te maken.
Heel veel succes en ik hoop dat het bij jou gauw op gang komt
Morgen 41 weken en zelfs geen ontsluiting om te kunnen strippen. Dus as vrijdag inleiding gepland middels ballonnetje. Hopelijk komt de kleine toch nog zelf voor die tijd.
Ik hoorde van de verloskundige dat strippen het meest effectief is na 41 weken bij een eerste bevalling. Mijn eerste bevalling kwam na 41 weken zonder voortekenen zich opeens aandienen dag voor inleiding. De meeste bevallen voor de 42 weken. Hou hoop en ik wens je veel sterkte met wachten. Het is inderdaad erg naar en onzeker het lange wachten en niet weten tot wanneer <3
Er is hoop! Gestript op 41.4 met net 1 cm ontsluiting en toen gerommel in de nacht. Nog een keer gestript in ochtend 41.5 en die avond thuis bevallen. Een grote baby van 9 pond maar heb slechts 1 oppervlakkig scheurtje en ging heel voorspoedig. Succes allemaal!
🙋🏼♀️ hier ook. Ik ben inmiddels 41,5 en ik begin serieus de hoop te verl ...
Aah heb wel met je te doen. Ik ben bij mijn eerste twee met 41+6 bevallen dus snap dit wachten zo!
Bij mijn oudste heeft de verloskundige de vliezen gebroken bij maar 1cm ontsluiting en nul verweking. Geen ideale uitgangspositie en ze zei 'over 12u maar naar het ziekenhuis'. Maar mijn zoon was er met 3,5 uur! Lichaam pakte het direct op.
Bij mijn tweede zoon stond de afspraak met 42 weken in het ziekenhuis en kwam hij tóch nog zelf met 41+6.
Nu de derde kwam opeens 'vroeg' met 41 weken.
Heel veel succes! Je baby is er nu echt bijna. En weet dat inleiden geen nare ervaring hoeft te zijn, al wilde ik zelf ook het natuurlijke afwachten dus snap je spanning helemaal.
41.3 vandaag, net extra controle + strippoging bij gynaecoloog gehad die aangaf dat ook al merk je nu niets, de bevalling nu nog steeds bij 75% vd vrouwen voor de 42 weken spontaan op gang komt. Er is dus nog zeker kans! (Althans daar hou ik me ook aan vast 😅)
In andere Europese landen is de uitgerekende datum pas bij 41 of 42 weken, dat geeft mij rust om te vertrouwen dat het wel vanzelf kan komen ook na 41 weken
Ik heb ook precies hetzelfde , 41+1 al 3x gestript.. wel veel krampen en vo ...
Ook exact hetzelfde! Ik ben 41+2. Ik word morgen ingeleid en gaan ze m’n vliezen breken. Hopelijk pakt mijn lichaam het vanzelf op zonder weeenopwekkers! En inderdaad, een inleiding hoeft niks negatiefs te zijn!
Hoeveel cm ontsluiting heb je nodig om vliezen te breken? De verloskundige ...
Ik heb begrepen van mijn verloskundige dat het gunstig is om 3 cm te hebben. Maar in het ziekenhuis kunnen ze het al met 2 cm, omdat ze daar meer ervaren zijn
Hier wordt het helaas inleiding, juist wat ik niet wilde. Te weinig vruchtwater en nu blijkt waarschijnlijk ook een kleine baby.
Helaas pas overmorgen plek, dan 41+3.
Ja pfff. Mijn vliezen breken staat gepland voor woensdag ochtend k ben dan ...
Staat er bij jou ook de dag daarna of 2 de inleiding gepland mocht de weeen niet doorzetten? Want ik stel vliezen breken okk uit en de volgende dag heb ik een inleiding gepland staan met 42 weken. Ik duim voor je hoop dat t nog spontaan kan lopen