9 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit bij mijn 1e zwangerschap gehad. Maar ik had toen wel ook een onregelmatige cyclus dus waarschijnlijk een latere innesteling. Deze dame wordt in november 4 jaar. Niet meteen zorgen maken!! Misschien is het ook net een mm kleiner gemeten, maakt in het 1e trimester heel veel uit!😉🍀

2 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb dit bij mijn 1e zwangerschap gehad. Maar ik had toen wel ook een onr ...
Oke bedankt. Ik ben nu gerust gesteld. Ik maakte mij eerst zorgen.

2 maanden geleden

Ik snap echt niet dat mensen zich hier druk om kunnen maken… uiteindelijk bevalt maar 3% op de uitgerekende datum! En het gaat om millimeter werk… misschien ben je bij de volgende echo wel weer 4 dagen verder dan dat je denkt. Lekker laten en genieten!

2 maanden geleden

Hoi hoi, ik heb gisteren de echo gehad en ben een week terug gezet. We zagen wel een mooi kloppend hartje

2 maanden geleden

Maak je niet druk! Is echt niet erg 4 dagen. Je eisprong kan ook later zijn geweest en daarnaast kan het volgende echo weer anders zijn. Bij mijn zoontje werd ik ook terug gezet vergeleken met mn eigen berekening. De tweede echo klopte het weer met mn berekening.

2 maanden geleden

Ik ben alle zwangerschappen terug gezet en er lopen er toch echt drie ondertussen. Deze keer vooruit gezet, die snap ik dan weer minder want weet wanneer ik mijn eisprong had, maar komt ook vast gord

2 maanden geleden

Ik ben alle zwangerschappen terug gezet en er lopen er toch echt drie ondertussen. Deze keer vooruit gezet, die snap ik dan weer minder want weet wanneer ik mijn eisprong had, maar komt ook vast goed

2 maanden geleden

Geen zorgen maken om een paar dagen 🤗 Bij mijn kindje van 1 was ik eerst terug gezet en die echo daarna weer naar mijn eigen berekening. Ze zijn zo mini

2 maanden geleden

Inderdaad geen zorgen maken. Is normaal. Ik was bij mijn zoontje in een ziekenhuis traject, ik weet op welke dag ik mijn eisprong heb gehad en wanneer ik door een hormoonkuur ongesteld was geweest. En toch werd mijn uitgerekende datum op 10 juni gezet, terwijl ik echt op 15 juni uitgerekend zou zijn. Hij is op 14 juni geboren. Ze kijken gewoon naar de grote van het kindje.