13 Reacties

2 maanden geleden

Wat vervelend voor je! Misschien een gesprongen adertje of iets dergelijks? Voor nu kan je alleen maar afwachten ben ik bang🥲

2 maanden geleden

Ik heb ook veegjes gehad rond wk 4-5, was een week uitgebleven en gisteren (week 6) kwam het weer heel af en toe. Geen krampen, maar dat kan natuurlijk ook van je darmen zijn. Ik moet nog een week wachten op de eerste echo, nu kunnen ze nog niets zien zei de vk. De vk zei zolang het weinig bloed is en je geen erge krampen krijgt je je geen zorgen hoeft te maken. Kan van innesteling of een gesprongen vaatje zijn (alles is beter doorbloed). Maar natuurlijk blijven bellen als het meer wordt of je onzeker blijft. Ik hoop op het beste en probeer positief te blijven (doe ik ook 😊) ❤️

2 maanden geleden

Oh ik had dit gister ook. Alleen bij het plassen en alleen op het wc papier. Heel weinig ook, licht licht roze. Maar ik schrok me kapot. Vandaag nergens meer last van gelukkig. Wij zitten nu nog aangesloten bij het ziekenhuis, dus heb zowel de gynaecoloog als de vk gebeld en die zeiden beiden dat weinig bloed, geen krampen voor nu geen zorgen betekend. Ik had gewild dat ik een knop had “geen zorgen”. Maar goed nu dus weer alles goed. Ben nu 5 weken en 5 dagen en op 6 augustus weet ik of er een hartje klopt. Ik ga zoeken naar de knop “geen zorgen” en ondertussen afwachten! Blijft spannend maar ik heb echt goede hoop.

2 maanden geleden

Ik ben 5+4 en had gisteravond en vandaag overdag ook enkele keren (niet elke keer) na het plassen wat rood bloed op het wc papier. Verloskundige zei dat het nog alle kanten op kan. Ik heb geen buikpijn, wel wat rugpijn nu. Benieuwd wat er komen gaat. Vorige zwangerschap eindigde rond deze termijn in een miskraam, maar toen had ik ook gelijk stolsels en die heb ik nu gelukkig niet. Heel spannend weer…

2 maanden geleden

Het is helaas echt afwachten of het door gaat zetten of niet. En daarna (tot nu) uitsluitsel bij de echo. Ik had begin mei een positieve test. Heel licht streepje op nod. Eind van die week kreeg ik lichtroze afscheiding wat in 2/3 dagen doorzette in een bloeding als een (heftigere) miskraam. Dat was met ruim 5 weken. M’n testen bleven ook net zo licht die hele week en paar dagen na de bloeding al negatief. Nu ben ik weer zwanger. Testte begin van de maand positief. Meteen donkere streep al voor nod. Testen liepen mooi op. Maar weer, rond zelfde termijn roze afscheiding. Schrok me kapot. Ik dacht echt: daar gaan we weer. 2e dag werd het ook wat donkerder en echt een beetje donkerrood/bruin bloed. Maar dat bleef maar bij 1x. De roze afscheiding hield een week aan. Daarna gestopt. Toen had ik de echo met 6+5 afgelopen zondag en alles was goed! Kloppend hartje gezien. Ik hoop voor jou dat het net zo gaat als mijn tweede ervaring en je goed nieuws krijgt met de echo!

2 maanden geleden

Reactie op Macy92

Het is helaas echt afwachten of het door gaat zetten of niet. En daarna (to ...
Ik bedoel: wat doorzette in een bloeding als een (heftigere) menstruatie. Het was een miskraam.

2 maanden geleden

Reactie op Macy92

Het is helaas echt afwachten of het door gaat zetten of niet. En daarna (to ...
En de echo was afgelopen *dinsdag. 😅

2 maanden geleden

Reactie op Mama2be1993

Oh ik had dit gister ook. Alleen bij het plassen en alleen op het wc papier ...
Helaas is het bij mij doorgezet naar een miskraam.. we zijn al zo lang bezig om zwanger te worden en het was eindelijk gelukt! Ik ben blij om te weten dat mijn lichaam zwanger kan worden, hopelijk kan het dat de volgende keer ook blijven 🌈 Laat mij maar de 1 op 10 zijn in dit groepje en dan hoop ik voor de rest dat het allemaal meevalt en dat jullie maart volgend jaar een prachtig kindje verwelkomen. Geniet er maar extra van 💕

2 maanden geleden

Reactie op Macy92

Het is helaas echt afwachten of het door gaat zetten of niet. En daarna (to ...
Wat een fijn verhaal om te lezen! Wat moet het een opluchting zijn om een hartje te horen. Ik hoop dit de volgende keer ook en zo snel al na de miskraam 💕 Het geeft mij hoop, dankjewel 😌

2 maanden geleden

Hoi. Ik ben nu 5+6 en heb ook gisteravond een aantal uur lang wat bloed gehad. Eerst wat licht roze, daarna een paar keer wat rood. Nu de hele nacht niks meer, net minimaal beetje heel licht roze. Gister ook in paniek de VK gebeld. Het is nu afwachten. Krijg donderdag een echo. Ik leef heel erg met je mee

2 maanden geleden

Reactie op Mama2be1993

Wat een fijn verhaal om te lezen! Wat moet het een opluchting zijn om een ...
Ja was een enorme oplichting en inderdaad heel blij dat het zo snel weer is gelukt. Nu vertrouwen houden dat het goed blijft gaan. Ook voor jou en voor alle andere dames! 🥰

2 maanden geleden

Oh macy wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien al! Vanochtend gaf je verhaal me hoop. Nu ik rood bloed blijf verliezen en ook rugpijn heb en soms buikpijn, denk ik toch dat ik ook een miskraam heb. Vooralsnog niet echt stolsels maar denk dat dat bijna komt 🫠 ik heb altijd rugpijn bij menstruatie. En wat vervelend mama2be1993 dat jij nu ook een miskraam hebt 😔