21 Reacties

3 maanden geleden

Hier hetzelfde, zwanger 6+2 na miskraam in januari. Heb nog geen enkele klachten behalve extreem moe. Vorige zwangerschappen al heel misselijk en afkeer van eten

3 maanden geleden

Hier hetzelfde. Ik ben vandaag 5+3 weken zwanger maar ook zeer weinig symptomen. Maar ik lees dat meer vrouwen hier last van hebben en de symptomen soms pas wat later opspelen. Erg spannend dat afwachten tot de 1e echo…

3 maanden geleden

Girl.wees blij sommige mensen hebben gewoon wat makkelijkere zwangerschapen

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde. Ik had hele pijnlijke borsten en krampjes. Vandaag is alles compleet verdwenen. Ik voel echt letterlijk niets meer. Ook geen bloedverlies gelukkig, maar het maakt me ook erg onzeker. Ik ben nu ook bijna 6 weken. Gynaecoloog geeft aan dat het allemaal kan en dat het nog steeds goed zou kunnen zitten. Echo wel kunnen vervroegen naar 1 augustus. Heel spannend allemaal 😫

3 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor! Ik ben ook na mn tweede miskraam vorige maand gelijk weer zwanger geworden zonder menstruatie tussendoor. Buitenom dat ik moe ben (wat ik wel vaker ben) heb ik helemaal nergens last van! Denk dat we gewoon blij moeten zijn dat we ons goed voelen. Bij mijn 1e zwangerschap van mijn zoontje heb ik heel de zwangerschap amper symptomen gehad, alleen rond de 7 weken dat ik geen vlees meer kon eten. 🫣 maar ik snap je gevoel helemaal! Soms wil ik ook even een teken dat het goed zit.

3 maanden geleden

Reactie op RIRII

Hier hetzelfde hoor! Ik ben ook na mn tweede miskraam vorige maand gelijk w ...
Het stelt soms wel iets gerust, maar toch heb ik liever symptomen dan niets, haha. Maar had jij dan ook geen pijnlijke borsten? En krampjes?

3 maanden geleden

Reactie op RIRII

Hier hetzelfde hoor! Ik ben ook na mn tweede miskraam vorige maand gelijk w ...
Ja je bericht stelt me ook gerust. Ik lees het ook wel vaker en denk bij mezelf ook dat ik maar blij moet zijn dat ik geen erge klachten heb maar toch kan het soms geruststellend werken… We wachten het af, wellicht komt het nog. Voor nu probeer ik er maar van te genieten

3 maanden geleden

Reactie op RIRII

Hier hetzelfde hoor! Ik ben ook na mn tweede miskraam vorige maand gelijk w ...
En gefeliciteerd weer met je zwangerschap! Mooi nieuws

3 maanden geleden

Ik ben momenteel 5+2 maar heb eigenlijk ook nauwelijks symptomen. Alleen zeer gevoelige borsten en een opgeblazen gevoel. Ik merk dat ik er ook onzeker van wordt, vannacht zelfs gedroomd dat ik een miskraam had 😟

3 maanden geleden

Reactie op Elissahal

Ik ben momenteel 5+2 maar heb eigenlijk ook nauwelijks symptomen. Alleen ze ...
Ah ik lees steeds meer verhalen over geen tot weinig symptonen. Ik heb precies dezelfde symptonen als jou, maar denk dat het gewoon belangrijk blijft om vertrouwen te hebben.. Komt zeker goed en genieten van het feit dat we ons nog goed voelen. Je weet nooit hoe het over 2-3 weken is!🫶

3 maanden geleden

Ik weet nu dat het elk moment kan komen. Maar ook per dag heel wisselend kan zijn. En sommige vrouwen ervaren (gelukkig) weinig tot geen klachten. Tot begin deze week ook nauwelijks kwaaltjes, op af en toe gespannen borsten na. Nu op en af misselijk. Echt per dag weer anders en meg vlagen. Nu echt weer beroerd. Wel eetlust. Gister ging dan weer helemaal prima. Vandaag 6 weken.

3 maanden geleden

Dit is killing hè, ik heb ook vorige maand een miskraam gehad. (En in maart) en nu zo blessed mogen zijn om weer opnieuw zwanger te raken (4+6 weken nu), de onzekerheid en angst is zo groot, dat ik ook gewoon vergeet te genieten van het nu. Ik ervaar ook helemaal geen klachten. Op het moe zijn na. Sommige mensen tekenen ervoor, en mensen zoals ik zoeken echt bevestiging in die klachten.. Terwijl voor mijn miskraam ik alle klachten had die je je maar kon bedenken.. Afwachten 🍀🙏🏻 heel veel sterkte in iedergeval tot de eerste echo!🫶🏻

3 maanden geleden

Ik had tot 6 weken ook nauwelijks symptomen behalve gevoelige borsten. Maar nu met 6 weken continu misselijk en zoooo ontzettend moe!

3 maanden geleden

Reactie op LizHaJa

Ik had tot 6 weken ook nauwelijks symptomen behalve gevoelige borsten. Maar ...
Ah sterkte nu! Hopelijk voel je je snel weer beter

3 maanden geleden

Reactie op Wishhh

Dit is killing hè, ik heb ook vorige maand een miskraam gehad. (En in maart ...
Ah jeetje! Dat snap ik. Zo zie je maar wel dat het dus zo verschillend kan zijn, jij ook succes met het afwachten! Al het vertrouwen dat het deze keer goed komt 🫶

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Vorig jaar mei een miskraam met 8 weken. Toen al heel vroeg klachten tot ongeveer 7 weken. Ben nu 4+6weken maar tot op heden eigenlijk helemaal geen klachten. Wordt hier heel onzeker van en pas 29 juli 1ste gesprek bij verloskundige. Duimen dat het goed is

2 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Hier ook hetzelfde. Ik had hele pijnlijke borsten en krampjes. Vandaag is a ...
Hoe was de echo gegaan?

2 maanden geleden

Hier 5+4 en ook geen klachten.. Alleen wat last van mn darmen. Heb 6 miskramen gehad en 1 gezonde zwangerschap. Bij de miskramen had ik veel meer klachten dan bij mn gezonde zwangerschap. Daar had ik namelijk ook nauwelijks klachten en de klachten die ik had kwamen later. Hou mij er maar aanvast dat dit een goed teken moet zijn😅

2 maanden geleden

Reactie op Sabster16

Hoe was de echo gegaan?
Ik heb helaas een miskraam gehad met 8 weken. Gisteravond een stolsel verloren en vanmorgen het kindje 😥 Kwam er mooi intact uit met armpjes, beentjes en oogjes 💛 Dus heel verdrietig. Vandaag was de echo dus om te checken of alles weg is. Baarmoeder is leeg. Nu afwachten wat mijn lichaam verder gaat doen 🍀

2 maanden geleden

Had ik ook niet. Pas vanaf 6 weken iets meer klachten, af en toe misselijk / vol gevoel. Vandaag met 8 weken toevallig echt meer last van. Maar verder valt het alles mee!