5 Reacties

3 maanden geleden

Wij hadden gisteren een echo met 5 plus 6 dagen. (Weten we precies door de ivf terugplaatsing) het was heel bijzonder. Vruchtzakje, mini embryo en een mini knipperlichtje. Het hartje deed het al! Alles nog heel klein maar fijn zeg maar;) wij vonden het helemaal de moeite!

3 maanden geleden

Met een echo op die termijn kunnen ze in elk geval zien of het op de goede plek zit, of er een vruchtzakje is en vaak ook al of er een dooierzakje en vruchtje zijn. Soms is er ook een hartje te zien, maar dat ligt echt aan de kwaliteit van de apparatuur die ze hebben geloof ik… Maar ze kunnen dus redelijk wat zien met die termijn! Zelf heb ik hem met 5+4, ben bang dat dat net te vroeg gaat zijn voor een kloppend hartje… 😶

3 maanden geleden

Ik dacht al 7 weken te zijn, vanmorgen een echo gehad. Bleek ik tussen de 5/6 weken te zitten. Bij mij al een kloppend hartje. Mijn vorige zwangerschap helaas een miskraam en het zag er dan ook duidelijk anders uit. Je kunt zo vroeg dus al wel duidelijk zien of het de goede kant op gaat.

3 maanden geleden

Ik ben gister met 5+0 geweest voor een echo ivm bloedverlies de dagen daarvoor en we bang waren dat het een miskraam was geweest . Dat was gelukkig niet zo! Er was een mooi vruchtzakje te zien maar verder nog niet veel dus over 2 weken gaan we nog eens heen om te zien hoe het zich dan ontwikkeld heeft. Ik hoop dat ook een vruchtje met een hartslag te zien!🤞🏻☺️

3 maanden geleden

Het kan op twee manieren uitpakken… Bij mij alleen een vruchtzak wat zorgt voor mega veel onzekerheid. Mocht het nu weer fout gaan zal ik de echo de volgende keer graag later hebben. Heb liever gelijk duidelijkheid dan deze verschrikkelijke onzekerheid. Nu moet ik wachten tot woensdag of er dan wel een vruchtje is te zien.