44 Reacties

3 maanden geleden

Ontzettend moe, kan ieder moment van de dag slapen, misselijk, weinig eetlust, en soms wat hoofdpijn. Oja.. en mn borsten!!

3 maanden geleden

Ben vandaag precies 5 weekjes als het goed is☺️ opgezetten borsten, meer last van mijn darmen en wat sneller licht in mijn hoofd. En begin te merken dat ik sneller moe ben. Maar dat ben ik al jaren met nog 2 kids🤣

3 maanden geleden

Vandaag precies 5 weken! Sinds een paar dagen ben ik wat misselijk. Nog geen afkeer van eten of iets dergelijks. Borsten zijn wat gevoelig, maar lang niet zo erg als in mijn vorige zwangerschap eind maart. Dit is geëindigd in een miskraam, dus word hier wel een beetje onzeker van 😅 verder voel ik af en toe wat steken in mijn onderbuik en heb ik hoofdpijn.

3 maanden geleden

Ben vandaag 6+5 en voornamelijk vermoeidheid en veel moeten plassen. Af en toe wat weeïg en last van mn tepels. Voor de rest eigenlijk weinig last, dus als dit m is klop ik m af 😂

3 maanden geleden

Ik ben nu bijna 6 weken. Buikpijn is minder dan in week 4. Waar ik nu vooral last van heb is extreme vermoeidheid. Ik slaap nu al 1,5 week mega slecht. Ik word constant wakker en ook heel vroeg rond 5 uur. En overdag ben ik helemaal gesloopt en val ik zo in slaap. Verder ben ik nog niet erg misselijk alleen ik heb zo n gevoel dat dat nu gaat starten. Meerdere dingen ruiken voor mij nu echt goor. En mijn borsten zijn voller en gevoelig maar niet extreem pijnlijk ofzo.

3 maanden geleden

Misselijk en gevoelige tepels. Ik ben nu ong 6 weken en heb nog steeds af en toe last van menstruatie gevoel is dat normaal om daar nog last van te hebben?

3 maanden geleden

Ik ben nu 6 weken. In het begin dat menstruatie gevoel, nu nog een beetje. Gevoelige borsten en moe. Darmen werken minder maar verder weinig last!

3 maanden geleden

Reactie op mvmiesje

Ik ben nu 6 weken. In het begin dat menstruatie gevoel, nu nog een beetje. ...
Hoi. Ik ben nu 5 weken en een dag, maar ik heb precies het zelfde. ! Alleen geen menstruatie gevoel meer.

3 maanden geleden

Reactie op JessicaVA96

Hoi. Ik ben nu 5 weken en een dag, maar ik heb precies het zelfde. ! Alleen ...
Nee bij mij is dat nu ook wel weg. Alleen soms krampen of steken, maar niet zo vaak of erg

3 maanden geleden

Reactie op mvmiesje

Nee bij mij is dat nu ook wel weg. Alleen soms krampen of steken, maar niet ...
Jaa precies. Dat heb ik ook wel soms.

3 maanden geleden

Reactie op JessicaVA96

Jaa precies. Dat heb ik ook wel soms.
Drang om te plassen neemt ook vanaf nu iets toe, maar valt me reuze mee

3 maanden geleden

Reactie op mvmiesje

Drang om te plassen neemt ook vanaf nu iets toe, maar valt me reuze mee
Jaa plassen heb ik nog wel maar als ik uitgeplast ben krijg ik soms zn apart gevoel hah dacht in het begin blaasontsteking maar dat blijkt dus niet zo te zijn gelukkig.

3 maanden geleden

Reactie op JessicaVA96

Jaa plassen heb ik nog wel maar als ik uitgeplast ben krijg ik soms zn apar ...
Gelukkig geen blaasontsteking! En ja de onzekerheid blijft denk ik tot de eerste echo 😂 wilde dat die eerder zou zijn haha

3 maanden geleden

Reactie op mvmiesje

Gelukkig geen blaasontsteking! En ja de onzekerheid blijft denk ik tot de e ...
Jaa en elke ochtend vroeg wakker, soms ga ik nog even terug liggen maar dan kan ik nog even slapen. En ik ga maandag de verloskundige bellen, heel spannend allemaal!

3 maanden geleden

Reactie op JessicaVA96

Jaa en elke ochtend vroeg wakker, soms ga ik nog even terug liggen maar dan ...
Spannend! Ik slaap dus echt verschrikkelijk goed haha. Dus niks te klagen. Blijf wel moe. Ik heb 29 juli de 8 weken echo

3 maanden geleden

Reactie op mvmiesje

Spannend! Ik slaap dus echt verschrikkelijk goed haha. Dus niks te klagen. ...
Ooeehh spannend, jaa ik zie wel op tegen de inwendige echo heb gehoord van mn schoonzusje dat dat zo te werk gaat maar heb vroeger al een keer een eendenbek bij de huisarts er ingehad en dat vond ik al niet prettig.

3 maanden geleden

Reactie op JessicaVA96

Ooeehh spannend, jaa ik zie wel op tegen de inwendige echo heb gehoord van ...
Ik heb ooit zo’n onderzoek gehad met de gynaecoloog maar ik vond dat 10 keer fijner dan een eendenbek haha. Geen idee of ik er dan nog steeds zo over denk

3 maanden geleden

Vandaag 6 weken en merk dat ik voornamelijk erg moe ben en moeilijk mn bed uit kan maarja moet met nog een kleintje rondlopen, en wat pijnlijke tepels.. voor de rest eetbuien en afkeer tegen geuren + avondeten! Gelukkig merk ik nu weinig van alle symptomen dan bij mn 1ste zwangerschap

3 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 5 weekjes. Ik voel me vanaf gisteren ontzettend moe. Mijn borsten zijn wat opgezet maar geen pijn. En heb soms wat meer afscheiding. 1 aug pas de echo met 7+5...ik probeer ook max een paar dagen vooruit te kijken..is wel lastig als je 4 weken moet wachten zeg 🥲

3 maanden geleden

Sinds een aantal dagen is het in me buik stukje rustiger . Ontlasting beter op gang (2x daags medicatie ), borsten en tepels gevoelig/pijnlijk en gezwollen. Opgeblazen gevoel en af en toe kleine steken. Ik ben erg moe, kan hele dag wel slapen. Misselijk en hongergevoel. Ben 5+3