44 Reacties

3 maanden geleden

6+4 al een week last van enorme maagzuur misselijk vermoeidheid klein beetje gevoelige borsten. Maagzuur killt me op dit moment kan amper eten en drinken

3 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger sinds 2 weken ben ik ziek eigenlijk zo ziek dat ik mij bed niet uit kan

3 maanden geleden

Ik ben nu 5+4 en heb voornamelijk pijnlijke borsten. Verder af en toe steekjes in mijn buik en sinds gisteren in de middag erg moe. Ook al stiekem even een dutje gedaan 🙈 Verder merk ik niets aan symptomen.

3 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Ik ben nu 5+4 en heb voornamelijk pijnlijke borsten. Verder af en toe steek ...
Herkenbaar

3 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Ik ben nu 5+4 en heb voornamelijk pijnlijke borsten. Verder af en toe steek ...
Herkenbaar

3 maanden geleden

6 weken. Behoorlijk misselijk de hele dag en vermoeidheid slaat toe.

3 maanden geleden

Ik ben 5+2 weken en heb op dit moment amper klachten. Iets sneller moe, en had een tijdje wat krampjes in mijn onderbuik. Maar verder eigenlijk nergens last van... voelt gek, maar probeer er maar van te genieten. Kan daardoor in elk geval veel afleiding zoeken tot de eerste echo :)

3 maanden geleden

Behalve geen eetlust eigenlijk nergens last van. Aan de ene kant heel fijn natuurlijk, aan de andere kant ook eng.. Ik ben nu 6 weken

3 maanden geleden

Rond 5 weken veel last van krampen. 2 nachten heel erg. Nu met 6 weken nergens last van. Alleen gevoelige tepels. Heel fijn maar het maakt je erg onzeker. 26 juli eerst echo. Ben dan 7+5.

3 maanden geleden

Vermoeidheid, meer dromen, gevoeliger voor geuren, koffie smaakt minder lekker, meer plassen, opgeblazen gevoel en snel duizelig bij opstaan

3 maanden geleden

6+5 vandaag, ik val overdag gewoon in slaap…. En hele wisselende eetlust en soms echt heel misselijk en dan daarna hele erge honger. Ben een slechte eter dus dit maakt mij enorm in de war😅

3 maanden geleden

M'n maag is enorm van streek. Echt veel steken en last van het eten. Gisteren alles eruit gespuugd, vandaag gelukkig beter.

3 maanden geleden

Ik ben sinds vandaag zo nu en dan duizelig

3 maanden geleden

Sinds vandaag opeens geen klachten meer behalve dat ik iedere dag mega vroeg wakker ben. Tussen 5 uur en 6 uur. Pijnlijke borsten zijn ook weg. Maakt me toch wat onzeker nu. Test cb zegt nog steeds 2-3 weken. Geen bloedverlies trouwens, maar ik gebruik utrogestan.

3 maanden geleden

Buiten de symptomen die bij mij komen en gaan ben ik echt heel angstig voor de echo ik denk steeds dat er vast wel geen kloppend hartje te zien zal zijn is dit herkenbaar voor iemand?

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Buiten de symptomen die bij mij komen en gaan ben ik echt heel angstig voor ...
Ik heb dit helaas net zo. Probeer er echt van te genieten maar ben zo bang dat het niet oké zal zijn. Ik kan ook nog niet beseffen dat het echt zo is. Ik probeer het zover ik kan los te laten en luisteren naar mijn lichaam. Meer kan je helaas denk ik ook niet doen op het moment..

3 maanden geleden

Reactie op Desbra

Ik heb dit helaas net zo. Probeer er echt van te genieten maar ben zo bang ...
Nee ik weet dat het afwachten is, ik wordt vooral zo gek van mezelf dat ik iedere keer zo denk dan denk ik moet ik een digital clearblue doen en dan kijken of hij op meer weken staat maar daarmee maak ik mezelf ook gek

3 maanden geleden

Reactie op Chann23

Nee ik weet dat het afwachten is, ik wordt vooral zo gek van mezelf dat ik ...
Ben je niet alleen in, ik denk echt precies hetzelfde !

3 maanden geleden

Vandaag 6+1 weken zwanger en weinig symptomen. Wat vermoeidheid, meer honger, af en toe wat duizelig en opgeblazen gevoel. Donderdag gelukkig eerste echo.

3 maanden geleden

Heel moe, sinds vanmorgen echt onwijs misselijk en houdt ook echt aan , hoofdpijn en onwijs gevoelige en zware borsten. Ben vandaag 5+6