10 Reacties

3 maanden geleden

Allereerst gefeliciteerd! Heel herkenbaar! Ik ben momenteel 5+4 en heb ook al wat dagen buikpijn. (Inderdaad net alsof je ongesteld bent) Je baarmoeder is aan het groeien waardoor de buikpijn veroorzaakt wordt.

3 maanden geleden

Dankje. Vind allen gek dat ik daar allen last van heb niet van misselijk heid en zo. Dit is mijn eerste baby dus alles is nieuw voor mij vandaar dat ik onzeker voel

3 maanden geleden

Voor mij ook mijn eerste zwangerschap. Ben ook niet misselijk of iets , alleen vermoeid. Ik heb wel zo nu en dan inderdaad ook krampen en voornamelijk in de ochtend. Ben nu 5+3

3 maanden geleden

Dankje. Vind allen gek dat ik daar allen last van heb niet van misselijk he ...
Misselijkheid komt lang niet bij iedereen voor. Ik heb bij mijn eerste kind helemaal nergens last van gehad alleen soms wat steekjes in de buik. Nu ben ik sochtend soms niet lekker en erg duizelig geweest paar dagen. Nu zijn alle kwaaltjes weer weg

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde en heb begrepen dat het bandenpijn is omdat je baarmoeder aan het groeien is. Schijnt normaal te zijn. Voor mij ook de eerste dus spannend

3 maanden geleden

Misselijkheid komt lang niet bij iedereen voor. Ik heb bij mijn eerste kind ...
O das fijn om te lezen, hopelijk blijft die misselijkheid ook weg🙈

3 maanden geleden

Hier 5+4 zwanger. Eerste 2 zwangerschappen nergens last van gehad, deze zwangerschap erg moe en moment van misselijkheid maar al dagen buikpijn (ben nu zwanger van een tweeling) blij als het straks wat beter gaat, geniet van jullie zwangerschap

3 maanden geleden

Hier 5+4 zwanger. Eerste 2 zwangerschappen nergens last van gehad, deze zwa ...
Hoe weet je nu al dat je zwanger beng van een tweeling?

3 maanden geleden

Hoe weet je nu al dat je zwanger beng van een tweeling?
Ik heb al een echo gehad, ivm bloedverlies en buikkrampen (eerste zwangerschap is een miskraam geworden) nu een prachtige dochter van 2,5 en zwanger van een tweeling

3 maanden geleden

Ik herken het ook. Ik ben momenteel 4+1 en heb bijna de hele dag door wel krampjes in mijn buik maar bij mij voelt het niet als menstruatie krampen, ik heb het meer aan mijn buikspieren gek genoeg 😅